Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 12 jul 2025 15:20

Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Buitenstalling in sneeuw 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: Buitenstalling in sneeuw
dat gezeur over wel of geen sneeuwkettingen - zoals iemand hier al in het begin post: in sommige gebieden zijn ze op bepaalde momenten gewoon verplicht. winterbanden of geen winterbanden. Staat er politie in het dal te controleren en zonder kettingen word je gewoon van de weg gehaald... :idea:

10 nov 2010 8:10
Profiel
PorscheForum Junkie
Bassen schreef:
Afbeelding

Ik had die ski's toch op hun kop en andersom gedaan... :lol: :lol:

10 nov 2010 8:26
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
horn schreef:
dat gezeur over wel of geen sneeuwkettingen - zoals iemand hier al in het begin post: in sommige gebieden zijn ze op bepaalde momenten gewoon verplicht. winterbanden of geen winterbanden. Staat er politie in het dal te controleren en zonder kettingen word je gewoon van de weg gehaald... :idea:

Met de nuance dat je kettingen bij je moet hebben voor het geval dat ze nodig zijn/worden. Althans dat is wat men in precies die situatie tegen mij zei. Rijdend in een A4 Quattro met winterbanden werd ik niet gedwongen om ze te monteren en de andere auto, Mercedes C-Klasse met winterbanden moest de kettingen wèl monteren.

10 nov 2010 9:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Nine-eleven schreef:
Lijkt mij overigens wel cool 8) om met de P op wintersport te gaan, maar ik zou het zonde vinden (pekel . . . :evil: :cry: ). Mijn 993 komt met pekel echt niet buiten.

Had ooit in mijn GTI (voor het petjes tijdperk) een 2 ltr Oettingerblok met alle toeters en bellen (ca. 200 pk) vlak voor de wintersport gemonteerd, als je zag hoe deze na een wintersportvakantie (en vreselijk veel pekel op de Autobahn) er ondanks het afspuiten uit zag :pale:

Na de pekel komt droogijs... :wink:

10 nov 2010 12:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3