Kan er iemand mij de optie codes en specificaties opgeven van de P motors van 1980 to 1998?
29 sep 2010 12:54
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: optiecodes P motors + specificties
Zelf Google al eens geprobeerd? Of koop Morgan of Red Book!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
29 sep 2010 13:06
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
of als je wat specifiekere codes zoekt (en niet alleen een hele lijst), dan kun je die codes ook hier op de zoekpagina invoeren.. Daar wil ook nog wel eens wat uitkomen.. Voor de rest sluit ik me aan bij Maarten.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
29 sep 2010 14:56
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Renntech en vervolgens op "Porsche M-optiecodelijst" links onder klikken.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
29 sep 2010 14:59
JVDB
THX to all , zover was ik ook al gekomen na wat zoek werk. Misschien heb ik me verkeerd uitgedrukt: hoe vindt men de specifieke motor codes terug van de verschillende modellen. ik heb ooit ergens gelezen dat er bij sommige af fabriek keuze was tussen verschillende motors (lees pk's)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], outletvalve
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum