_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
03 nov 2010 15:06
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
heb ik weer.... lampje besteld http://www.winparts.nl/278/autoshop/vak ... flexible-a gelijk betaald met ideal etc. etc.; komt het lampje vandaag binnen, zit er een zo'n stomme stekker aan in plaats van 2 losse draadjes... en die stekker staat niet op de foto
ik kan hier zo moe van worden, waarom gaat zoiets nou nooit in 1x goed
bloedende knokkels, maar de stekker is eraf was de laatste die ze op voorraad hadden
_________________________________________ Another one bites the dust !
07 nov 2010 15:08
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Zaadcellen: 3 zaadcellen onderweg naar de baarmoeder. Zegt de 1° 'als ik win hoop ik dat ik een jongen ben.' Zegt de 2° 'ik hoop dat ik een meisje ben.' Zegt de 3° 'rustig gasten rustig, we zijn nog maar in de slokdarm.'
De STRING: De tijden zijn veranderd. Vroeger moest men de vrouwen hun broek opentrekken om hun gat te zien. Nu moet men hun gat opentrekken om hun broek te zien.
Dr. Onderzoek: man: Dokter, denkt U dat ik nog 40 jaar zou kunnen leven? Dr.: Bent U drinker? man: Neen Dr.: Bent U roker? man: neen Dr.: Gaat U vreemd? man: neen Dr.: Waarom wilt U dan nog 40 jaar leven?
Wat is het verschil tussen een echtgenote en een minnares? Ongeveer 20 kg. Hoe noemt men een intelligente vrouw? Een travestiet.
Wat is het gevaarlijkste deel van een auto? De bestuurster
Waarom heeft God eerst de man geschapen en pas nadien de vrouw? Om hem de kans te geven even te genieten van het aards paradijs.
Wat kan een komma toch belangrijk zijn: Zin 1: Hij zat op haar schoot, en rustte uit. Zin 2: Hij zat op haar, schoot en rustte uit.
Wat is een vrouw die 90% van haar intelligentie heeft verloren? Een weduwe.
Waarom hebben Japanners gemiddeld zo'n hoog IQ? Heb je ooit Japanse blondjes gezien.
Wat is de grootste hobby van gekke koeien? ‘Varkens pest’en.
Hoe kan je de waarde van een Lada verdubbelen? De tank volgooien.
Hoe heet een condoom op z'n Zweeds? Pippi Vangkous
Wat is het toppunt van zelfvertrouwen? Een scheet laten als je diaree hebt.
Wat is het toppunt van lef? Een spookrijder proberen in te halen.
Wat is het voordeel van dement zijn? Je kan je eigen paaseieren verstoppen
Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt? Een stok.
Hoe noem je een vliegtuig met mensen die allemaal op dieet zijn? Een lijnvlucht.
Autoweek - Niet mijn eigen keuze, maar het rijdt....
Vroeger koos ik altijd zelf mijn auto’s uit. Nu is dat anders. Ik laat de keuze aan de regering over, want ik kies voor belastingvrije auto’s. En ook mijn echtgenote vindt dat belastingvoordeel belangrijk, dus ook die kiest voor mij.
Zodoende viel onze keus op de Fabia Combi 1.2 diesel Greenline. Ik vind hem niet mooi, maar ja daar houdt de regering geen rekening mee.
Er zijn inmiddels al heel wat extra delen bij gekomen, krijgt een steeds vreemdere wending
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
07 nov 2010 20:57
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
wat een mooi onzinverhaal.. En vooral de reacties van sommige van die troeftoeters die dit soort bakjes rijden (de frustratie die spreekt uit al die reacties)..
08 nov 2010 12:17
Rodger that!
Veghel
Vul overal de zelfde tekst in en maak de zin kloppend : (6 letters)
Het vliegtuig dat ik ......
Het hert loopt, staat, en drinkt in de ......
Het meisje heeft weleens een ......
natuur
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
08 nov 2010 19:42
Wimpie77
Mooi stukje chat uit Amerika!
_________________________________________ * * *
09 nov 2010 11:49
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Een man had al een paar jaar een affaire met een Italiaanse vrouw. Op een avond vertelde de vrouw hem dat ze zwanger was. Omdat hij zijn huwelijk en zijn reputatie niet wilde verpesten, betaalde hij haar zodat ze naar Italië kon gaan om heimelijk het kind ter wereld te brengen. Als ze in Italië zou blijven om het kind op te voeden, zou hij het kind financieel ondersteunen tot het 18 jaar oud was. Ze stemde ermee in en vroeg hoe ze hem moest laten weten wanneer het kind geboren was. Om het discreet te houden, vroeg hij haar om slechts een kaartje te sturen met daarop slechts het woord "spaghetti". Dan zou hij ervoor zorgen dat de betalingen geregeld zouden worden. Negen maanden later haalt zijn vrouw de post uit de brievenbus. "Schat", zei ze, "je hebt wel een heel vreemd kaartje uit Italië ontvangen". "Geef maar hier", antwoordde hij. Zijn vrouw gaf hem het kaartje en keek toe terwijl haar man het kaartje las, bleek werd en flauw viel. Ze pakte de kaart en las: 5x "Spaghetti, drie met balletjes en twee zonder. Stuur extra saus".
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
ralf996 schreef:
Harley schreef:
Autoweek - Niet mijn eigen keuze, maar het rijdt....
Vroeger koos ik altijd zelf mijn auto’s uit. Nu is dat anders. Ik laat de keuze aan de regering over, want ik kies voor belastingvrije auto’s. En ook mijn echtgenote vindt dat belastingvoordeel belangrijk, dus ook die kiest voor mij.
Zodoende viel onze keus op de Fabia Combi 1.2 diesel Greenline. Ik vind hem niet mooi, maar ja daar houdt de regering geen rekening mee.
Er zijn inmiddels al heel wat extra delen bij gekomen, krijgt een steeds vreemdere wending
Joris heeft weer verder geschreven. Briljant stukje guerilla marketing vlgs mij, maar dat mag de pret niet drukken.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
16 nov 2010 16:13
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Als dat guerilla marketing is, dan is het idd bril-jant
16 nov 2010 18:27
Rodger that!
Veghel
HEBBEHEBBEKIJKE
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
17 nov 2010 11:02
Sandman
Aan de Maas
Die app moeten ze maar snel in de itunesstore zetten
Lekkuhhrr
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
18 nov 2010 11:33
Rodger that!
Veghel
FF je KB omdraaien , hey je zuiderburen in je fam, Knauf
18 nov 2010 11:42
Sandman
Aan de Maas
It's a slow day in a little East Texas town. The sun is beating down, and the
streets are deserted. Times are tough, everybody is in debt, and everybody
lives on credit.....
On this particular day a rich tourist from back east is driving through town..
He stops at the motel and lays a $100 bill on the desk saying he wants to inspect the rooms upstairs in order to pick one to spend the night.
As soon as the man walks upstairs, the owner grabs the bill and runs next door to pay his debt to the butcher.
The butcher takes the $100 and runs down the street to retire his debt to the pig farmer.
The pig farmer takes the $100 and heads off to pay his bill at the supplier of feed and fuel.
The guy at the Farmer's Co-op takes the $100 and runs to pay his debt to
the local prostitute, who has also been facing hard times and has had to
offer her "services" on credit.
The hooker rushes to the hotel and pays off her room bill with the hotel owner.
The hotel proprietor then places the $100 back on the counter so the rich traveler will not suspect anything.
At that moment the traveler comes down the stairs, picks up the $100 bill, states that the rooms are not satisfactory, pockets the money, and leaves town.
No one produced anything. No one earned anything.
However, the whole town is now out of debt and now looks to the future with a lot more optimism.
18 nov 2010 11:45
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Behalve de hoteleigenaar dan
18 nov 2010 13:58
Wimpie77
JMS schreef:
Kredietcrisis, eigenlijk heel simpel………….. Het is augustus in een dorpje aan de kust van de Zwarte Zee. Het regent en het dorp lijkt verlaten. Het is een moeilijke tijd. De inwoners zitten allemaal in de schuld en leven op krediet. Plots verschijnt een rijke toerist ter plaatse en stapt het enige hotel van het dorpje binnen. Hij legt een bankbiljet van 100 Euro op de balie en gaat naar de eerste verdieping om een kamer uit te zoeken. De hoteleigenaar pakt de 100 Euro en gaat naar de slager om zijn schuld te betalen. De slager pakte die 100 Euro aan en gaat spoorslags naar de varkensboer om zijn schuld te betalen. Die op zijn beurt rent naar de verpachter en betaalt zijn schuld af. De verpachter haast zich naar de enige prostituee in het dorp, die vanwege de crisis haar diensten op krediet aanbiedt, en betaalt aan haar zijn schuld. De prostituee haast zich naar het hotel en betaalt aan de hotelier de kamerhuur voor de nacht waar zij haar werkzaamheden heeft verricht. De hotelier legt de 100 Euro terug op de balie. Op dat moment komt de rijke toerist naar beneden, neemt de 100 Euro van de balie omdat hij niet tevreden is over de kamer. Niemand heeft iets verdiend, er is niets veranderd maar het hele dorp is wel schuldenvrij ... De wereldeconomie terug gebracht tot de basis. Moet je daar nu jaren voor naar de universiteit!
Was al gepost in Nederlands...
_________________________________________ * * *
18 nov 2010 14:13
Sandman
Aan de Maas
Tsja.. . ikke niet gezien. Kreeg 'm vanmorgen in de mailbox.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum