Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2025 11:06

Antwoord op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
gebruikte 997's zijn nu te goedkoop 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
11-je
Bericht Re: gebruikte 997's zijn nu te goedkoop
Realistischer is het om het t redding syndroom te noemen, het is de redding van het merk geworden. Helaas zijn ze toen ze aan het grote geld hadden geroken doorgeslagen en heeft men concessies gedaan wat betreft exclusiviteit en zie je nu bij wijze van spreken op iedere hoek een porsche.

Maar dat is niet voor niets als ze in italie in staat waren geweest om een auto te maken die de betrouwbaarheid en kwaliteit van porsche zou overtreffen zou je die ook op iedere hoek zien staan.

Ik vind het overigens ook een voordeel hebben dat het niet meer de uitsraling heeft van exclusieve excoot, daarmee is de auto in het algeen zakelijk en maatschappelijk beter geaccepteerd. Ik heb ook stiekem wel eens naar een lambo gallardo geloerd, maar daar wordt je op aangekeken.

Ik heb jaren Mercedes gereden en vond het toen een compliment dat als men het pestend een taxi noemde, taxi moeten namelijk betrouwbaar, comfortabel en luxe zijn.

30 okt 2010 14:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Timeless
Maar de casus is dus , zijn wij daar zo blij mee ......

Heb je ze allemaal mogen berijden maar dat eerste gevoel van mn Luft SC 1983 kwam niet bij de boilers .....

Krijg meer sympathieke gebaren met de Laatste Luft der Luften 964 , deze ten spijt voor de boilers , kreeg bijna eieren naar mn hoofd in deze ...weet niet of ze deze wilde koken of dat het de kift was .....dit betreffende exclusiviteit dan wel ..

30 okt 2010 15:17
Profiel
PorscheForum Junkie
amandus schreef:
Maar de casus is dus , zijn wij daar zo blij mee ........

Is dat zo?
BMW M5 2001

30 okt 2010 15:31
Profiel
Timeless
amandus schreef:
kristof schreef:

Zal dan niet lang duren voor je een 997 koopt voor 25.000 euro......

Dat zou lachen zijn , is mn 964 zonder airbags nog meer waard .....heb te doen met de mannen van de waterboilers :mrgreen:

Met Luft me blij zijn Ja dus :!:
Met Boiler me blij zijn Nee dus :!:

30 okt 2010 15:43
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
amandus schreef:
Maar de casus is dus , zijn wij daar zo blij mee ......

Heb je ze allemaal mogen berijden maar dat eerste gevoel van mn Luft SC 1983 kwam niet bij de boilers .....

Krijg meer sympathieke gebaren met de Laatste Luft der Luften 964 , deze ten spijt voor de boilers , kreeg bijna eieren naar mn hoofd in deze ...weet niet of ze deze wilde koken of dat het de kift was .....dit betreffende exclusiviteit dan wel ..

En je vorige Cayman dan?

30 okt 2010 18:00
Profiel
Timeless
Rose slipjes naar mijn hoofd :lol:

Grapje ... :mrgreen:

30 okt 2010 18:19
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
amandus schreef:
... zou lachen zijn , is mn 964 zonder airbags nog meer waard .....heb te doen met de mannen van de waterboilers :mrgreen:

Maak je geen zorgen om je medemens van andere (?) politieke kleur Marc :mrgreen:
:drive:

30 okt 2010 18:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman R - 924 turbo project
zandhoven - belgie
Citaat:
iedereen is het er over eens dat het 996 misbaksel zsm van de weg af moet.

om van de eerste serie cayenne maar te zwijgen :cheesy:

Citaat:
Kristof, das nooi het mooie van porsche, er is er een voor ieder budget/spaarpot en zo is het ook met de bijkomende kosten. Daarbij komt dat (wat mij betreft) iedere porsche een echte is.
Of je in de oude meuk rijd een boxter hebt of een 911 met water boiler je beleeft in allemaal het merk, ieder op zijn eigen manier en naar eigen voorkeur.

volledig mee eens. Ieder beleeft porsche op zijn manier. Kwam onlangs 2 broers tegen die met hun GT3-RS kwamen rijden op Zolder. Dat ze mijn 968 CS niet kenden als model, kan ik begrijpen :wink: , maar een 964 RS moesten ze toch ook al goed nadenken en de 914-6 GT (replica) die er ook was, was hun totaal vreemd. Om maar te zeggen, die kerels waren gek van hun porsche en ze konden er ook deftig mee overweg, maar met die ouwe spullen zijn die helemaal niet bezig. Zo heeft ieder zijn ding..........

30 okt 2010 18:39
Profiel
PorscheForum Rakker
911 991.2 Carrera 2018 Ex. 911 991 Carrera 4S Coupe PDK 2013 Ex. Cayenne 3.0 V6 diesel 2012 Ex. 911 (996) 3,4 C2 1998 Ex. Boxster 2.5 1997
Leerdam
Wat een dom keloel allemaal weer hier... Eeuwig terugkomende domme opmerkingen over lucht en water, KJN, Boxster enzovoorts... Was 3 jaar geleden al saai... Wat een gezeik zeg...

:flush:

30 okt 2010 23:09
Profiel
ex 993 ex 996
het enige dat ik over water en lucht wil zeggen is dat ik niet zonder kan

gr ton :drive:

wat een geluk dat er porsches zijn in beide varianten :res:

30 okt 2010 23:22
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Een Lufti blijft wat mij betreft het meest appelleren aan het P-gevoel. En ik weet dat dit een persoonlijke mening is. Aan de andere kant is het ook niet reëel om te blijven roepen dat vroeger alles beter was (typisch 020 trekje overigens :mrgreen: ), want als P had vastgehouden aan het Lufti concept dan had ze nu gewoon niet meer bestaan. Al was het maar vanwege milieu-regels.

Hoe dan ook, wat mij betreft zou 't karakter waarvan Porsche altijd bakken voorhanden had wel wat meer terug mogen komen. In welke vorm? Daar ga ik eens rustig over nadenken... Suggesties hier?

En ja, de 996 zou ik persoonlijk ook overslaan als ik naar een waterkoker zou over (moeten) stappen. Niet vanwege de wilde verhalen m.b.t. de techniek; ik vind de 997 gewoon heul veul mooier!

Overigens vind ik de 997 zeker niet te goedkoop...

30 okt 2010 23:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S en 997 C2 cabrio
het lijkt wel of jullie (lucht gekoelde fanaten) wilen beweren dat de huidige generatie porsches door jullie niet bewondert worden. wedden dat ook jullie je hoofd even omdraaien als er een langs komt en het raampje open doen om naar het geluid te luisteren.

31 okt 2010 11:56
Profiel WWW
‘64 Kever
Ho ho, niet iedereen over 1 kam scheren he. Overigens heb ik met een 996/997 inderdaad wel een "Ah, een Porsche", maar kijk ik er niet voor om. Terwijl ik dat met de "oudere" wagens wel heb... Heeft niets te maken met wel of niet respecteren, maar meer dat je een 996/997 gewoon veel meer ziet.... Bij wijze van spreke, kijk ik naar een Cayman wel om, omdat je die zo weinig ziet ;).....

Enne, qua geluid, de 996 met klappenauspuff klinkt erg gaaf... Maar haalt het bij verre niet, bij een ouderwetse snerp van een SSI systeem :cheesy: (om het over een 4-cilinder nog maar niet te hebben, haha!)

31 okt 2010 12:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Helemaal gelijk Pascal ! Na de 356 was Porsche het spoor al bijster geraakt :mrgreen:

31 okt 2010 12:29
Profiel
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
om dan maar van die transaxle-4cilinder-motor-voorin-waterkokers niet te spreken 8)

31 okt 2010 13:55
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik vind naast de 964 een 997 tot de mooiste modellen 911 behoren.
Als ze zo hard blijven afschrijven kom ik misschien toch nog wel eens in de verleiding.

31 okt 2010 14:29
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
Cheese schreef:
het lijkt wel of jullie (lucht gekoelde fanaten) wilen beweren dat de huidige generatie porsches door jullie niet bewondert worden. wedden dat ook jullie je hoofd even omdraaien als er een langs komt en het raampje open doen om naar het geluid te luisteren.

Ik weet het goed gemaakt. Zet de auto maar bij mij voor de deur, dan betaal ik de wegenbelasting, verzekering, onderhoud en zorg dat de auto af en toe met liefde bereden wordt. Als de prijzen dan volgend jaar gestegen zijn kom je de wagen weer ophalen (of ik breng hem langs) en dan pak jij de winst. Lijkt me een goede deal toch :mrgreen:

31 okt 2010 14:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
interessant voorstel, maar ik kijk eerst ff of er een koper komt , maar fijn om te horen dat als geld geen rol speelt iedereen toch echt liever in een 997 zou rijden.

31 okt 2010 20:13
Profiel WWW
Wimpie67 schreef:
Overigens vind ik de 997 zeker niet te goedkoop...

Yep, kan nog wel wat vanaf :wink: klikkerdeklik

31 okt 2010 21:11
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
Cheese schreef:
interessant voorstel, maar ik kijk eerst ff of er een koper komt , maar fijn om te horen dat als geld geen rol speelt iedereen toch echt liever in een 997 zou rijden.

Als geld geen rol speelde reed ik geen porsche, maar lekker in een koenigsegg o.i.d (en daarnaast een 996 gt2)
Mocht je je bedenken, dan hoor ik het graag :ba:

31 okt 2010 21:44
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
zandhoven - belgie
Citaat:
Yep, kan nog wel wat vanaf klikkerdeklik

komt een dag dat ik nog geld bijkrijg als ik mijn 968 CS wil inruilen voor een 997 :wink:

01 nov 2010 11:24
Profiel
Timeless
Cheese schreef:
maar fijn om te horen dat als geld geen rol speelt iedereen toch echt liever in een 997 zou rijden.

Dat weet ik toch wel heel erg zeker dat dat niet de casus is .... :wink:

01 nov 2010 11:31
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
gast schreef:
Cheese schreef:
Immers iedereen is het er over eens dat het 996 misbaksel zsm van de weg af moet.

*zucht* :flush:

inderdaad.... :twisted:

01 nov 2010 11:43
Profiel
PorscheForum Rakker
don't worry guys, er komt een dag dat we 8 euro voor een liter benzine moeten betalen als het uberhaubt nog beschikbaar is dus ragen met die handel want straks bestaat niet.

01 nov 2010 12:22
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
356 schreef:
Helemaal gelijk Pascal ! Na de 356 was Porsche het spoor al bijster geraakt :mrgreen:

De 912 mag toch nog wel meedoen :?: :?:

01 nov 2010 13:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende