Auteur |
Bericht |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
 Re: Forummers' Fietsen
kijk ik ben natuurlijk geen styliste, want die zijn van het vrouwelijke ras, maar of paars groen en rood nou zo'n combi is... wat ik eigenlijk wil zeggen is, waar gaat dit over op een porscheforum? dat er een keer over een mobieltje wordt gel#ld of weet ik wat, maar fietsende huisvrouwen... sorry die begrijp ik even niet... lijkt me meer iets voor http://forum.libelle.nl/ of iets dergelijks dit zijn nu wel de verhalen die ik op een PF verwacht te lezen my 2c
_________________________________________ Got coffee?
|
04 mei 2010 14:27 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
OOOHHH, als dat alles is. Volgens mij bestaan er meer mannelijke stylisten dan vrouwen. En vloeken mag alleen niet in de kerk. Dat dit topic ooit ontstaan is, komt niet door mij, moet je Olaf voor aankijken. En gezwets, ja, die discussie zal ook eindeloos worden over wat er op het forum thuishoort of niet....lekker laten gaan en niet lezen zou ik zeggen. Of even je gal spuien, doet altijd goed en lucht op En een fietsende huisvrouw ben ik ook niet. Als je hier ooit eens over de vloer komt is je dat gauw duidelijk  Is je pauze nu weer voorbij 
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 mei 2010 14:34 |
|
 |
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Zit dit topic eens even door te lezen aangezien ik heel hard aan een nieuwe fiets toe ben. Misschien heeft iemand nog een aardige suggestie. Ik heb al een beetje bij Halfords zitten kijken naar wat transport achtige fietsen en op internet wat leuks gezien van o.a. Puch. Eigenlijk zoek ik dus weinig bijzonders maar wel een hufterproof fiets waar je comfortabel op kunt fietsen. Ik heb mij eerder tot een beachcruiser laten verleiden en daar had alleen mijn fysiotherapeut plezier van. Ik heb ook nog een hele oude Cannondale full suspension die veel TLC nodig heeft in de verkoop, mocht iemand daar interesse in hebben.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
04 mei 2010 14:45 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
stukje onderricht: styliste [v], stylist [m]; aangezien ik aan het eerste refereerde dus vrouwelijk met betrekking tot jouw stelling verwacht ik dat je daar geen gelijk in gaat krijgen, dat er een paar mannen zijn die in dat beroep excelleren hoeft kwantitatief niets te betekenen laten we het er maar op houden dat ik agnost ben, die discussie heeft al helemaal niets met een PF te maken ` fo - rum («Latijn Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen.; aldus mijn mening en standpunt verwoord geen foto van een vreemdsoortig uitgedost en fietsende Olaf kunnen ontdekken en of dit zijn bedoeling was vraag ik me af Is het zo'n rommel dan? Nee, ik heb geen pauzes die voorbij gaan 
|
04 mei 2010 14:53 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
JA de gemeenschap hier deelt dus blijkbaar meer gemeenschappelijke interesses dan alleen de P interesse.........klinkt bijna als een soort sekte Moet je aan hem vragen, zie eerste post voor bewijs. Het agnosticisme is een filosofische positie die geen bevestigende of ontkennende uitspraken doet ......moeilijk op zo'n forum  ....en dank voor de les in onze moerstaal...was ik weer eens aan toe. Pak dat vooral op en laat je stem vaker horen hier op het forum...ik mag dat niet meer.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
04 mei 2010 15:05 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
|
04 mei 2010 15:11 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Onze vriendschap is weer gedaald tot het vriespunt...mispunt.
|
04 mei 2010 15:16 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
als het bij mij een rommel zou zijn, dan zou het niet mijn prioriteit hebben om foto's van mezelf op een fiets op een forum op internet te plaatsen; een ieder maakt zo zijn eigen afwegingen blijkt wel weer
als het je een sektarisch gevoel geeft is dat wellicht in lijn met de gekozen klederdracht, waarbij ik bij de stelling blijf dat er dan toepasselijkere fora voorhanden zijn
de eerste post onderschrijft mijn stelling, bewering en zienswijze
als je bij wikipedia een betekenis zoekt en deze vervolgens aanhaalt, doe het dan wel volledig ...over het bestaan van bovennatuurlijke verschijnselen
|
04 mei 2010 15:25 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
gek he, dat ik niet de hele quote van google overneem Ik stel nooit prioriteiten als het gaat om rommel, loop er langs of stap er overheen wiens onderschrift heeft dit dan.....je rijdt zeker te hard voorbij om die O te kunnen onderscheiden.
|
04 mei 2010 15:32 |
|
 |
amandus
Timeless
|
GSUSBuroblad ....past beter in de TV kantine 
_________________________________________ Timeless objects
|
04 mei 2010 15:37 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
op die fiets na kunnen ze dat niet namaken hoor  met nog niet alle grime in de wereld 
|
04 mei 2010 15:37 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
nee hoor, ik kom hier al wat langer dan vandaag en weet waar ik op moet letten Olaf is dan wellicht verantwoordelijk voor dit podium, niet voor wat daarop gebeurt googlevoer: Malo accepto stultus sapit
|
04 mei 2010 15:47 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Zo, ik mag weer even.
Marc; je bent weer wakker,maar of dat nu positief....GSUS is een kledingmerk, dus Marco, toch weer een man als stylist.
Ries: plamuurmes wordt iedere avond gehanteerd, maar beter wordt het er nooit van.
Marco: weten waar je op moet letten zegt niets over begrijpen waar het over gaat.
Nullum humani mihi alienum
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 04 mei 2010 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 mei 2010 15:52 |
|
 |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
@sig, gaat om het innerlijk 
|
04 mei 2010 15:54 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Hou jij jezelf dan nog maar eens een spiegel voor 
|
04 mei 2010 15:55 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
je bevestigt hiermee mijn punt 
|
04 mei 2010 15:56 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Inderdaad, je snapt er geen reet van.
Maar het was een leuk tijdverdrijf.
|
04 mei 2010 16:02 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
als ik buiten kom valt de morgen als een natte jas om mijn snel verplaatsend lichaam de fiets gestald met uitstekende fietstas onder het dichte raam ik voel mijn been langs het obstakel aaien er gebeurt gelukkig niets ik loop er van heen misschien doet mijn tocht het waaien kletter, daar ligt de fiets
ik kijk naar het geval wil gauw de benen nemen ineens verschiet mijn kleur daar heb je het al ik hoor haar temen staand in de opening van de deur
mijn fiets, mijn mooie fiets ligt zomaar op de grond schreeuwt ze, vol verwijten ik zeg dat ding is kitsch dus hou lekker je mond of moet ik je eens ..........
|
04 mei 2010 16:10 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
echt... ga nou eens kijken op dat forum dat ik je tipte dit onderwerpdaar staat allemaal rijmelarij van lik-me-vestje en ik verwacht dat daar niemand op kijkt van je bijdrages
|
04 mei 2010 16:17 |
|
 |
Wimpie77
|
 |  |  |  | Marco schreef: stukje onderricht: styliste [v], stylist [m]; aangezien ik aan het eerste refereerde dus vrouwelijk met betrekking tot jouw stelling verwacht ik dat je daar geen gelijk in gaat krijgen, dat er een paar mannen zijn die in dat beroep excelleren hoeft kwantitatief niets te betekenen laten we het er maar op houden dat ik agnost ben, die discussie heeft al helemaal niets met een PF te maken ` fo - rum («Latijn Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen.; aldus mijn mening en standpunt verwoord geen foto van een vreemdsoortig uitgedost en fietsende Olaf kunnen ontdekken en of dit zijn bedoeling was vraag ik me af Is het zo'n rommel dan? Nee, ik heb geen pauzes die voorbij gaan  |  |  |  |  |
Volgens mij heeft Devils Son ingelogd onder Marco...!
_________________________________________ * * *
|
04 mei 2010 16:49 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
 af Marco...je bent zeker klaar met je werk. Pht(h) isicus, ex debilitate senectus kan ik dat forum niet meer vinden 
|
04 mei 2010 17:54 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ga toch fietsen jullie 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
04 mei 2010 17:58 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Heb er al veel meer km op zitten vandaag, dan jij Jaap....op de fiets dan wel te verstaan 
|
04 mei 2010 18:00 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Doen ze hier inmiddels ook niet meer 
|
04 mei 2010 18:08 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Zooo... tijd voor een ontopic post hier... Vandaag mijn Jekyll ingeruild voor een Rush  Binnenkort maar weer eens met het PF biken 
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 mei 2010 14:30 |
|
|