Auteur |
Bericht |
928S4
911 74 (in resto),
Touareg V6 Tdi 248 2012,
Mercedes E Break 2011,
Grand Cherokee 2005
ex 928 S4Keerbergen - Belgie
|
Re: 3.0 blok verwijderen
[quote="Cloaca"]Als je de achterbumper eronderuit haalt hoeft de auto bijna niet omhoog..... scheelt je zo 30cm......[/quote]
dus best al helemaal strippen dan pas de motor eronderuit (strippen moet toch)
|
04 okt 2010 11:52 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Re: 3.0 blok verwijderen
Wel, volgens mijn beperkte technische kennis kun je bij modellen tot 1974, dus tot het impectbumbermodel de middenplaat bij de achterbumper verwijderen. ( geschroeft. Dit kun je niet meer bij het impactmodel. ( tenminste niet zonder te slijpen ) Dus dat bedoel ik.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
04 okt 2010 18:31 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Re: 3.0 blok verwijderen
Hmmm, lees je verhaal nu nog eens....zou toch zweren dat ik vanmiddag iets zag staan met het verwijderen van de achterplaat. was ik zeker even in de bonen.
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
04 okt 2010 18:33 |
|
|
bully
|
Re: 3.0 blok verwijderen
die mods ook
|
04 okt 2010 18:47 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Re: 3.0 blok verwijderen
Zal toch niet........
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
04 okt 2010 19:18 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: 3.0 blok verwijderen
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
04 okt 2010 19:49 |
|
|
928S4
911 74 (in resto),
Touareg V6 Tdi 248 2012,
Mercedes E Break 2011,
Grand Cherokee 2005
ex 928 S4Keerbergen - Belgie
|
Re: 3.0 blok verwijderen
[quote="Jos Targa"]Wel, volgens mijn beperkte technische kennis kun je bij modellen tot 1974, dus tot het impectbumbermodel de middenplaat bij de achterbumper verwijderen. ( geschroeft. Dit kun je niet meer bij het impactmodel. ( tenminste niet zonder te slijpen ) Dus dat bedoel ik. [/quote] ik heb al een impact model, welke hoogte moet je dan halen (ruimte tussen grond en onderkant 911) k
|
04 okt 2010 21:34 |
|
|
evald
london
|
Re: 3.0 blok verwijderen
okay ben om 7 uur begonnen en was wel iets meer dan ik dacht ,had natuurlijk geeb zin om de bumper te verwijderen ,een boutje van de aandrijfas was dol gegaan,klote inbus altijd en voor de rest ging het wel makkelijk ,alleen toen het blok op de grond stond heb je bijna 70 cm nodig om hem er onder vandaan te trekken al staat het blok op de grond ,met de heftruck de wagen op getild en het blok met bak ,er onder vandaan getrokken blok zonder de bak is meer werk heb ik wel gezien dus ,maar het was okay en om 10.00 was ik klaar . zonder te liegen
|
05 okt 2010 0:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 3.0 blok verwijderen
Aandrijfasbouten zijn toch Torx i.p.v. Imbus Overigens niet slecht: 3 uur voor 'n beginneling T.A.V. het transport van de P & de (losse) versnellingsbak Past de bak niet in de kofferbak, als je het reservewiel er uit laat En anders goed in de "bubble-wrap" wikkelen en op de neergeklapte leuningen van de achterzitjes leggen
|
05 okt 2010 1:31 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: 3.0 blok verwijderen
Nee, is inbus Olaf.
|
05 okt 2010 7:56 |
|
|