Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: OK, even voorstellen...
[quote="Cazzo Super Veloce Jou interieur lijkt me lichter van kleur, maar kan ook de foto zijn. Als ik het goed heb zijn er 2 soorten groen, Nefriet (oid) en nog een andere.[/quote]
Foto geeft het niet goed weer. Mijn interieur is volgens mij ook Nefriet; dat andere groen is donkerder, past beter bij Tannengrün of Aventuragrün exterieur.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 sep 2010 12:43 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Foto geeft het niet goed weer. Mijn interieur is volgens mij ook Nefriet; dat andere groen is donkerder, past beter bij Tannengrün of Aventuragrün exterieur.[/quote] Zal van't week-end een paar foto's maken en probere n in mn album te zetten, mooi groen is niet lelijk!!!
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 sep 2010 21:33 |
|
|
Targa Floriaan
|
Paul, waar blijven de foto's Ben nieuwsgierig
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
05 okt 2010 21:42 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
En hoe kun je die fotootjes dan zien in iemand anders z'n album Ik zie telkens alleen mijn eigen album(pje) en die ken ik al (sorry, ff off topic, maar ik ben ook nieuwsgierig ...)
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
06 okt 2010 19:40 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Gewoon op "album" klikken. Staat onderaan bij elk bericht wat iemand plaatst
|
06 okt 2010 19:47 |
|
|
bully
|
Ewout btw waar is je avatar gebleven?......
|
06 okt 2010 19:50 |
|
|
Targa Floriaan
|
Paul, waar blijven de plaatjes
|
24 feb 2011 18:23 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
He Floriaan, eerlijk gezegd heb ik alleen maar een paar iphone foto's, maar die zijn zo slecht, die durf ik hier niet te posten... (is smoesje omdat ik nogal digibetisch ben )
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
24 feb 2011 21:42 |
|
|