Auteur |
Bericht |
John
Cayenne
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Yep heb hem ook gekregen ( idd. Via de NPC was geregeld voor een kennismakingsnummer) ...
Ik heb hem nog niet gelezen, ziet er wel goed uit zo 1-2-3, morgen ga ik er ff voor zitten.
|
01 okt 2010 21:11 |
|
|
Krimson
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966Zuidlaren
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
waar is het blad te koop (dus welke verkoopkanalen?) ik ben wel even benieuwd. ga ervan uit dat je dit leest Arjan, aangezien we je via het PF konden aanspreken? ik hoor graag even
_________________________________________ Everything is gone be okay in the end and if it's not okay. It's not the end!
|
01 okt 2010 21:23 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Zeg maar COMPLEX ... Ik hoop op een zwart-op-wit-erkenning, zodat ik iedereen die mij zielig vindt dat ik geen 'echte' heb kan verwijzen naar een kwaliteitsblad! Ben de uitleg dat de Boxster veel beter rijdt dan de doorsnee 911 zat Kom er maar in, mijnheer/mevrouw de psychologen ...
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
01 okt 2010 22:35 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Daarom heb je ook twee turbo's in je Boxster zitten?
|
02 okt 2010 0:41 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Wel lekker aanspreekbaar hier, die hoofdredacteur... Komdermaarin Arjan
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 okt 2010 0:46 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Ik zal je helpen. Je kunt je zoektocht naar erkenning staken. Zet de printer alvast maar aan: Een Boxster is een echte Porsche! Hij is mooi, snel en heeft een uitstekende gewichtsverdeling. Je kunt mijn declaratie binnenkort tegemoetzien. Gaarne binnen 14 dagen te voldoen On topic: ik zal hier eens in de boekhandel gaan gluren of ze dit blad ook hebben of gaan krijgen. Ze verkopen hier wel de PSL en de RSPM.
|
02 okt 2010 6:45 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Gratis via de NPC, eerste indruk is goed, gevarieerde artikelen. En inderdaad ook een onderwerp over boten, dus andere zaken dan Porsche. Prijsstelling relatief netjes. Wat een mazzel voor ons, 3 porschebladen in het Nederlands!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
02 okt 2010 9:37 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Zo, da's via de drukkerij op behangpapier gedrukt ... (dank Ewout). Woonkamer, keuken en slaapkamer binnenkort voorzien van dit skitterende behang Nu Arjan Kropman nog even een paar keer spammen via PB's en dan gaat het helemaal goed komen met mijn psyche ... @ Horn: +1
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
02 okt 2010 10:45 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
JC: "What this car does - what every Boxster does - is sit outside your house reminding you that you couldn't quite afford a 911. " Zo goed?
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
02 okt 2010 11:15 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
I'm hurt ... en het ging juist zo goed met me ... Behang weer van de muur getrokken
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
02 okt 2010 13:37 |
|
|
Arjan Kropman
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Vroeger, en nu: alle tv-programma's worden zo gemaakt. Wat de bladen betreft hoef je me niet te geloven hoor, maar aan advertorials doen we - op de kookbladen na - niet aan. Als je beweert dat dat niet kan, dan weet je minder van uitgeven dan ik.
|
02 okt 2010 15:35 |
|
|
Arjan Kropman
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Daar is inderdaad geen overleg over geweest en als dat als niet netjes wordt gezien dan bied ik hierbij mijn excuses aan. Echter: 1. Ik maak hier geen vervelende reclame 2. Is dit niet waar het bij social media om gaat? Iedereen is welkom. 3. Leuk toch als nieuwe lezers zich via ons bij het Forum aansluiten?
|
02 okt 2010 15:40 |
|
|
Arjan Kropman
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Sorry, was meer bedoeld om reacties te geven op het blad, niet voor verkooppraatjes. Je vindt het magazine in de winkels waar je ze kunt verwachten. Moet niet al te moeilijk zijn.
|
02 okt 2010 15:44 |
|
|
Arjan Kropman
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Veel werk hoor blaadjes maken ... Net terug uit Parijs en ellende met een failliete drukker opgelost voor ons andere magazine.
|
02 okt 2010 15:46 |
|
|
Arjan Kropman
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
En Boxstur, ik ben het wel met je eens hoor: een Boxster is een heel leuke auto. Maar ja, Porsche is natuurlijk wel heel erg 911, daar ontkom je niet aan.
Ik vind de huidige 911 en de 996 eigenlijk een tikje te groot, ik vind de oudere modellen wat subtieler. Ik heb de maatvoering er niet op nageslagen, maar ik kan me zo voorstellen dat de Cayman en de Boxster qua maatvoering beter in de buurt komen van de oudere modellen.
|
02 okt 2010 15:52 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
|
02 okt 2010 15:52 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Heb het blaadje inmiddels zelfs dubbel (vrouwlief had 'm mee gebracht en kreeg er ook nog een van/via de NPC) Eerste indruk... Hoog glossy/lifestyle gehalte (lees: veel looks, weinig inhoud) Veel niet relevante bladvulling (speedboten, reistips) Verder lijkt het een klakkeloze vertaling van de Engelse versie Per saldo onderscheid het zich niet van het bestaande aanbod en voegt daar ook niets aan toe Maar goed... alle begin is moeilijk
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
02 okt 2010 17:20 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Geinig al die antwoorden op rijtje Had via een PB'tje ook al bericht ontvangen Ik mag 'm wel, die hoofdredacteur van Total911 (maar ik hoef geen verkering, ben heel gelukkig getrouwd )
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
02 okt 2010 17:21 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
@arjan; ik weet inderdaad minder van uitgeven als jou. Echter ik ben wel goed met getallen en ik verwachte een oplage van ca 10.000 st en maak een inschatting van opbrengsten en kosten. Maar als het dekkend is, zonder advertenties, prima!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
02 okt 2010 17:31 |
|
|
erwin996
M140i
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Kijk nog eens goed. De 996 is 1,77m breed, dat is even breed als een boodschappenauto als de Audi A3... In vergelijking met moderne auto's vind ik mijn 996 maar een kleintje, om niet te zeggen iel. De 997 is wat dikker, maar ook die is met 1,85m breedte niet overdreven groot (even breed als een Audi A5). Wat mij betreft zijn de proporties van de 997 (en de 996) uitstekend in orde. In de kwalificatie voor de 996 en 997 "een tikje te groot" kan ik mij niet vinden. Ik denk eerder de andere kant uit, de 993 en de 964 (en alle modellen voor die tijd) zijn een tikje te klein. Zoals horn al een keer zei bij de foto hieronder "Wat is nou eigenlijk de mini van de twee..." Maar goed, iedere sjaak zijn eigen smaak.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
02 okt 2010 17:35 |
|
|
Krimson
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966Zuidlaren
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
ik heb hem inmiddels gekocht. lees hem van het weekend wel even en geef dan mijn mening. ziet er zo op 1e gezicht wel goed uit.
_________________________________________ Everything is gone be okay in the end and if it's not okay. It's not the end!
|
02 okt 2010 17:36 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Owh? Niet goed? Ik ben het wel met Arjan eens, de 996/997 hebben weinig meer met de sportwagens 'van vroeger' te maken. Dat wil niet zeggen dat ze minder goed zijn, maar dat de oudere modellen wat subtieler zijn is mijn inziens zeker waar
|
02 okt 2010 19:17 |
|
|
erwin996
M140i
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Ik vind de Porsches van de nieuwe(re) generatie nét zo mooi als die van de oude(re) generatie. En omgekeerd. Als youngtimers of oldtimers vind ik de oudere generaties Porsche erg mooi. Maar naar moderne maatstaven ogen de oudere generaties wat iel. Zelfs mijn 996 vind ik al iel ogen. Maakt verder niet uit. Je ziet er alleen aan af dat ze uit een andere tijd komen. Je kunt het ook ouderwets noemen. Of klassiek.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
02 okt 2010 19:26 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Is "iel" nou net niet een (het?) onderscheid tussen sportwagen en GT?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
02 okt 2010 19:38 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: Aangenaam: Arjan Kropman hoofdredacteur van Total911
Als dat betekent dat wij hier de input moeten gaan leveren voor uw blad, dan begrijpt iedereen dat uw blad voor PF-ers inhoudelijk gezien weinig te bieden heeft. Succes met uw blad. PS lees-tip: "Lijmen/ Het been" - Willem Elsschot
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
02 okt 2010 20:41 |
|
|