Auteur |
Bericht |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Re: Porsche crash bij Wehl, Achterhoek
Ik heb de oplossing tegen files.... pas je rijbewijs halen op je 25e! Tot die tijd lekker fietsen of met het OV Moet je eens opletten hoeveel files en ongelukken door jeugdige overmoed dat scheelt
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
30 sep 2010 21:15 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Een collega van me heeft ook nog een boete van naar ik meen EUR 250 gekregen toen hij de laatste auto in een kettingbotsing van 8 was. Ik mag hopen dat Mudje dit bespaart blijft. (Net als die EMG trouwens, alhoewel daar nog wel eens iets leerzaams uit kan komen...)
|
30 sep 2010 21:21 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Dat hier mens het jammer vinden mocht hij een EMG krijgen begrijp ik werkelijk niet. Mudje staat bekent als 'racer' dan lijkt me dit een zeer passende maatregel mocht vast komen te staan dat hij stevig over de schreef is gegaan.
|
30 sep 2010 21:38 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ongevallen misschien wel, maar files gaan hierdoor niet minderen. Files komen voor een groot deel door egoistisch gedrag van de weggebruikers en dat zijn niet vooal jongeren van 25jaar, daar heeft het merendeel van de maatschappij last van
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
30 sep 2010 21:38 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Ik heb iets tegen de "maatregel" omdat ik niet geloof dat het puur uit hereducatieve overwegingen wordt gedaan. Ik snap werkelijkwaar niet hoe ze daar 850 euro (o.i.d) voor kunnen vragen in het kader van "kosten". Laten ze daar 1 op 1 een professor van een universiteit staan ofsow?
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
30 sep 2010 21:48 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ik denk niet dat zo'n EMG gaat werken. De persoonlijkheid van iemand verander je niet met zo'n "cursus". En het is imho de persoonlijkheid die het gedrag grotendeels bepaalt. Als iemand hier een onderzoek heeft waaruit blijkt dat een EMG wel werkt zal ik het graag lezen en van commentaar voorzien.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
30 sep 2010 21:52 |
|
|
porsche964
|
Doe een 3 daagse opleiding/training bij willekeurig instituut en je bent het ook kwijt, dus dat bedrag is niet zo raar. Je moet toch echt wel wat uitgevreten hebben voordat jij dit 'krijgt, 1x 40 te hard of zoiets is niet genoeg.
|
30 sep 2010 21:54 |
|
|
Felbie
911 Turbo '87Renkum
|
Beterschap Stefan!
_________________________________________ Forza Porsche!
|
30 sep 2010 21:55 |
|
|
porsche964
|
Dan zou het betekenen dat je nog maar 1 maatregel hebt, rijbewijs voorgoed afnemen. Dat is ook weer wat extreem en zoals ze zo mooi zeggen 'disproportioneel' Dus ben ik van mening dat je zeker zoiets als een EMG moet proberen
|
30 sep 2010 21:57 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Minder mensen met een rijbewijs zijn toch minder auto's op de weg??
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
30 sep 2010 22:01 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik lees wel eens verslagen van mensen die zo'n EMG hebben meegemaakt en vrijwel altijd valt de opmerking dat er zoveel mensen tussen de groep zitten die het duidelijk niets kan schelen.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
30 sep 2010 22:02 |
|
|
Jort
Groningen
|
Dat geloof ik graag. Maar het alternatief zou inderdaad zijn: geen rijbewijs meer.
Vind het idee an sich zo gek niet en als er ook een deel wel baat bij heeft, schaadt het ook niet veel.
_________________________________________ Tjolk.
|
30 sep 2010 22:09 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Vandaag op BNR Nationale autoshow met Giel Beelen heeft ook deze" cursus " bijna voldaan.... met wat humorvol commentaar vanaf 10.25
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
30 sep 2010 22:11 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
I rest my case, Your Honour. Het probleem met die EMG is dat de mensen er verplicht naartoe moeten en dus voor geen meter gemotiveerd zijn. Voorts zitten deze mensen tegen zeer hoge kosten (met het gif in hun lijf) bij iets wat ze niet interesseert. Gevolg: effect is NUL-KOMMA-NUL. Alleen moet je daar braaf "ja" knikken en applaudisseren anders trekt CBR alsnog je rijbewijs in.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
30 sep 2010 22:15 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Terug naar een 'fruitmand' voor Stefan.
Is het niet wat, gezien Stefan Porsche en rijbewijsloos is, een Porsche fiets op de kop te tikken????? (met steunwieltjes)
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
30 sep 2010 22:40 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Ik twijfel ook over het aantal ongelukken, als je op je 25e voor het eerst mag rijden blijf je onervaren en zul je bepaalde fouten maken die de kans op een ongeluk verhogen. Minder auto's op de weg is minder files maar dan zie ik dat het liefst zoals in Londen b.v. waar het OV perfect werkt, eerder krijg je mensen in NL de auto niet uit
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
30 sep 2010 22:41 |
|
|
horn
PF #57
|
Vriend van mij deed zo'n cursus voor mensen die met teveel drank op gepakt zijn. Clubje zat een hele dag (3x) dom te l*llen en ging na afloop met elkaar de kroeg in in Lelijkstad...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 sep 2010 22:58 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Daar zeg je het zelf al. Ik zei: ik geloof niet dat er 850 euro KOSTEN worden gemaakt. Een onderneming maakt WINST! (dat is iig de bedoeling, dus een deel van die 850 euro is bedoeld voor toegevoegde waarde) Wat betreft drank op achter het stuur. Iemand die roekeloos rijdt vind ik niks, maar met drank op achter het stuur is gewoon 100% kansloos. Dat die maatregelen geen ruk voorstellen moge duidelijk zijn door het voorbeeld van Horn(oke, een voorbeeld is niet representatief) maar dit is niet het 1e verhaal dat ik hoor over deze grap
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
30 sep 2010 23:25 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
30 sep 2010 23:32 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Stefan, beterschap! Hopelijk kan je in het ziekenhuis wat internetten en wat afleiding vinden op dit forum!
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
01 okt 2010 9:55 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
ja , lijkt me sterk dat ie eerder is ingelogt vanuit het ziekenhuis
|
01 okt 2010 9:56 |
|
|
John
Cayenne
|
|
01 okt 2010 10:10 |
|
|
RB911
11-je
|
Daar heeft hij iig geen ip-ban
|
01 okt 2010 10:18 |
|
|
barolo
3.2S010
|
“Dikke tieten, strak lijffie, lekker laag make-uppie, heerlijk dat soort wijffies!” “Ik ben gewoon de gekste van het stel, net als een kaartspel. Je gooit er vijf op en je krijgt er vijf, in plaats van dat je er één neerlegt, krijg je er dan vijf.” “Die vrienden van mij hebben mij die bijnaam gegeven; Joker. Zo kom ik ook aan mijn bijnaam.”
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 okt 2010 12:23 |
|
|
barolo
3.2S010
|
En van wie komt deze? Ik eet frikandellen en kroketten. Maar ik houd sowieso niet van vlees.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 okt 2010 13:00 |
|
|