Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:32

Antwoord op onderwerp  [ 397 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Porsche crash bij Wehl, Achterhoek 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Bericht Re: Porsche crash bij Wehl, Achterhoek
Schaalmodel van een Carrera GT?

28 sep 2010 21:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 968 Cabriolet
Nieuw Vennep
@dreamer: helemaal top!! sluit ik me volledig bij aan

daarbij wil ik nog even aangeven dat een beetje respect voor de getroffene hier wel op zijn plaats is, ondanks alle opmerkingen, lijkt mij toch echt dat hij niet moedwillig dit op zijn hals heeft gehaald......laten we eerlijk zijn.....wie heeft er niet een nachtelijke rit gemaakt en toch even flink gas gegeven omdat er toch niemand op de weg was? (tuurlijk was dit geen avond/nacht) ........heeft volgens mij echt niks met leeftijd te maken hoor.......om een lang verhaal kort te maken wat is 2 euro in vergelijking met het gevoel dat hij weet dat er mensen zijn, die niet direct in zijn omgeving aanwezig zijn, die met hem meeleven

28 sep 2010 23:16
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
:thumleft:

Ik denk dat het zeker ook met leeftijd te maken heeft. Ikzelf heb ook regelmatig situaties gehad dat ik dacht van dat had anders gekund (heb ik nu ook nog wel eens). Het is echter niet zo dat dit je niet kan overkomen als je al op leeftijd bent en heel wat kilometers gemaakt hebt in je leven.
Feit is dat er zo nu en dan eens iets goed mis gaat, en ik ben blij dat het deze keer betrekkelijk goed afgelopen is. Het is hopelijk een les voor hem (en wellicht ook voor anderen)

29 sep 2010 0:02
Profiel Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Donatie is jou kant opgekomen. :salut:

29 sep 2010 0:09
Profiel
PorscheForum Rookie
Chevrolet Camaro Convertible IROC-Z Z28 5.0 TPI
Amsterdam
dynamic schreef:
Ik doneer nietssss... Ik wil niet stoken hoor maar er is een kans dat Stefan het fruit het liefst bij JXR (na diens berichtgeving) op een onzachte wijze rectaal inbrengt. En daar blijf ik verre van.
Mijn vage kennissen, dorpsgenoten of zelfs FREUNDEN :wink: hoeven zich hier niet te melden om voor mij of over mij op deze wijze verhaal te doen. Nein Danke!!! :salut:
Grappig, lees nu deze reactie pas. Om te beginnen; eet eens wat minder zuur fruit, of stop met het beginnen van de dag met een slok azijn.

Wat ik hier schrijf is puur hoe ik Stefan ken en waar hij zich ook echt niet voor schaamde om als dusdanig bekend te staan. Dat wat ik schrijf misschien niet op een manier geschreven is zoals je respect hebt voor overleden personen kan er mee te maken hebben dat de persoon niet overleden is en dat ik me ook graag zo uit als wat ik wil zeggen, enigszins pogend niemand voor 't hoofd te stoten, maar wel beschrijvende feiten en relevante informatie. Ik heb zelf genoeg persoonlijke aanvaringen met Stefan gehad waar we beiden ons eigen deel in hadden. Toch mag ik Stefan als persoon al is 't niet iemand met wie ik de laatste tijd heel veel contact had; dat wisselde nog weleens.

Wat Stefan zelf van 't verhaal vind, we zullen 't horen. Mijn eerste doel was het verduidelijken van de situatie omtrent onder andere de berichtgeving dat zijn moeder in de auto zat en voor de geïnteresseerden wat meer over zijn huidige toestand te vermelden. Dat er uit voort komt dat we iets op poten zetten om 'm een hart onder de riem te steken neem ik van aan dat hij 't wel kan waarderen. Het gene wat ie niet kan waarderen zou misschien het gene zijn waar ie zich misschien wat minder mee had moeten profileren. Ik heb me hier niet aangemeld om iemand belachelijk te maken, maar ook niet om een slachtoffer van z'n eigen daden als heilig persoon neer te zetten. Ik doe m'n best, maar ben wie ik ben en zo is Stefan wie hij is, ik hoop dat we elkaar daar allemaal om kunnen waarderen in plaats van uit te gaan van nare bedoelingen.

29 sep 2010 2:08
Profiel
Forum Admin
Cayenne
André schreef:
Weet dat we zoiets deden bij een medeforumer een aantal jaren terug na een ringtripje

Inderdaad zoals Harald al opmerkte...dat was Erwin (ER)..

The Mud ken ik niet persoonlijk, ik ken alleen maar de geschiedenis hier op het forum waarom hij niet meer post na een ban, en verder heb ik alleen maar de info uit de krant en de info uit de postings in dit topic, en als ik af moet gaan op deze is er meer aan de hand.........

Mijn mening is dat meneer "The Mud" niet te vergelijken is met "ER" waar toen wat voor is gedaan moet natuurlijk wel zeggen dat ik ER persoonlijk ken...

The Mud staat hier op het forum bekend als een onverantwoordelijke roekeloze rijder van ff 20 (het staat geschreven), en Erwin is de al wat op leeftijd :D zijnde Chirurg uit Brabant met de vette 993 turbo en Boxster.

Als beheerder van de forumkas voel ik mij niet geroepen om een graai in de kas te doen voor een gebande forummer, hoe naar zijn situatie ook is, dat zal ik niet ontkennen, is en blijft een belabberde situatie waarin hij verkeerd.

In andere situaties kan iedereen bij mij een verzoek indienen om iets namens het Forum te regelen...(is in het verleden al is gedaan)...

John

29 sep 2010 9:09
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
daarom wordt het ook onderling geregeld :D, ik ken hem toevallig wel persoonlijk en ja is waarschijnlijk helemaal aanzichzelf te wijten dat hij zich het ziekenhuis heeft ingereden ,maar blijft een mens.En een hart onder de riem kan iedereen wel gebruiken.
my2cnts

ps krijg je wel een fruitmand(rouwkrans) als je je bijv. tijdens een tunnelrun tegen de muur te pletter rijdt ?

Laatst bijgewerkt door Richard op 29 sep 2010 9:23, in totaal 1 keer bewerkt.

29 sep 2010 9:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Richard schreef:
daarom wordt het ook onderling geregeld :D, ik ken hem toevallig wel persoonlijk en ja is waarschijnlijk helemaal aanzichzelf te wijten dat hij zich het ziekenhuis heeft ingereden ,maar blijft een mens.En een hart onder de riem kan iedereen wel gebruiken.
my2cnts

+1

heb zojuist ook iets gedoneerd.

29 sep 2010 9:22
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Watersnip schreef:
daarbij wil ik nog even aangeven dat een beetje respect voor de getroffene hier wel op zijn plaats is, ondanks alle opmerkingen, lijkt mij toch echt dat hij niet moedwillig dit op zijn hals heeft gehaald......laten we eerlijk zijn.....

OK. Wat mij betreft heeft hij dit over zich afgeroepen en zijn er gelukkig geen andere slachtoffers gemaakt. Hopelijk leert hij hiervan, maar eerlijk gezegd twijfel ik daaraan.

JXR schreef:
Wat ik hier schrijf is puur hoe ik Stefan ken en waar hij zich ook echt niet voor schaamde om als dusdanig bekend te staan. Dat wat ik schrijf misschien niet op een manier geschreven is zoals je respect hebt voor overleden personen kan er mee te maken hebben dat de persoon niet overleden is en dat ik me ook graag zo uit als wat ik wil zeggen, enigszins pogend niemand voor 't hoofd te stoten, maar wel beschrijvende feiten en relevante informatie. Ik heb zelf genoeg persoonlijke aanvaringen met Stefan gehad waar we beiden ons eigen deel in hadden. Toch mag ik Stefan als persoon al is 't niet iemand met wie ik de laatste tijd heel veel contact had; dat wisselde nog weleens.
(...)
Ik heb me hier niet aangemeld om iemand belachelijk te maken, maar ook niet om een slachtoffer van z'n eigen daden als heilig persoon neer te zetten. Ik doe m'n best, maar ben wie ik ben en zo is Stefan wie hij is, ik hoop dat we elkaar daar allemaal om kunnen waarderen in plaats van uit te gaan van nare bedoelingen.

:thumleft:

29 sep 2010 9:24
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
dynamic schreef:
(...) Het ging hier over jonge broekies en niet specifiek over Stefan, was ook helemaal niet bekend dat het om Stefan ging toen de opmerking geplaatst werd. Dus voorstel topics erbij halen is ook helemaal niet relevant.

Sorry 'Dynamic', maar om toch nog even terug te komen op je post.
De hyves pagina van Mud werd beneden op pagina 1 al aangehaald en de opmerking van 'esgigt' stond op pagina 2. Toen ik het topic las bestond het vermoeden al dat het om dezelfde persoon ging.

Ik was nogal verbaasd over het feit dat iedereen (voor mijn post i.i.g) zo vol begrip was; medeleven is er bij mij ook, want iets als dit is vreselijk, maar ik had alleen net wat minder begrip met sommige van z'n quotes in m'n achterhoofd. Vandaar mijn post, maar ja, opinions are like.... right? :wink:

@JXR :thumleft:

29 sep 2010 9:28
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Richard schreef:
ps krijg je wel een fruitmand(rouwkrans) als je je bijv. tijdens een tunnelrun tegen de muur te pletter rijdt ?

@Ricard...ik ga er vanuit dat je een :D bent vergeten....toch

verder

Waarom ik deze mensen vergelijk moge duidelijk zijn, ik ken idd. Erwin persoonlijk en weet zijn (Porschewaardige) rijstijl...

De discussie of iemand in aanmerking komt voor een fruitmandje en of die wordt gewogen op opleiding etc... is uiteraard niet aan de orde...

Wat ik duidelijk wil maken is dat als iemand (geen forummer in deze) zich in het dagelijkse verkeer misdraagt en gelukkig geen onschuldige mensen heeft aangereden niet te vergelijken is met iemand die (een trouwe gerespecteerde forummer ) deze zaken zeker niet op de openbare weg doet maar op het circuit lekker zijn Porsche uitlaat...en zijn rug breekt (en meer aan de hand was)...

29 sep 2010 10:01
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Tja, iemand heeft een ban hier. Reden om iemand niet een klein steuntje in de rug te geven? Klinkt een beetje als eenmaal fout, altijd fout. Het getuigt imho juist van grootsheid om iemand op zo'n moment het voordeel vd twijfel te geven. Heeft zelfs wat christelijks (dat ik dat ooit nog zou uitdragen :shock: :wink: ) Het kan ook juist een eye-opener voor hem zijn: zo verkeerd zijn die PF-ers niet, misschien hebben ze ook met andere dingen (bv commentaar op rijstijl) wel een punt. Overigens is het een persoonlijke afweging om wel of niet wat voor hem te doen, laat dat duidelijk zijn.

29 sep 2010 10:14
Profiel
3.2S
010
Ik heb ook wel wat moeite met jongens van 20 die thuis wonen en denken dat ze alle wijsheid in pacht hebben terwijl ze nog een hoop dingen moeten leren. Laat dit een wijze levensles zijn. Ik wens Mudje beterschap en heb geld overgemaakt. Om ZO hard op je vingers getikt te worden, dat gun je niemand.

29 sep 2010 10:18
Profiel WWW
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
En zo zijn er ook mensen die moeite hebben met mannen van boven de 40 die denken ineens "ubermensch" te zijn omdat ze de 40 gepasseerd zijn, zo heeft iedereen dus wel iets :thumleft:

29 sep 2010 10:25
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Richard schreef:

In het algemeen gesteld wat mij betreft niet, in het bijzonder waarschijnlijk wel. ;)
Je kunt in dit geval toch moeilijk spreken van "bad luck"? :roll:

MS964 schreef:
Tja, iemand heeft een ban hier. Reden om iemand niet een klein steuntje in de rug te geven? Klinkt een beetje als eenmaal fout, altijd fout. Het getuigt imho juist van grootsheid om iemand op zo'n moment het voordeel vd twijfel te geven.

Staat er wat mij betreft geheel los van. Geen reden om geen bijdrage te doen, maar ook (zeker) geen reden om het wel te doen.

29 sep 2010 10:33
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
ubermensch :roll: :? nounounou, voel je je aangesproken door barolo? feit is dat pubers met dikke porsches nogal eens slecht afloopt.

29 sep 2010 10:41
Profiel
MS964 :thumleft:

29 sep 2010 12:22
Profiel
PorscheForum Rakker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Volgens mij maakt het geen zak uit wat voor auto je onder de kont van een puber stopt, fout aflopen kan het met allemaal. Feit is dat verzekeringsmaatschappijen niet voor niets toeslagen rekenen voor bestuurders onder een bepaalde leeftijd. Dit staat los van de auto die gereden wordt.

Als Mudje een roekeloze rijder is, dan had hij iets dergelijks ook in een Opel Manta uit kunnen halen. Heeft helemaal niets met Porsche te maken.

29 sep 2010 12:22
Profiel
PorscheForum Rookie
Chevrolet Camaro Convertible IROC-Z Z28 5.0 TPI
Amsterdam
wolf schreef:
ubermensch :roll: :? nounounou, voel je je aangesproken door barolo? feit is dat pubers met dikke porsches nogal eens slecht afloopt.
Ja en om nog maar een irrelevant cliché te noemen; kale mannen met een verlaagd libido die in de overgang zitten een Porsche kopen en dat ding net zo min, ware het niet op een andere manier, vaak helemaal niet gebruiken waar zo'n ding voor gemaakt is. En stiekem vinden we dat ook allemaal zonde toch?

Over naar het goede nieuws! Inmiddels is er 57 euro binnen!!

Update:

2 Dimple
3 Suikerbroer
5 Marino
5 Anoniem
2 Dreamer
10 Baralo
4 gast
2 MS964
5 RALF996
2 Marianne
5 Hans Luna
1 Boxtur
2 Watersnip
2 Richard
2 Erick
5 Maarten

Ik geloof dat ik iedereen zo heb. Morgen zal ik even kijken wat er definitief binnen is en moeten we maar eens kijken (ook naar hoe Stefan zich voelt) wat we voor leuks zullen doen? Iedereen fantastisch dat jullie wat hebben gedoneerd!

29 sep 2010 12:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Wel grappig dat je van iedere persoon ziet wat hij/zij heeft gedoneerd. :mrgreen: Als er nu iets originelers was bedacht dan een fruitmand had ik misschien nog wel meegedaan. Iets met een Bok en een Tor of zo. Ik hoop dat hij er iets van leert zodat hij ook nog wat langer van snelle auto's kan genieten.

29 sep 2010 13:02
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Dat had van mij (ook) niet gehoeven...

29 sep 2010 13:07
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
JXR schreef:
Ja en om nog maar een irrelevant cliché te noemen; kale mannen met een verlaagd libido.............

:roll: :mrgreen: :wink:

29 sep 2010 13:08
Profiel Facebook 
Moderator
PF # 136
Hier moet ik je toch corrigeren. Mannen met een kaal hoofd hebben vaak juist een verhoogd libido. De kaalheid wordt namelijk vaak veroorzaakt door een hoger dan gemiddeld testosterongehalte...
:wink:

En ja ook ik ben kaal :mrgreen:

29 sep 2010 13:15
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
John schreef:
André schreef:
Weet dat we zoiets deden bij een medeforumer een aantal jaren terug na een ringtripje

Inderdaad zoals Harald al opmerkte...dat was Erwin (ER)..

The Mud ken ik niet persoonlijk, ik ken alleen maar de geschiedenis hier op het forum waarom hij niet meer post na een ban, en verder heb ik alleen maar de info uit de krant en de info uit de postings in dit topic, en als ik af moet gaan op deze is er meer aan de hand.........

Mijn mening is dat meneer "The Mud" niet te vergelijken is met "ER" waar toen wat voor is gedaan moet natuurlijk wel zeggen dat ik ER persoonlijk ken...

The Mud staat hier op het forum bekend als een onverantwoordelijke roekeloze rijder van ff 20 (het staat geschreven), en Erwin is de al wat op leeftijd :D zijnde Chirurg uit Brabant met de vette 993 turbo en Boxster.

......................

John

Wilde Erwin niet bij naam en toenaam noemen,dacht dat de meesten dat nog wel wisten.

Hard rijden op de openbare weg of een afgesloten circuit zijn 2 totaal verschillende dingen,maar als het misgaat zijn de gevolgen gelijk.
Ken MUD niet persoonlijk en heb z'n postings nooit gevolgd of op gereageerd.........waterkoker.... maar dit wens je niemand toe.

Donatie gedaan :salut:

29 sep 2010 13:21
Profiel WWW
JXR schreef:
Over naar het goede nieuws! Inmiddels is er 57 euro binnen!!

Update:

2 Dimple
3 Suikerbroer
5 Marino
5 Anoniem
2 Dreamer
10 Baralo
4 gast
2 MS964
5 RALF996
2 Marianne
5 Hans Luna
1 Boxtur
2 Watersnip
2 Richard
2 Erick
5 Maarten

Ik geloof dat ik iedereen zo heb. Morgen zal ik even kijken wat er definitief binnen is en moeten we maar eens kijken (ook naar hoe Stefan zich voelt) wat we voor leuks zullen doen? Iedereen fantastisch dat jullie wat hebben gedoneerd!

Ik ben nog zo'n ouwe l#l die het via een bankoverschrijving heeft gedaan [gisteren op de post] dus onderweg :mrgreen:

29 sep 2010 13:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 397 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende