Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Lijkt me een handige optie voor figuren met minder goede bedoelingen. Weten ze precies waar al die mooie Porsches zich bevinden.... Ik kruip nu weer terug onder mijn steen...
|
31 okt 2010 9:53 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ze moeten wel in je vriendenlijstje staan, anders zien ze niets.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
31 okt 2010 10:01 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Als ik wil dat jij weet waat ik zit ,laat ik je het wel weten. ps: ik rij rond 12.00 uur naar nieuwegein
|
31 okt 2010 10:33 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Goeiemorgen alemaal... Met gebruik van normale software: ja. Goed georgniseerde boeven kunnen ook via de electronische achterdeur naar binnen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
31 okt 2010 10:47 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik ga vanmiddag naar Nieuwegein. Vertrek hier om 2 uur.
Wat de digitale boeven betreft. Als ze binnen willen komen, dan komen ze toch wel binnen. Bij de kaasboer hier in het dorp hebben ze onlangs de kluis opengebroken. Bij de kluizenleverancier hebben ze meteen een grotere en zwaardere gevraagd. Dat heeft geen zin zei de kluizenleverancier. Dan zijn ze nog 5 minuten langer bezig, maar open gaat tie toch.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
31 okt 2010 12:47 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik gun jou je speelgoed wel hoor, Edwin. Als jij er maar plezier aan beleeft. Ik zie alleen voor mezelf het nut van dat ding nog niet zo. Ik rij ook nog in een auto zonder ESP bijvoorbeeld.
|
31 okt 2010 13:51 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
04 nov 2010 17:19 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
04 nov 2010 17:34 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Jawel, maar hij blijft zijn verhaal uitbreiden, doet tie heel fantasties
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
04 nov 2010 18:03 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
hahaha dat laatste stuk had ik niet gelezen. Nog even en dan kan 'ie het verhaal gaan bundelen!
|
05 nov 2010 0:10 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Precies daarom had een collega van mij altijd een portemonnee op tafeltje in de hal liggen met daaruit stekend een briefje van 25 (ja, lang geleden dat dat een collega was). Werd nogal eens in zijn appartementencomplex ingebroken waarbij de daders gewoon pakten wat ze konden en weer wegwaren. Toen er bij mijn inbraak de kluis was gestolen, istie later wel teruggevonden. Helemaal opengebroken... Volgende keer dat ik een kluis in huis neem metsel ik 'm in denk ik.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
05 nov 2010 9:19 |
|
|
Wimpie77
|
Of gewoon 24 uur per dag een beveiliger thuis...
_________________________________________ * * *
|
05 nov 2010 10:28 |
|
|
Wimpie77
|
Bruno en Flipje?
|
05 nov 2010 12:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Niemand een vers bakkie Joh wat is het raar stil in ons café Heb maar een bakkie van JMS genomen Wat voor mij/ons weer een doenig weekend Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 nov 2010 9:27 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Heerlijk bakkie Molen! Had ik wel trek in.
Nu weer aan de slag met een serie foto's en planning voor morgen.
|
08 nov 2010 11:10 |
|
|
Wimpie77
|
|
08 nov 2010 14:42 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Laat Marcel het maar niet lezen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 nov 2010 15:11 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Een senner bernerhond als waakhond Toch maar 2 kluisjes en een wallet met een geeltje
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 nov 2010 18:10 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Daar zijn ze van oorsprong speciaal voor gefokt Gaat maar eens goegelen.
|
08 nov 2010 19:45 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Alles goed met de forummers Zal maar eerst een bakkie nemen, nog iemand wat van Wim gehoord Zeg Marcel wij bezitten een fikse Koningspoedel, joh wat gaat dat beest tekeer als iemand op ons erf komt Ligt nu achter me op kantoor Mauk ze
|
10 nov 2010 9:36 |
|
|
Wimpie77
|
Ik heb een dochter van 1,5 die ook op alles reageert! Elke nacht krijgen wij waarschijnlijk ongewenst bezoek want elke nacht schreeuwt ze het daarna uit en dan zie ik niemand meer...
|
10 nov 2010 9:55 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
10 nov 2010 11:51 |
|
|
Wimpie77
|
Ik dacht zelf een poes, maar misschien was het wel een hond in poeskostuum...
|
10 nov 2010 12:29 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Zo, zal jullie ff jaloers maken, ga mij af melden, vertrek straks op shortski naar Stubai Oosterijk, er is zo'n 50cm verse sneeuw gevallen, dus zal wel lukken. Veel plezier in de regen en de wind komende dagen Meld mij zondag weer aan http://www.stubaier-gletscher.com/de/winter/De groeten JM
|
10 nov 2010 17:26 |
|
|
bully
|
Hoelang doe je er dan over?... Veel plezier Tip voor als je terug bent, vraag gelijk asiel aan.
|
10 nov 2010 17:55 |
|
|