Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:27

Antwoord op onderwerp  [ 397 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Porsche crash bij Wehl, Achterhoek 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht Re: Porsche crash bij Wehl, Achterhoek
patrick911 schreef:
dynamic schreef:
(...) Het ging hier over jonge broekies en niet specifiek over Stefan, was ook helemaal niet bekend dat het om Stefan ging toen de opmerking geplaatst werd. Dus voorstel topics erbij halen is ook helemaal niet relevant.

Sorry 'Dynamic', maar om toch nog even terug te komen op je post.
De hyves pagina van Mud werd beneden op pagina 1 al aangehaald en de opmerking van 'esgigt' stond op pagina 2. Toen ik het topic las bestond het vermoeden al dat het om dezelfde persoon ging.

Ja, sorry? sorry? Nice try :wink: , het bericht van Esgigt kwam al als 5-de of 6-de post bij mij op pagina 1 toen er nog niets over Heveadorp gerept werd, en ook niets over The Mud. Dus wat je schrijft hierboven klopt niet.

29 sep 2010 13:36
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
HenkC2C schreef:
Hier moet ik je toch corrigeren. Mannen met een kaal hoofd hebben vaak juist een verhoogd libido. De kaalheid wordt namelijk vaak veroorzaakt door een hoger dan gemiddeld testosterongehalte...
:wink:

En ja ook ik ben kaal :mrgreen:

DHT Henk :mrgreen: en ik heb nog haar :lol:

29 sep 2010 13:39
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Dus een pilletje nodig? :mrgreen:

29 sep 2010 13:45
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Mannen voordat deze discussie uit de hand gaat lopen wil ik wat rechttrekken...

Iedere Porschist staat bij mij hoog...ongeacht zijn type auto, opleiding, ras geloof of sexuele voorkeur.

Maar hier zijn 2 dingen aan de hand.....

1) Als er iemand van het forum een steuntje in de rug nodig heeft omdat dit nodig is staat de forumkas daar toe tot beschikking....zeker de echte trouwe rakkers hier weten dat, en weten ook dat we daarin geen onderscheid maken. Dat ik me wat te grof heb uitgedrukt spijt mij en hoop dat jullie dit aanvaarden........

2) Met meneer Mud ligt het forumtechnisch iets genuanceerder, hij heeft een ban over zich heen geroepen die niet zomaar tot stand is gekomen, zelfs zo dat hij trouwe forummers tot op het bot had geirriteerd met gevolgen. Als deze persoon een ongeluk heeft gehad (hoe rot dit ook voor de persoon is) is het niet aan ons om hier als Porscheforum een financieele bijdrage aan te leveren. Een enkeling doet dit nu op persoonlijke noot, ongelooflijk top dat dit soort mensen nog bestaan, en dat meen ik.

De schijn wat betreft de oorzaak van het ongeluk heeft hij tegen, ik ben geen rechter en kan alleen maar zelf oordelen nav. de berichten in de media en hier.....ik zit zojuist in de krant het stuk te lezen van de jonge Franse vrachtwagenchauffeur die het jonge gezin van 4 personen uit Ridderkerk het leven uit heeft gereden......even dwaalde mijn gedachte af en ben blij voor iedereen dat Mud alleen herstelbare breuken heeft, zowel fysiek als menthaal.

Nogmaals excuses als ik te grof ben geweest in mijn posting van een paar pagina's terug, ik wilde puur aangeven wie Erwin was met herkenbare punten.

29 sep 2010 13:52
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
:thumleft:

29 sep 2010 13:54
Profiel
Moderator
PF # 136
John, ik kan me volledig vinden in jouw uitleg! :res:

29 sep 2010 13:55
Profiel
M140i
:thumleft:

29 sep 2010 14:04
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
case closed?

29 sep 2010 14:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Nee niet echt.

Ik denk dat ik met mijn leeftijd een beetje tussen de oude garde en jonge rotten zit hier.

Ik zal de laatste zijn die zal ontkennen dat ik in mijn jonge jaren geen domme dingen heb gedaan met auto's. Maar nooit of te nimmer op structurele basis en nooit op plaatsen waar het andere in gevaar zou (kunnen) brengen. Natuurlijk heeft iedereen incidenten in het verkeer waar hij of zij niet trots op is. En als dat niet het geval is ben je of schijnheilig of heb je een slecht geheugen.

Wat ik van dit topic opmaak echter is dat de persoon in kwestie niet incidenteel 'vergissingen' maakte maar dat het gewoon structureel wangedrag was in het verkeer. Dat laatste steekt me eigenlijk het meest. ik zit per jaar meer dan 50.000 kilometer achter het stuur en het feit dat er nog steeds gekken rond rijden die denken alles beter te weten baart mij dan ook behoorlijk wat zorgen.

Ik moet er niet aan denken dat ik mijn vrouw en dochter achter zou moeten laten omdat iemand meent alle wijsheid in pacht te hebben en zich ook zo opsteld binnen het verkeer. Hiervoor of hierdoor heb ik mijn rijstijl defensief aangepast de laatste jaren. Ik heb mezelf dan ok voorgenomen (de realiteit zal uit moeten wijzen of dat lukt) om in een situatie die potentieel gevaarlijk wordt van het gas af te gaan en als dat geen optie is om in ieder geval zo te handelen dat ik en niet de wegpiraat die de situatie veroorzaakt alles na kan vertellen.

Dat defensieve rijgedrag hanteer ik ook als ik alleen met mijn 944 op weg ben over 'spannende' weggetjes. Je kan net zo veel lol hebben terwijl je veilig rijdt als wanneer je onveilig rijdt. Daarnaast, dom hard rijden op de snelweg kan iedere 'malloot' dat is in mijn ogen geen kunst.

Begrijp me niet verkeerd ik vind het vervelend dat iemand zichzelf en zijn auto in de kreukels rijdt. Maar er is niemand anders verantwoordelijk voor dat gedrag dan hijzelf. Ik 'dank god op mijn blote knietjes' (ben niet echt gelovig) dat hij verder niemand anders meegesleurd heeft in zijn ellende.

Ik kies er ook bewust voor om geen donatie te doen. Persoonlijk denk ik dat ik die twee euro beter kan geven aan de kankerbestrijding omdat die mensen wel begaan zijn met het lot van een ander.

29 sep 2010 15:46
Profiel
PorscheForum Rookie
Chevrolet Camaro Convertible IROC-Z Z28 5.0 TPI
Amsterdam
Heel erg terechte reactie, zit niks in wat niet waar is. Kan het ook voor de volle 100% begrijpen als iemand niet wil doneren om bovenstaand omschreven reden. Vooral 't structurele is een nijpend punt geweest bij Stefan. Zelf rij ik met veel plezier motor. Elke rit hoop ik weer even 't gas open te kunnen trekken, maar als de situatie dat niet toelaat doe ik dat niet. Op een tweebaans weg is 't erg lastig een situatie te creëren die dat wel toelaat. Zie hier de gevolgen van structureel de drang toelaten om dit wel te doen. Precies de reden waarom veel motorrijders verongelukken. Een apparaat wat er goed toe in staat is en voor veel mensen bereikbaar is. Nogmaals: zeer duidelijk toegelicht van 911gt2.

29 sep 2010 16:03
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Eens met beide heren hierboven. Mijn punt is echter simpel (zoals ik vandaag al in een PB aan iemand anders mailde): ik moet wel echt een hekel hebben aan iemand om op een moment als dit geen gebaar te maken. Heb ik een hekel aan Mud: nee, totaal niet. Vind ik het een (bij tijd en wijle) onverantwoorde ADHD wijsneus: ja. Dus heb ik geld over gemaakt!

Laatst bijgewerkt door Maarten op 29 sep 2010 17:14, in totaal 1 keer bewerkt.

29 sep 2010 16:08
Profiel
Moderator
PF #57
Plus een gaaf boek en twee dvd's (waarvan één een coole documentaire over de geschiedenis van ... Ferrari :lol: ).

29 sep 2010 16:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
voor wat het waard is : +1 voor 911gt2 :!:

en uit nieuwsgierigheid : wat moet je uitspoken om hier geband te worden :scratch:

29 sep 2010 16:17
Profiel
PorscheForum Rookie
Chevrolet Camaro Convertible IROC-Z Z28 5.0 TPI
Amsterdam
Nogmaals een update, omdat er 2 verkeerd instonden. Totaal 57 euro, opgebouwd als volgt;

2 Dimple
3 Suikerbroer
5 Marino
5 Anoniem
2 Dreamer
10 Barolo
2 gast
2 Sandelow
2 MS964
5 RALF996
2 Marianne
5 Hans Luna
1 Boxtur
2 Watersnip
2 Richard
2 Erick
5 Maarten
+ wat gave lectuur van "horn", ook wel het vermelden waard denk ik zo :cheers:

Nu nog de goede ideeën wat 't moet worden ipv een fruitmand? :drive:

29 sep 2010 16:31
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
JXR schreef:

http://www.snelheidsbegrenzing.nl :idea:

29 sep 2010 16:40
Profiel
Forum Admin
Cayenne
kristof schreef:
en uit nieuwsgierigheid : wat moet je uitspoken om hier geband te worden :scratch:

Heel veel ellende bezorgen op dit forum, de irritatie van velen oproepen, zodat wij als team er op worden aangesproken om in te grijpen.

Ban begint eerst met een korte periode en dan nog 1, maar ben je recidivist dan een echte ban.

Verder lees ik mooie en wijze woorden hier.

29 sep 2010 16:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Citaat:
Heel veel ellende bezorgen op dit forum, de irritatie van velen oproepen, zodat wij als team er op worden aangesproken om in te grijpen.

en dan alsnog een fruitmand verdienen :cheers:

29 sep 2010 17:10
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
+ 1 @ 911gt2!

beschouw me zelf met mijn 38 jaar ook tussen adhd/wijsneus af en bedaard in ;-)

29 sep 2010 17:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Ik ken jongens van 20+ die heel wat beter kunnen rijden dan ik en ook nog gedisciplineerd wanneer nodig. Ligt gewoon aan jezelf hoe je bent. Het is wel de kunst om ook met de Porsche rustig te kunnen rijden op bepaalde momenten. Neemt niet weg dat die jongen met een gebroken nek ligt en das niet fijn.

29 sep 2010 17:18
Profiel
Veghel
Ik heb Mudje en Erwin persoonlijk ontmoet en BEIDEN zijn in mijn ogen zeer aardige personen :salut:

De keren dat ik met Mudje samen op reed was het zeker geen scheurwerk :!:

En het eerste wat in mij opkwam na het fruitvoorstel ...dat als ik daar zo gelegen had (met of zonder ban), ik het zeker apriceren als er een attentie bezorgd werd..... elk medeleven is welkom als je zoiets overkomt, ook voor die ik niet persoonlijk ken ,mits er wel een "band" is :pale:

Ik zal straks als Anoniem 2 ook wat overmaken :salut: :mrgreen:

29 sep 2010 17:25
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76
Amsterdam
@911gt2 +2 :thumleft:

alleen je onderschrift is wel een beetje in strijd met je mededeling :mrgreen:

29 sep 2010 17:43
Profiel
3.2S
010
JXR schreef:

Ik zou kiezen voor een mand met wat druiven en lekkere kaasjes, een goede fles Colheita Port en 2 mooie glazen erbij.

29 sep 2010 18:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Weet iemand wat ie lekker vindt?

29 sep 2010 18:24
Profiel
Misschien z'n exvriendin.....

29 sep 2010 18:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Alstie er zelf wat bijlegt kan hij mijn 968 wel kopen.
Bijna 8 jaar schadevrije ervaring op de N18 :mrgreen:

29 sep 2010 18:42
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 397 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende