Auteur |
Bericht |
Koen Carrera
996 C4S
Ex.996 C2
Ex.996 GT3
Ex.964 C2
Ex.996 C2Leusden
|
Vlasblom
In Uden zit een Porsche specialist genaamd Vlasbom.
Iemand hier ervaringen mee?
|
26 okt 2010 9:08 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Vlasbom
alleen qua driften, wat een topper, fantastisch dagje mee gehad..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
26 okt 2010 9:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Vlasbom
gebruik zoekfunctie. heeft laatst iemand een akk laten doen volgens mij.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 okt 2010 11:08 |
|
|
Koen Carrera
996 C4S
Ex.996 C2
Ex.996 GT3
Ex.964 C2
Ex.996 C2Leusden
|
Re: Vlasbom
Dan doe ik zeker iets fout, krijg nl geen resultaten...
|
26 okt 2010 11:14 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Re: Vlasbom
probeer eens vlasb lom
_________________________________________ Got coffee?
|
26 okt 2010 11:21 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Vlasbom
Marco for moderator
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 okt 2010 12:08 |
|
|
Koen Carrera
996 C4S
Ex.996 C2
Ex.996 GT3
Ex.964 C2
Ex.996 C2Leusden
|
Re: Vlasbom
Ow das fijn Gevonden! Dank aan Marco
|
26 okt 2010 12:18 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Re: Vlasbom
Kunt ook een stukje verder rijden.... Oss (Frank Schmidt)
|
26 okt 2010 12:57 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Re: Vlasbom
succes
_________________________________________ Got coffee?
|
26 okt 2010 13:22 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Vlasbom
Yep, of nog een stukje verder... Steenwijk (Renntech)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 okt 2010 14:22 |
|
|
Koen Carrera
996 C4S
Ex.996 C2
Ex.996 GT3
Ex.964 C2
Ex.996 C2Leusden
|
Re: Vlasbom
Ben bij Frank in onderhoud (en tevreden), maar was gewoon benieuwd.......
|
26 okt 2010 14:40 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Re: Vlasbom
is die niet regelmatig te zien bij autoblog? driftkoning in de c63? (en heeft ook een of ander bedrijf in Zweden (o.i.d) waar je je auto motorisch flink kunt laten tunen?)
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
26 okt 2010 14:51 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Vlasbom
is een koning die gozer, hij kan overal in driften.. (behalve in een 3.2 met warme toyo's en dikke stabi's en strakke billie's eronder, echt mega grip achter, ging wel een beetje maar niet echt lekker, zonder m te slopen..)
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
26 okt 2010 15:02 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Re: Vlasbom
_________________________________________ Racefun events
|
26 okt 2010 15:32 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Vlasbom
zijn eigen auto was/is een BMW station met m3 motor, waanzinnig !! 3.2 was van mij.. en zeer ongeschikt daarvoor in die setup... de koops 325 - jes gingen echter prima
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
26 okt 2010 15:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Vlasblom
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 okt 2010 23:01 |
|
|
FreudeamFahren
Gezinscontainer: 10 pits e61
Van A naar B via C en D: '87er 911 3,2 + '89er 964 C2Rozzydale
|
Re: Vlasblom
Jammer dat jij die ervaring met hem hebt Eric, want ik heb een hele andere, door de jaren heen, zeer positieve. Ik kocht een jaar of 6 geleden mijn eerste BMW M3 bij Paul en kom er sindsdien regelmatig voor onderhoud, eerst met die M3, later met diens opvolgers. Paul is begonnen als monteur bij Porsche Centrum Eindhoven. Daar viel hem op dat sommige klanten na het verlopen van de garantie niet meer terug kwamen. In dat gat is hij "gesprongen". Hij heeft onderhand een mooie klantenkring, van een "vermoeide" 3,2 tot recente GT3 en alles wat er tussen zit. Hij weet ook ontzettend veel van 928s en is in die scene een soort goeroe onderhand. Zijn mobiele nummer eindigt niet voor niets op 928 (En de vaste lijn eindigt op 911 ) Toen hij begon met racen op Zandvoort (meervoudig e30 kampioen in de DNRT) is hij naast de Porsches in de BMWs verzeild geraakt. Na het racen en les geven op circuit kwam het driften en daar blijkt hij de nodige aanleg voor te hebben. De ene titel na de andere, in zijn e36 touring met 3,2 liter M3 motor. Ik kan wel wat zaken uit het BMW onderhoud dat hij gedaan heeft voor mij naar voren halen, maar dat zal de gemiddelde Porsche fanaat niet zo veel zeggen. In ieder geval altijd goede adviezen en dito service, tot en met ophalen van mijn auto in Arnhem aan toe. Een beetje Porsche ervaring heb ik ook: twee jaar geleden heb ik Paul een Boxster laten keuren voor een goede vriend van me. Hij nam anderhalf uur de tijd, demonteerde de voorbumper om de airco radiatoren schoon te blazen en maakte een "aanvalsplan" voor preventief onderhoud voor de eerste jaren, voor zover nodig. Helemaal prima dus
_________________________________________ Hubraum statt Spoiler
|
28 okt 2010 7:05 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Vlasblom
Mijn ervaring staat niet op zichzelf. Meerdere klanten hebben afgelopen jaren ervaren dat zijn driftsportactiviteiten hogere prioriteit hebben dan het nakomen van gemaakte afspraken. Zijn klantenkring zou dan ook veel mooier of in ieder geval groter kunnen zijn.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 okt 2010 11:51 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Re: Vlasblom
+1
Ben het eens met EriC4c
_________________________________________ Nie janken.
|
28 okt 2010 18:16 |
|
|
FreudeamFahren
Gezinscontainer: 10 pits e61
Van A naar B via C en D: '87er 911 3,2 + '89er 964 C2Rozzydale
|
Re: Vlasblom
Nogmaals, jammer dat jullie die ervaring hebben. Ik heb een andere en zoals er een paar ontevreden zijn, zijn er ook een heleboel wel tevreden. Dat is toch waarom fora bestaan? Om dat soort informatie uit te wisselen? De lezer maakt dan zelf uit wat hij met de info doet.
Overigens staat het hele drift verhaal op een laag pitje op dit moment, mede vanwege de drukte rond het Porsche onderhoud. Dus van lange doorlooptijden (waar ik nooit last van heb gehad, gelukkig, kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt) is op dit moment geen sprake.
_________________________________________ Hubraum statt Spoiler
|
28 okt 2010 19:21 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Vlasblom
daar is een forum inderdaad voor - positieve EN negatieve ervaringen uitwisselen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 okt 2010 19:30 |
|
|
John
Cayenne
|
Re: Vlasblom
Persoonlijk heb ik ooit Paul Vlasblom aan de telefoon gehad (was ivm aanschaf Porsche die daar in onderhoud was geweest), en ben uitermate vriendelijk en lang te woord gestaan.
|
29 okt 2010 10:33 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Vlasbom
Deze schijnt ook heel goed te zijn: Porsche Service Centre Ali & Sons Company Musafah Industrial Area Abu Dhabi United Arab Emirates Tel: 971 2 5553363 Fax: 971 2 5555657
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
29 okt 2010 10:40 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: Vlasbom
ja goed alternatief ,als je 2 maanden kan wachten.
|
29 okt 2010 10:48 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Vlasbom
Tja, dat is de consequentie van een goede reputatie toch? Daarnaast is er op dit moment sprake van bijzondere omstandigheden . Je ziet hem niet zoveel, maar als er iets niet-positiefs wordt geschreven over een bedrijf .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
29 okt 2010 13:53 |
|
|