Kiss=Disco en zeker dit nr Maar ahum....ik speel hem wel met mijn band Maar is meer voor de aha erlebnis van het publiek.
Voor volgende week staat Boston "dont look back" om in te studeren.Eindelijk weer eens een nr die wij alle 5 te gek vinden. Ik hoop dat de zanger het trekt. Boston
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
993 Carrera 4 Coupé
Ex; 997, 993 C2, 964 C2, 911 3.0 SC, 2.4 T en 944.
Utrechtse heuvelrug
Re: Muziek (in de auto) ...
Over muziek in de auto......na ruim 17 jaar gebruik, waren alle 6 originele speakers van mijn 964 compleet gaar. Het rubber van de conussen was compleet vergaan. Dat in aanmerking genomen kwam er nog een 'redelijk' geluid uit. Nu heb ik de speakers onlangs laten vervangen door een systeem van POLK-audio. Klinkt heel erg goed. Gelukkig konden alle originele roosters met wat kleine aanpassingen hergebruikt worden, zodat je er niets van ziet
_________________________________________ Deutsche Gründlichkeit !!
09 jan 2010 18:08
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
IK heb ook POLK-audio in mijn 3.2 Helaas te weinig bas, maar ja, orginele inbouwdiameter...
Maar toch, gisteren klonk op de terugweg van het real life cafe dit wel errug lekker
Mag van mij ook wel op de PF disco night
_________________________________________ rouge et noir
09 jan 2010 18:13
Franco
993 Carrera 4 Coupé
Ex; 997, 993 C2, 964 C2, 911 3.0 SC, 2.4 T en 944.
Utrechtse heuvelrug
Het geluid is erg strak en met name de ovale achter- (hoedenplank) speakers maken het geluid écht af. Setje kostte 638,- (inclusief halve dag inbouw), maar ik ben erg tevreden. Plaatselijk bedrijfje heeft erg d'r best gedaan om alles mooi passend te krijgen. Was voor mij mooie gelegenheid om ook eens een kijkje binnenin de deuren te nemen. Panelen waren nooit los geweest, plastic folie zat nog keurig maagdelijk op zijn plek
_________________________________________ Deutsche Gründlichkeit !!
09 jan 2010 18:41
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Oh ja, en deze...
Pas op: rijbewijskwijtraker
10 jan 2010 12:22
RonP
Do schreef:
Eergisteravond was er op tv een rock en roll hall of fame concert , met vele grootheden uit de muziekwereld , met onder andere Bruce Springsteen en Sam Moore
ik vond deze 2 geweldig , zie die ouwe Sam Moore genieten
Was inderdaad een goed concert ! Vond Metallica ook wel lekker, met Lou Reed ("sweet Jane") en met Ozzy ('Iron Man" en met één van de beste Rocknummers ever "Paranoid")
Ok hier straalde het plezier ervan af !!
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
10 jan 2010 12:52
RonP
2000 gtv schreef:
Kiss=Disco en zeker dit nr Maar ahum....ik speel hem wel met mijn band Maar is meer voor de aha erlebnis van het publiek.
Voor volgende week staat Boston "dont look back" om in te studeren.Eindelijk weer eens een nr die wij alle 5 te gek vinden. Ik hoop dat de zanger het trekt. Boston
Vond Kiss geweldig in die tijd, zeker het live-album "Alive II"!!!
Boston-Don't look back ...........jeugdsentiment, geweldig nummer !!!
Heb ik ook met dat nummer van de NL band Diesel - Sausolito summernight. Lekker nummer voor in de auto, lekker riffje , lekker intro !!
Weet zo snel effen niet hoe ik een linkje moet plaatsen.
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
10 jan 2010 13:00
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Metallica was te gek En het plezier dat al die gasten op het podium hadden
ff wat anders. Vind ik nog altijd een van de beste live-albums aller tijden
10 jan 2010 13:02
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
10 jan 2010 13:06
RonP
Thanks !
Edit : Is niet het origineel, is een coverband...
Van het weekend even de cd van Temple of the dog van het net geplukt. Sodeknetter, wat een goeie cd is dat. Aanradertje voor mensen die Audioslave en Soundgarden graag in de auto luisteren.
13 jan 2010 23:36
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Few.... dat is een tijd geleden Heerlijke cd
Voor mij in hetzelfde rijtje:
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum