Auteur |
Bericht |
m.vanderweerd
porsche 924 targa 1981arnhem
|
Re: Porsche 914 1.8 TE KOOP
Ja kan me dat goed voorstellen.. ( zijn woord keuze's zijn niet echt de beste geweest) en heeft hierdoor een valse start gemaakt op het forum. maar ga gewoon kijken bij de 914 als je intresse hebt, dan wordt vanzelf veel duidelijk....
|
19 nov 2010 11:26 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Re: Porsche 914 1.8
Of TS geeft duidelijkheid, hult zich nu in stilzwijgen en creëert daarmee deze negatieve discussie (je wilt tenslotte die auto verkopen, of niet dan).
Positieve vibes verkopen een auto, negatieve niet!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
19 nov 2010 11:40 |
|
|
horn
PF #57
|
en azijn pissen is slecht voor de lak...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 nov 2010 12:16 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
bij een pre76er.
_________________________________________ oud is beter
|
19 nov 2010 12:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Ach, marktplaats is een individuele verkoop site. Een forum per definitie niet. Mensen die hier iets komen verkopen en mooie zinnen gebruiken als 'na jarenlang ervan genoten te hebben' (terwijl blijkt dat de auto pas enige dagen/weken in bezit is), 'aantoonbaar schadevrij' (terwijl er foto's zijn van dezelfde auto volledig in de kreukels), 'pas 82.124 km gereden' (terwijl de vorige eigenaar hier komt en hem twee jaar geleden met 189.546 km op de klok inruilde), 'nachtblauwe auto, 1e lak' (terwijl de auto als guards red de fabriek heeft verlaten volgens eerder beelden)... Het zou de eerste keer niet zijn dat iemand hier door hulp van anderen voor een zeperd wordt behoed. En het is op zich redelijk eenvoudig: de topicstarter meldt dat de auto na jaren in de familie te zijn geweest nu wordt verkocht. Volgens de RDW is dezelfde auto recent overgeschreven. Daar wordt naar gevraagd. Als ik te goeder trouw was zou ik dat gewoon even uitleggen. Als ik te kwader trouw was kwam ik gewoon niet meer terug of pastte ik de advertentie aan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 nov 2010 12:49 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Door mensen die totaal geen interesse in de auto hebben (en dus uit verveling Sherlockje aan het spelen zijn) Ik zie ook niet wat de overschrijvingsdatum van het kenteken met de kwaliteit van de auto te maken heeft...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
19 nov 2010 13:02 |
|
|
Wimpie77
|
Wel met het vertrouwen van de verkoper...
_________________________________________ * * *
|
19 nov 2010 13:41 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
+ 2 ............
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
19 nov 2010 15:27 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Hoe dan ook..... het is altijd wel erg leuk tijdverdrijf.... Misschien komt meneer Burgers nog wel terug om de boel op te biechten..... of niet..... Mij boeit het niet...... leuke auto..... dat dan weer wel.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
19 nov 2010 15:52 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Alleen jammer van dat "USA life in plastic it's fantastic" neusje en kontje...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 nov 2010 16:19 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Heb ik geen opmerking over gemaakt! Alleen geconstateerd dat hij net op kenteken was gezet!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 nov 2010 19:55 |
|
|
r.burgers
Zelfstandig ondernemerArnhem
|
Stilzwijgen doe ik niet hoor ....zo laf zal ik niet zijn. Wat er in de adv. staat is niks van gelogen, dit zal ik ook nooit doen. Daar is immers het Porsche wereldje te klein voor en zal ik mezelf in de vingers snijden.
_________________________________________ Porsche 924 S 2.5 '85 CS (Indisch Rot) Porsche 924 S 2.5 '86 (Alpine Weiss) Porsche 924 S 2.5 '88 (Maraschino Rot) Porsche 924 S 2.5 '88 Le Mans (Schwarz) Porsche 968 CS 3.0 cabriolet (Veilchen Blau)
|
19 nov 2010 21:17 |
|
|
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Goed gesproken! En nu weer ontopic. Daar is de auto toch te mooi voor. Eigenlijk best typisch dat de 914 zo ondergewaardeerd is. Zijn tegenwoordig echt zeldzaam aan het worden.
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
20 nov 2010 0:38 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Behalve als het gaat om de vraagtekens die er gezet worden omtrent de tenaamstelling. Waarom al die geheimzinnigheid hierover? Er wordt hier duidelijk door een aantal personen, waaronder een moderator, om gevraagd maar je blijft steevast de vraag ontwijken waardoor je de schijn steeds meer tegen begint te krijgen. Buiten het feit dat advertenties uit commercieel oogpunt hier niet toegestaan zijn zou ik als koper ook graag willen weten met welke intentie iemand zijn auto verkoopt hier op 't forum. En gezien het feit dat de auto een korte tijd op je naam staat is dat van invloed. We zitten hier tenslotte wel op een forum met liefhebbers van het merk Porsche en willen vanwege die reden ook graag wat meer inzicht hebben in het verleden van zo'n auto.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 nov 2010 1:54 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Misschien omdat het je geen ene aangaat
|
20 nov 2010 2:28 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Ja zinvolle opmerking.. als jij een auto koopt vraag jij zeker ook nooit waarom de verkoper er vanaf wil?? Zeker als je ziet dat ie pas een maand op naam staat? Hou jezelf lekker voor de gek..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
20 nov 2010 10:38 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Die keus is aan de topicstarter of hij de twijfel die er heerst wegneemt door het te vermelden of niet. Hij hoeft het ook niet aan de grote klok te hangen maar kan er bijvoorbeeld ook voor kiezen om via pb antwoord te geven op de vraag van Olaf of geïnteresseerden. Doet hij dit niet dan ben ik van mening dat deze advertentie hier niet thuishoort. De meerwaarde van een verkooptopic op dit forum in tegenstelling tot diverse commerciële verkoopsites zit 'm in de transparantheid die er geboden wordt door de mogelijkheid om vragen te kunnen stellen of bijvoorbeeld een kritische noot te plaatsen bij een verkooptopic. Mocht je hier niet van gediend zijn dan moet je je auto lekker ergens anders te koop gaan zetten.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 nov 2010 12:14 |
|
|
horn
PF #57
|
ik had het niet mooier kunnen zeggen
|
20 nov 2010 12:25 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Ik zou het liever omdraaien... Als je werkelijk interesse in de auto hebt (ik zie tussen de posters tot nog toe niemand), kan je de beste man een PB sturen met evt. vragen die je hebt
Waarom iemand z'n auto verkoopt? Zal mij een worst wezen... (want ook dat zegt weer helemaal NIKS over de kwaliteit van de auto)
|
20 nov 2010 15:35 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Franz Correctie: dat hoeft niets over de kwaliteit van de auto te zeggen . Of dat in dit geval iets zegt .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
20 nov 2010 16:22 |
|
|
911gt2
|
Ik had best serieus interesse, maar nu krijg ik een handelaarsgevoel... dus zie ik er zeker vanaf. Ik vond het al moeilijk vanwege die 75 bumpers, maar dit heeft niet geholpen
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
20 nov 2010 17:27 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
je kan er gewoon oude bumpers op zetten
|
20 nov 2010 19:07 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Ga lekker stickers plakken man, Jeetje waar maak je je druk om.lang leve de Laat die mogelijke kopers, met van laten we die 914 eens helemaal nagaan, lekker hun gang gaan. Wat wil je nu met een 914 uit de VS een hele historie etc. Gewoon bekijken en AKK.
_________________________________________ Last Rat standing
|
20 nov 2010 20:12 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Topic is aangepast en TS heeft er nu dit bij gezet: "Voor verdere vragen: 06 570 478 83 of mailen: autopoetsbedrijfburgers@live.nl"kortom een handelaar als dit het email adres is.
|
20 nov 2010 21:28 |
|
|
Arno Wienands
914-4 / 914-6Noordwijkerhout (zaak) DIEREN (prive)( NL )
|
voor meer informaties over 914 mag je ook mij mailen, bellen... wij houden al een registratie bij en helpen graag verder met vriendeljke groet Arno Wienands www.914parts.eu
|
20 nov 2010 23:31 |
|
|