Auteur |
Bericht |
makinen6.5
|
Re: Poll: Porsche vs. Nissan Skyline meeting?
@devils Son : ik kom niet graag in Duitsland. En waarom moeten we helemaal naar de ring terwijl we al weten dat een gtr daar sneller is dan jouw 996 turbo ? Ik vergelijk nu standaard auto's, voor de goede orde.
|
12 okt 2010 20:49 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Om dan even volledig te zijn was het ook wel mooi geweest om de aan te halen
|
12 okt 2010 22:05 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
O tsjonge... we gaan een auto uit 2001 vergelijken met een auto uit 2009. De bestuurder is minstens zo belangrijk. Had je mogen weten. Zou je voor mij nog eens willen beantwoorden waarom jappenfappers zo graag op Porschefora komen om te melden dat hun auto's ook echt leuk zijn, echt waar, eerlijk, ik lieg het niet?
|
12 okt 2010 23:15 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Wat een hatelijkheden weer Duiveltje . Volgens mij was de toon van 't eerste bericht heel anders en gewoon vriendelijk en wordt 't vervolgens onnodig op scherp gezet ;
|
13 okt 2010 1:31 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Jurgen! Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde voorkeur wat auto betreft! Zou saai zijn! Ik word trouwens niet goed van degenen die hun Porsche als hun liefje enz.beschrijven Get a life Het is een auto,misschien geen doorsnee,maar wel een stuk blik!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
13 okt 2010 2:17 |
|
|
makinen6.5
|
bedankt voor je compliment betreffende de leeftijd, ik ben 41. En ik rij een 2007 RS4. Maar dat zal je ook wel niks vinden. Een petje draag ik niet, daarnaast ken ik ook kakballen met sjaaltjes en petjes die in een P rijden. En dan notebene in een kapperporsche, de Boxster. Dus hou op met je vooroordeel.
|
13 okt 2010 8:41 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Jij gaat voor de populariteitsprijs begrijp ik?
|
13 okt 2010 9:42 |
|
|
makinen6.5
|
ik vindt een P prachtig, maar een Boxster vindt ik niks. Dat kan en mag neem ik aan. Daarnaast wordt ie ook zo genoemd door mensen die zelf P rijden, dus maak je niet druk. Een GTR wordt ook een PS2 auto genoemd, als je je daar al druk over moet maken.. pfff
|
13 okt 2010 9:53 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Heb je een klein pi*meltje ofzo? Mijn god wat een complexen...... ik heb met een GT-R gereden afgelopen week en ik zou 'm niet willen ruilen met mijn GT3... ook al is de GT-R sneller. De beleving in een GT-R is niet die van een echte sportauto.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
13 okt 2010 10:00 |
|
|
Devils son
|
Het is jou misschien ontgaan, maar je bent te gast op een Porscheforum. Ik ga toch ook niet op een nissanforum vertellen dat de GT-R een lelijk hok is en een PS3 (dat dan weer wel) auto?
|
13 okt 2010 10:26 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
hee zielepoten jullie zitten een topic van Leander te verzieken. Een goed bedoelde meeting met in de ogen van de eigenaren goede sportwagens.
|
13 okt 2010 10:36 |
|
|
Devils son
|
Je hebt mij nergens horen zeggen dat de GT-R geen goede sportauto is...
|
13 okt 2010 11:22 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Blijf de match voor een meeting tussen Nissan en Porsche een vreemde vinden.... Porsche is van oudsher een sportwagenmerk. Nissan bij lange na niet... Maar goed, ik wens eenieder veel plezier en ik hoop voor Leander dat de meeting een succes wordt. Maar toch maar graag volgend jaar weer de oude vertrouwde "Leander-Lentemeeting" hoor
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
13 okt 2010 12:21 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Komt goed mensen.
De Lentemeeting blijft zoals ik eerder meldde. Graag zie ik daar jullie allen terug.
De Skyline - Porsche meeting is een additionele meeting. Een apart topic zal daarover nog gestart worden.
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
13 okt 2010 12:46 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
13 okt 2010 17:34 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Nee dat mag niet ... we worden al genoeg gepest door andere porscherijders, worden we straks ook nog uitgelachen op een meeting met bami-blokken Pff wat een gedoe zeg , ik stap met plezier in die auto en geniet van elke km. en hoop voor je dat jij t zelfde doet
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
14 okt 2010 14:26 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Boxster bashing is zoooo 2009. Dat doen we nu toch niet meer
|
14 okt 2010 19:56 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
lol
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
14 okt 2010 20:12 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
|
17 okt 2010 21:48 |
|
|
concor
928S 1984 (hiervoor 944 1987)
|
Ik zal even trollen: ik vind alle japanse auto's niet mooi.
Ook die poll: na Corvette en Ferrari nu de Nissan Skyline. Daar moest ik wel even van grinnikken!
|
19 okt 2010 17:18 |
|
|
horn
PF #57
|
Iemand interesse in een Porsche - Ssangyong Rexton meeting?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 okt 2010 20:20 |
|
|
leti01
Boxster 987 3.2 S GT silver/cocoaNoord Brabant
|
Als jullie zo doorgaan start ik in de avonduren een opleiding om het kappersvak te leren daarnaast ga ik een sushi restaurant beginnen Kortom, met een Boxster kan je hier nog lekker gallen, maar met een Datsun moet je je als gast blijven gedragen... Leon
|
19 okt 2010 20:23 |
|
|