Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Hij is wel gratis, alleen je krijgt er ads bij. Ga hem deze week eens proberen. De programma's Waze, Het Verkeer, Trapster (misschien wel de beste fixed camera detectie app) en Goedkoop tanken zijn ook gratis. Dan heb ik het over het Open Source platform.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 okt 2010 18:12 |
|
 |
koebel
993 targa, ex 964 targaN-Brabant
|
Is inderdaad wel gratis. De standaard overlay met vaste posten werken prima, de waarschuwingen voor mobiele posten zijn bonus.... en hoe meer zielen, hoe meer informatie. Wat wel grappig is, is dat de app ook laat zien hoeveel auto's met radarfree er in je buurt zijn als een vorm van "betrouwbaarheid". In Noord en Zuid holland aanmerkelijk meer dan in het Zuiden trouwens.....
_________________________________________ air supremacy
|
17 okt 2010 18:47 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 okt 2010 19:18 |
|
 |
koebel
993 targa, ex 964 targaN-Brabant
|
Ik gebruik zelf de versie voor PocketPC en deze is gratis.... voor iPhone kennelijk 0.79 cent wat met een beetje fantasie ook tot 0 euro af te ronden is 
_________________________________________ air supremacy
|
17 okt 2010 20:20 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Dat is voor Eiphones. Dat is geen Open Source. Open Source is Android en daarvoor is het gratis.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
17 okt 2010 20:43 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik heb hem net uitgeprobeerd en ben niet echt onder de indruk, behalve dan van het politie sirene geluid. Doe mij maar Waze en daarna Trapster. Het werkte overigens wel goed met Waze op de voorgrond en/of Google maps op de voorgrond en Radarfree op de achtergrond.
|
17 okt 2010 23:55 |
|
 |
Wimpie77
|
Gewoon niet te hard rijden! Opgelost... Trouwens: "Iphone stijgt naar ongekende hoogte!" http://www.iphoneclub.nl/92605/iphone-stijgt-naar-ongekende-hoogten/
_________________________________________ * * *
|
18 okt 2010 14:23 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
_________________________________________ oud is beter
|
18 okt 2010 20:03 |
|
 |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
|
19 okt 2010 14:30 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik denk dat het goed is dat er concurrentie is. Appel heeft de lat errug hoog gelegd. De concurrentie zal het beter, sneller (en goedkoper) moeten doen (maken) om de marktleider in te halen. Ik denk dat Android de juiste papieren in handen heeft. Vol belangstelling volg ik de ontwikkelingen. 
|
19 okt 2010 15:02 |
|
 |
rens914
|
net 2 nieuwe telefoons aangeschaft beide android 2.2 HTC Desire en Samsung galaxy S en beide sneller dan de iphone 4 van mn zoon veel apps ook gratis waar je ze bij apple moet kopen. kan vooral de galaxy S aanbevelen rens
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
|
22 okt 2010 2:13 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik had voor de HTC Desire HD gekozen.  Maar buiten dat, goede keuze. http://www.pdashop.nl/product/107574/htc-desire-hd.html
|
23 okt 2010 0:22 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik heb een artikel over Waze gepubliceerd op AndroidWorld. De discussie die daarna wordt gevoerd is wel aardig om een nog betere indruk te krijgen over de mogelijkheden. Ik ben lid van de AndroidWorld crew. http://www.androidworld.nl/52010/app-va ... k-44-waze/
|
03 nov 2010 12:18 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Waarom verbaast mij dat niet 
|
03 nov 2010 20:30 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
_________________________________________ oud is beter
|
03 nov 2010 20:50 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Wolfman Jack heeft zeker en vast een Appel. Eens in de 2 jaar komt er een nieuw model op de markt. Het laatste model had een antenne probleempje, maar dat werd snel opgelost door de Föhn met een ovenwant vast te houden. Je zal ook wel blij zijn met iTunes en alle reclame die ze je sturen. Ik heb onlangs een artikel geschreven over de nieuwe marktaandelen van de verschillende smartphone platforms. Krijg ik een verwijt dat AW alleen maar andere kan bashen. http://www.androidworld.nl/51623/micros ... ij-zitten/
|
04 nov 2010 17:41 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Hoe iPhone, BB en Android gebruikers naar andere gebruikers en zichzelf kijken. 
|
05 nov 2010 14:57 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Bril-jant!
|
05 nov 2010 15:57 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Alle Eiphone 4 gebruikers moeten de ovenwant weer uit de kast halen. De beschermhoes sloopt je telefoon. http://www.portablegear.nl/nieuws/11547 ... hone_4.htm
|
12 nov 2010 16:56 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
|
24 nov 2010 15:23 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Relax 's joh. De 1 neemt een aipheun, de ander Android, de ander weer wat anders. Ik heb een aifone en ben er hartstikke blij mee. 
|
24 nov 2010 15:38 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik zeg ook niet dat er maar één is. Ik vind de AIphone ook mooi. Heb er regelmatig mee zitten spelen. Vind de Android nog wat mooier en deel die info graag. Ben nu een artikel over Facebook aan het schrijven. Ze zijn daar de messen aan het slijpen en gaan in de aanval op de location-bases apps. In America is die Places functionaliteit al beschikbaar. Ik verwacht binnen een paar maanden dat die hier ook beschikbaar is. Dan is het toedeledokie met Foursquare.....
|
24 nov 2010 17:00 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Maareh, die info hoort an sich niet hier toch? De "wedstrijd" tussen Android en iPhone wordt mijn inziens al op genoeg fora besproken. Wat mij betreft hoeven alle updates hier niet. Then again, het is overige zaken  .... (maareh, vind ook wel dat je erg anti-iPhone en pro-android overkomt!)
|
24 nov 2010 20:39 |
|
 |
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Bij het zoeken naar Iphone Apps, kwam ik eentje tegen gemaakt door Jeff Maynard, de Porsche Buying guide. Heeft iemand daar al ervaring mee?
|
24 nov 2010 21:32 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Heb net een artikel geplaatst over de nieuwe commerciële location-based apps. http://t.co/SkuHSDP
|
26 nov 2010 9:41 |
|
|