|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
boxter 2,7 07/2001 met nieuwe tiptronic versnellingsbak
Auteur |
Bericht |
peterk
|
boxter 2,7 07/2001 met nieuwe tiptronic versnellingsbak
Hallo Allemaal, Ik ben van plan mijn eerste porsche aan te schaffen, best wel spannend... Nu heb ik deze in gedachten, ook omdat de btw aftrekbaar is voor ons bedrijf... Er zit wel een nieuwe tiptronic bak in, is dat normaal? Zou de rest dan ook niet "afgebeuld" zijn? http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=175977793Bedankt voor jullie tips!
|
01 okt 2010 0:00 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: boxter 2,7 07/2001 met nieuwe tiptronic versnellingsbak
eerste indruk is niet gelijk super. Veel kms, slecht bijgehouden onderhoudsboekje, geen juiste info over de technsiche zaken als vermogen e.d. Prijs eigenlijk te laag, dus kans op een matig exemplaar!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
01 okt 2010 0:03 |
|
|
peterk
|
Super tof zo een snelle reactie, bedankt! Ik moet blijkbaar nog veel lezen en bestuderen want ik dacht echt dat het wel een goede deal zou kunnen zijn.. Ik wil er ook hardtop... Omdat hij bij ons buiten staat...
Nogmaals bedankt voor de reactie...wou morgen al gaan kijken. Zal dan heeeeel kritisch zijn!
|
01 okt 2010 0:13 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
166.000km veel km's..?? Hoezo..?? Mijn eerste indruk is niet direct verkeerd hoor. Lijkt me een nette auto.... Gewoon iemand meenemen die er verstand van heeft en technisch gevoel heeft...... mocht je dat zelf niet hebben.... Onderhoud is wel belangrijk bij dit soort auto's dus kijk of dat netjes gedaan is in het verleden....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
01 okt 2010 9:02 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
...TE KOOP IN OPDRACHT VAN KLANT ZEER MOOIE PORSCHE BOXTER UIT 2002. ONGEVALVRIJ. KLANT HEEFT WAGEN GEKOCHT TOEN HIJ 6 MAANDEN OUD WAS. ALTIJD ZELFDE EIGENAAR. RECENT NIEUWE TIPTRONIC VERSNELLINGSBAK. ZEER MOOIE STAAT....
Auto komt uit 2002...... dus de eigenaar is nu..... 8½ jaar oud.....
Jammer van dat "Boxter"......
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
01 okt 2010 9:06 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
welkom op het forum. Er is hier een volledig topic over aankoop-tips etc voor de boxster. Ff zoeken.
|
01 okt 2010 9:20 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Vermogen zal waarschijnlijk wel kloppen, staat in België te koop, waar het steeds mogelijk is om een Boxster met slechts 211 pk te verkrijgen (omwille van fiscale redenen). Zelfs nu nog kan je voor slechts 605 euro extra, 44 pk op je nieuwe Boxster verliezen Prijs is wel vrij laag, maar indien de wagen in orde blijkt zou dit niet mogen afschrikken
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
01 okt 2010 14:42 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|