Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 9:46

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Premiestijging Avero 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.
Regio Den Haag
Bericht Re: Premiestijging Avero
Laatste nieuws, noch Diks noch Voogd en Voogd hebben iets fout gedaan maar "uit coulance" hebben ze de polis per 22 juli, datum opzegging, beeindigd. Het blijft toch moeilijk om fouten/ongelijk te erkennen.

Heb de gewijzigde polis inmiddels ontvangen nu de muntjes nog......
Dan ben ik klaar met Diks en in hun kielzog, Voogd & Voogd.

13 okt 2010 19:59
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Premiestijging Avero
Ferdi's Porsche schreef:
Laatste nieuws, noch Diks noch Voogd en Voogd hebben iets fout gedaan maar "uit coulance" hebben ze de polis per 22 juli, datum opzegging, beeindigd. Het blijft toch moeilijk om fouten/ongelijk te erkennen.

Dan ben ik klaar met Diks en in hun kielzog, Voogd & Voogd.

Hmmmm... dat klinkt bekend...
Sloot een Porscheverzekering bij hen af. "wilt u daar een rechtsbijstandsverzekering bij?" Wel ja, la maar doen, verkeersrechtsbijstand. Verkoop na paar jaar de Porsche, meld dit netjes en zeg mijn Porscheverzekering op. krijg vervolgens wel een factuur. Bel ze. Oeps sorry. En een aanmaning. Bel ze. Oeps sorry. En een brief dat als ik nu niet betaal ik een aantekening achter mijn naam krijg zodat ik in de toekomst geen of erg moeilijk verzekeringen kan afsluiten... Bel ze. "Bij wie heeft u uw verzekering dan opgezegd....?"ja, houdoe.
Zie tot mijn verrassing dat de rechtsbijstandsverzekering ook nog loopt. Heb geen auto meer en geen auto bij hen verzekerd. Wat moet ik dan met een verkeersrechtsbijstandsverzekeringf? "Ja, die kunt u pas opzeggen aan het eind van de looptijd?" Hoezo? "Deze verzekering is nl. niet gekoppeld aan de autoverzekering."

Huh? Toen ik gezeik met de duitse koper had meteen na de verkoop kon ik geen aanspraak maken op mijn rechtsbijstandsverzekering omdat ik de auto al verkocht had??? Tja het klinkt gek maar het is toch zo meneer...

Na lang zeuren, zeiken en erg boos worden krijg ik het volgende voicemailtje: "Wij hebben uit coulance uw rechtsbijstandsverzekering maar opgezegd per de datum dat u uw auto heeft verkocht..." Inderdaad moeilijk je ongelijk toe te geven. Ben er ook klaar mee. :bang:

13 okt 2010 20:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2