Ik weet dat ik aan het schelden ben maar ik wil inderdaad porsche remmen om een Toyota hebben. Het gaat in dit geval om een mr2 sw20, ik rij er nu in 1 en heb nog eenzelfde project mobiel. Dit is de rijdende variant, met een 3.0L V6 uit aan Toyota Camry:
Ik ben dus met eenzelfde type bezig, hier komt een V6 in met een twin turbo systeem van een Skyline R33 ( build thread:
http://www.twobrutal.co.uk/forum/showthread.php?16797-Twin-Turbo-Build-finally-continued.. )
Deze moet ook weer stil komen te staan, en heeft dus een remmen upgrade nodig. Nu zijn er wat kits voor te krijgen, maar die zijn schreeuwend duur en niet 'custom' genoeg. In Engeland heeft iemand dus wat zitten vogelen en nu kunnen we 996 turbo remmen op een mr2 gezet worden, met supra schijven (330mm uit mn hoofd) en Renault 5 Turbo remslangen. Dus ik ben op zoek gegaan naar een setje 996 remmen. Nu kom ik echter 2 types tegen, de 996 turbo, en de 996 boxter. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze 2? Ik kan er aan de afbeeldingen niet veel uit opmaken..
Alvast bedankt!