Op een recht stukje Autobahn, OK. Maar ik ben benieuwd wat de Beemer doet op de Nurnbergring met al die bochten
Bedoel je de ring bij nürnberg die overigens norisring heet , of de nurburgring in de eifel ?
01 nov 2010 13:25
horn
PF #57
Re: Afgang en geen blik waardig.
porsche964 schreef:
want zoveel GT3 zijn er niet
Moet je eens een dagje op de Ring gaan kijken. Dan lijkt het wel of ze ze bij een pak wasmiddel weggeven ofzo
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
01 nov 2010 13:33
Jort
Groningen
Wielspin tot 180 op droog asfalt geeft meteen de onzin van zoveel vermogen zonder bijbehorende 4WD weer. Tenzij de Autobahn je belangrijkste habitat is, het doel volstrekt voorbij geschoten.
Met de traction controle uit wel, maar aan niet, als je goed kijkt en luistert.
En als dit zijn doel voorbij schiet, is dat dus hetzelfde als bij de Porsche 9ff.
01 nov 2010 15:00
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Het schiet in elk geval lekker op met zo'n auto
01 nov 2010 15:01
Jort
Groningen
cabrio wim schreef:
Met de traction controle uit wel, maar aan niet, als je goed kijkt en luistert.
En als dit zijn doel voorbij schiet, is dat dus hetzelfde als bij de Porsche 9ff.
Inderdaad hetzelfde verhaal als de 9FF en legio andere 2WD supercars met zeg 700+pk's. Als je continu TC nodig hebt om vlot vooruit te komen i.p.v. rubber op te roken, dan zijn het doorgaans papieren pk's (met uitzondering van hoge snelheiden, zie Autobahn).
Je post ook het verkeerde filmpje als het daar om zou gaan.
Dat is toevallig.. Bij hem heb ik in de auto gezeten! Beetje turbodruk opschroeven en je hebt opeens veel pk en veel trekkracht!
01 nov 2010 18:55
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Martijn_H schreef:
Dat is toevallig.. Bij hem heb ik in de auto gezeten! Beetje turbodruk opschroeven en je hebt opeens veel pk en veel trekkracht!
Bij mark dus. Binnenkort zit hij aan de 400pk. Indrukwekkend bommetje.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
01 nov 2010 22:49
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Haha ik zie dit topic nu en zie een zilveren Ibiza 6K2 Cupra.........moest al meteen aan Mark denken. Heeft hij dat apparaat nog en hoeveel vermogen zit hij nu (kben al tijdje Koos Cupraloos en laatste wat ik van hem hoorde is dat hij bij JD ging werken)???
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
02 nov 2010 0:43
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Ja, die heeft hij nog steeds en hij werkt nog steeds bij JD. Binnenkort komt er een nieuw blok in met 400 pk en een begrensd koppel van 450Nm. Het kan allemaal nog gekker maar het moet wel heel blijven natuurlijk. Maarre, reed je ook een Ibiza?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
02 nov 2010 11:13
Nine-eleven
981 Boxster GTS
Grappig filmpje . . . ? ? Mwah
Presentator / rijder vind ik een kwal van een kerel, iig zijn manier van presenteren. M.i. absoluut BMW onwaardig en de scene met de GT3 lijkt mij meer vooropgezet dan een toevallige ontmoeting
Leuk om zo'n onzinnigge creatie eens te zien, maar meer ook niet.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
09 nov 2010 18:10
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
IDD belachelijk als dit niet in scene is gezet. Eerst irritant langzaam links rijden om vervolgens naar rechts te gaan en volgas te geven. Maakt niet uit welke auto's in het spel zijn. Absoluut geen afgang (mag je met een porsche geen snellere auto inhalen die langzaam rijdt of knipperen voor een domme actie??) Niet raar dat je naar zo'n kinderachtige kwal niet gaat zwaaien.
Je post ook het verkeerde filmpje als het daar om zou gaan.
leuk filmpje - wegrijden bij midland circuit in lelijkstad. bekend terrein...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
10 nov 2010 0:04
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Modificatie van de Beemer (die overigens onwaarschijnlijk lelijk is) kost evenveel als die GT3. Zou er geen seconde over na hoeven denken welke ik kocht.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
10 nov 2010 0:38
porsche@911
Maarten schreef:
... de Beemer ...
Bimmer ... wellicht bedoeld ?
10 nov 2010 23:54
porsche@911
porsche@911 schreef:
Maarten schreef:
... de Beemer ...
10 nov 2010 23:55
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Lekker boeien.........
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
11 nov 2010 0:21
horn
PF #57
porsche@911 schreef:
Maarten schreef:
... de Beemer ...
Gaan we weer...Beemer wordt gebruikt voor een BMW motorfiets. Bimmer voor een auto.
Wel bijzonder overigens dat je iets post en meteen daarna je eigen post quote en er zelf hard om lacht...
11 nov 2010 8:08
Nine-eleven
981 Boxster GTS
Noem het beestje anders gewoon bij z'n naam, krijgen wij dat gebeier, gebimmer en gebeemer ook niet
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
11 nov 2010 9:44
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
horn schreef:
Wel bijzonder overigens dat je iets post en meteen daarna je eigen post quote en er zelf hard om lacht...
Hij dacht waarschijnlijk, iemand met dezelfde humor als ik.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
11 nov 2010 10:04
horn
PF #57
"... een schizofreen is nooit alleen ... "
11 nov 2010 10:36
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum