Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:00

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Alarm Boxster piept --- 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Alarm Boxster piept ---
Hallo,

Begin van het jaar heb ik een probleem gehad met mijn porsche boxster. Namelijk; Het alarm ging telkens af. Zowel onder het rijden als wanneer de auto geparkeerd was. Dit was na 3 bezoeken aan de porsche dealer verholpen. Nu heb ik hem weer gestald en afgelopen dagen is de auto om het kwartier aan het piepen. Sommige auto's laten dit geluid horen als je hem op slot doet. Heeft iemand een idee wat het kan zijn.
De eerste 2 jaar had ik deze bij een plaatselijke dealer in onderhoud. Begin van het jaar ben ik overgeschakeld naar een officiële porsche dealer, maar vervolgens heb ik alleen maar problemen. Na 3 gepeperde rekeningen, vage verhaaltjes over wat er aan de hand was en nu weer dit probleem. Eerlijk gezegt begin ik nu wel erg weinig vertrouwen in de dealer te krijgen.
Kortom, kan iemand mij verder helpen.
Een porsche is toch gemaakt om van te genieten en er geen nachtmerries van te krijgen.

m.v.g.
Dassie.

16 nov 2010 23:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht Re: Alarm Boxster piept ---
Hoelang nu gestald, m.a.w. kan het zijn dat de accu leeg wordt ... ?

17 nov 2010 12:20
Profiel
Moderator
PF #57
hoe klinkt: "beste Porschedealer. Ik ben bij u gekomen met een probleem. Ik heb daar drie keer een rekening voor gehad en deze betaald. Echter, het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik stel voor dat u het probleem nu voorgoed oplost. Ik denk wel dat ik daar recht op heb na het betalen van voornoemde drie rekeningen..."

17 nov 2010 12:29
Profiel
PorscheForum Rookie
Ik heb hem nu 4 weken gestald. Afgelopen vrijdag nog gestart en dat ging goed. Sinds maandag heb ik hem aan de druppelaar gehangen.

17 nov 2010 15:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]