Het was een donkergrijze nieuwe Porsche 911 4S, die wij voor de collega's van de Douane moesten opsporen, en na een lang en lastig onderzoek hebben wij hem in de buurt van Doorwerth eindelijk kunnen aanhouden. Nou die vent is behoorlijk de sjaak!
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
05 apr 2010 10:07
Wimpie77
Re: wegmisbruikers....20.30uur
horn schreef:
met cupspiegels, Design 90 wieldoppen en een wit interieur? Nog gefeliciteerd met je moeder
Hij kan die auto iig nooit meer als een niet-rokers model aanbieden
Oh ja, nog van harte! Excuus voor mijn onbeleefdheid...
_________________________________________ * * *
06 apr 2010 14:17
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Belgenhumor, een parodie op wegmisbruikers
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
PaulusdB schreef:
Sorry, maar wat is hier dan leuk aan? Ik snap het echt niet.
Politie spot aso motorrijder. Motorrijder spurt er vandoor ipv staande gehouden te worden. Politie is motorrijder daarna kwijt in het verkeer.
Nou en? Waar is de humor hiervan?
Humor is voor iedereen anders
28 sep 2010 15:44
Rodger that!
Veghel
Jan A. (993 4S) schreef:
Rob Herfst schreef:
Hoe ziet een Porscheforum lid er dan in het algemeen uit
Kaal en een ring door zijn neus
Heb jij ook een ring door je neus
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
28 sep 2010 19:31
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitie
Sint Anthonis
Citaat:
Politie is motorrijder daarna kwijt in het verkeer.
Nou en? Waar is de humor hiervan?
Je vat hem mooi samen, en dat vond ik leuk, en ja dat is voor iedereen anders. Heb er nog wel een paar maar daar zal ik je niet mee lastig vallen.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
28 sep 2010 19:49
rarebear
964 C2 marineblauw
al een oud topic ! maar ik heb me rot gelachen !! veel humor onder de P jongens... (zijn allemaal jongens ! dat valt me op terwijl ik gisteren een blonde dame in een 997 voorbij zag komen)
_________________________________________ I am from the government and here to help you
Ronald Reagan
28 sep 2010 21:36
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Jemig wat heb ik me gisteren weer eens zitten te ergeren aan dit programma.
Tsja met de hints als een middenvelder van het Nederlands elftal en een speler die net een wedstrijd om de JC schaal van Twente heeft verloren, is het niet zo heel moeilijk te raden om wie het gaat...
Dacht gisteren ook al waarom ze het niet gewoon vertelden op televisie. Trouwens ook lafjes van Demy om zijn gezicht te laten blurren...
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
11 okt 2010 19:08
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Uit principe (ja, ik heb er ééntje!) kijk ik niet naar dit programma. Meer iets voor doelgroep Reuzenkleuters...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum