Auteur |
Bericht |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
fijn he.. wellicht moet jij haar even visualiseren in een engelse bloemetjesjurk ging trouwens om de klok
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
18 okt 2010 17:11 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
heb 'r nog niet gezien hoor in 't durp of bij de Appie
|
18 okt 2010 17:36 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Thx! Moet je voor een No. 3 gaan
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
18 okt 2010 17:43 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
_________________________________________ oud is beter
|
20 okt 2010 20:16 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Vind hem niet lelijk, maar zou voor dat geld toch iets anders kopen .... (drie andere dingen trouwens).... De eerste tweeEn de "derde" zegmaar (alhoewel, 42mm, is wel erg groooooot voor mij )
|
20 okt 2010 20:44 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Vind de eerste serie mooier
_________________________________________ Timeless objects
|
20 okt 2010 20:57 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
iwc vliegmans is leuk maar geen blijvert. dan schuif je toch op naar de R. eerst nieuw dan oud.
_________________________________________ oud is beter
|
20 okt 2010 21:41 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Rolex-Jehova
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
20 okt 2010 21:55 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
tja. je moet m'n pb's eens lezen gaat niet over omega's
_________________________________________ oud is beter
|
20 okt 2010 22:07 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Hoe groot is je pols dan Pascal? Weet iemand wat de gemiddelde pols maat is, en wat maat Rolex of andere merken gebruiken waneer ze een horloge kast ontwikkeld?
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
20 okt 2010 22:22 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Vandaag weer 2 Heuer stopwatches bij de verzameling gescoord.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
20 okt 2010 22:42 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
De CaRReRa bedoel je? (staat zo mogelijk nog hoger op mijn lijstje dan de Flieger.... En haalbaarder ) Enne, hoe groot mijn pols is, goeie vraag, een meisjespols zegmaar... Ah, wacht, IT-er pols
|
20 okt 2010 23:30 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Wat voor Carrera? een tag of een Heuer?
_________________________________________ oud is beter
|
20 okt 2010 23:43 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Een wat? Een Heuer natuurlijk (maar wel een re-edition ) Deze dus, alhoewel, dat handwinden....
|
21 okt 2010 10:45 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Als ik dat vorig week had gewist Ik had een CS3111 in mijn hand, ik kon het kopen voor €425 zonder doos en papieren
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
21 okt 2010 13:03 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Ik zal je dan wel antwoord geven.... Maar ik weet het niet
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
21 okt 2010 13:43 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Here's me thinking you knew everything... Say hello to Chip for me and enjoy the holiday.. i mean business trip
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
21 okt 2010 14:22 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
40 tot 43 mm is momenteel heel gebruikelijk.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
21 okt 2010 18:26 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
..... voor mannen en allles dat kleiner is .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 okt 2010 18:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
ach, als ik zie wat sommige mannen 20 cm noemen, zal 43 mm ook niet echt heel groot zijn...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 okt 2010 19:15 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
46,2 mm bevalt prima.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
21 okt 2010 19:26 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Dus jij meet de mannelijkheid aan de hand van de dikte van de pols? Tacky
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
21 okt 2010 19:34 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Kijk, dat vind ik nou nog eens een oprechte reactie. Hoewel je er in de kroeg niet echt mee zal scoren...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 okt 2010 19:47 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
21 okt 2010 20:39 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
21 okt 2010 20:41 |
|
|