Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 15:53

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 99  Volgende
KNVB competitie 2010-2011 + randzaken 

Mijn clubje is: (Niet meer dan 10 opties mogelijk.)
AJAX 40%  40%  [ 38 ]
AZ 3%  3%  [ 3 ]
FEYENOORD 16%  16%  [ 15 ]
FC GRONINGEN 5%  5%  [ 5 ]
SC HEERENVEEN 2%  2%  [ 2 ]
PSV 11%  11%  [ 10 ]
TWENTE 7%  7%  [ 7 ]
UTRECHT 1%  1%  [ 1 ]
VITESSE 0%  0%  [ 0 ]
Andere club 15%  15%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 95

KNVB competitie 2010-2011 + randzaken 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: KNVB competitie 2010-2011 + randzaken
Eens. Maar Bouma is geen Koeman.

21 nov 2010 1:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Zoek de verschillen........

Afbeelding

21 nov 2010 1:41
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
horn schreef:
Eens. Maar Bouma is geen Koeman.

Dat bedoelde ik toch ook echt te zeggen...

21 nov 2010 1:47
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Geel van Bouma was trouwens geen schwalbe van suarez.

21 nov 2010 12:01
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
apfelvlaai liet zich wel heerlijk achterover vallen ,wat een ei

wimpie ,was gezellig :thumleft: was niet eens koud :D

21 nov 2010 12:23
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
De beste ploeg van dit moment heeft helaas verloren. Jammer dat Douglas eruit gestuurd werd.

21 nov 2010 13:11
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
MS964 schreef:
Geel van Bouma was trouwens geen schwalbe van suarez.

Hij werd nauwelijks geraakt en speelde de stervende zwaan. Dat kan hij verdomd goed, beter dan scoren iig!

21 nov 2010 13:28
Profiel
barolo schreef:
De beste ploeg van dit moment heeft helaas verloren.

PSV heeft gelijkgespeeld hoor...

Citaat:
Jammer dat Douglas eruit gestuurd werd.

Nee hoor. Dat maakt nl. dat we na komend weekend 5-6 punten los staan van de concurrentie.

21 nov 2010 13:30
Profiel
3.2S
010
Wat deed de beste ploeg van NL op 30 okt in Eindhoven?

Ben ik hier nu de enige die objectief kan kijken welke ploeg het beste voetbalt?

21 nov 2010 13:54
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
nee hoor ik vindt de FCT ook veruit de beste ploeg!! :cheers:

21 nov 2010 13:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Je zit je bij dit soort wedstrijden alleen maar te ergeren aan het gedrag van de spelers. lekker voorbeeld voor de gemiddelde hooligan. Elkaar kaarten proberen aan te naaien, zoals Afelay en Suarez doen. Blerk, ga lekker met dat talent voetballen. Die Toivonen is niet veel anders trouwens. En de gemiddelde AJAX speler wordt volgens mij alleen aangenomen als hij een IQ van een visstick heeft. Lindgren in de 91ste minuut nodeloos rood, vorige week Ooijer in de laatste minuten en Suarez die zijn gebit test. Kan alleen die Bakkal maar prijzen, en hij klinkt ook een stuk verstandiger dan die Afelay. Gaat die(Afelay) nu nog even melden dat het er zo erg uitzag op de schouder van Bakkal. Schiet op naar Spanje met dit gedrag Afelay. Misschien was Bayern Munchen beter geweest voor hem.

21 nov 2010 14:00
Profiel
barolo schreef:
Wat deed de beste ploeg van NL op 30 okt in Eindhoven?

Ben ik hier nu de enige die objectief kan kijken welke ploeg het beste voetbalt?

Je maakt nu een beetje een vreemde redenering. Want je zegt eigenlijk "ik heb gelijk en als je een andere mening hebt, ben je niet objectief".

Ik vind simpelweg dat PSV de betere ploeg is. Waren ook beter in de wedstrijd tegen Twente, maar die hebben nu eenmaal gewonnen. Het was een wedstrijd die twee kanten op kon en Twente heeft heel slim gespeeld... PSV haalde niet het gebruikelijke niveau... Wat daar ook van moge zijn: je beoordeelt niet op basis van 1 wedstrijd.

PSV staat gewoon bovenaan. PSV heeft de meeste doelpunten gemaakt. Heeft de minste doelpunten tegen. PSV speelde recent een zeer lastige uitwedstrijd waarin het na een half uur met 10 man kwam en speelde die wedstrijd gewoon uit zonder puntverlies, waar twente in eigen huis door de rode kaart de controle verloor.

PSV won dit jaar met dubbele cijfers van feyenoord, waar twente verdomd veel last had met feyenoord.

PSV verloor twee punten tegen ADO uit, mede doordat een loepzuivere pingel niet werd gegeven aan PSV. Twente won thuis van Ado met hulp van de scheidsrechter.

PSV verloor twee punten tegen roda (0-0), exact dezelfde uitslag als twente daar realiseerde.

PSV verloor thuis twee punten tegen groningen, maar waren een stuk beter. FC Twente won thuis tegen groningen.

PSV verloor inderdaad thuis tegen twente, maar zoals gezegd: wedstrijd die twee kanten op kon.

PSV verloor twee punten tegen ajax uit, maar waren beter. Twente verloor twee punten tegen ajax thuis en waren gelijkwaardig.

Twente verloor twee punten uit bij heerenveen. PSV won thuis van heerenveen.

Twente verloor twee punten uit bij heracles, PSV speelde nog niet tegen heracles.

Twente verloor bij NAC. PSV mag het komende week daar beter gaan doen.

Twente verloor thuis van AZ. PSV won die wedstrijd met groot gemak.

Twente verloor niet alleen de laatste twee wedstrijden, in de laatste 7 wedstrijden had twente het steeds enorm lastig: tegen feyenoord (nipt gewonnen, niet beter), tegen ado (nipt gewonnen met hulp van de scheidsrechter), tegen willem II nota bene..., winst bij PSV (stegen ze boven zichzelf uit, maar dan nog had een gelijkspel meer in de rede gelegen), tegen excelsior wederom nipt (degradatiekandidaat) en dan de twee verlieswedstrijden.

Twente speelt dus al langere tijd niet best, maar de resultaten hebben dat een beetje verbloemd. Door de winst bij PSV zijn misschien een hoop mensen op het verkeerde been gezet, maar twente leeft boven haar stand.

Kortom: ik vind het onzin om te stellen dat twente het beste speelt. Dat is m.i. zonder enige twijfel PSV.

De enige vraag die er ligt is: hoe gaat PSV het verlies van Afellay (momenteel ook de beste speler van de eredivisie) opvangen?

21 nov 2010 14:50
Profiel
Toon schreef:

En wat heeft dat met objectief kijken te maken? :mrgreen:

21 nov 2010 14:51
Profiel
soepkip 986 schreef:
Je zit je bij dit soort wedstrijden alleen maar te ergeren aan het gedrag van de spelers.

Mee eens. Dat wangedrag moet eens aangepakt worden. Kaarten aannaaien is er zelf één krijgen.

21 nov 2010 14:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Devils son schreef:
Toon schreef:

En wat heeft dat met objectief kijken te maken? :mrgreen:

iedereen die mij kent vindt mij altijd uiterst objectief.

Tja wie ben ik dan om dat te ontkrachten of te loochenstraffen

:D

21 nov 2010 14:59
Profiel
Vooruit dan: noem ik jou objectief, maar met geen verstand van voetbal. :twisted:

21 nov 2010 15:08
Profiel
PorscheForum Rakker
touche - maar daar kunnen we hier op dit forum bijna niemand van betichten en in de laaste plaats jouw niet.

Als we maar van het spelletje en onze favoriete clubs kunnen genieten.

21 nov 2010 15:13
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
ik ga nu maar eens zitten voor feijenoord ,ben benieuwd hoe dat zich gaat houden :wink:

21 nov 2010 15:21
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
In punten is PSV nu de beste. Waar ik het over heb is hoe goed wordt er gevoetbald. Ik heb het niet over wel of niet verdiende pingels. Nee gewoon goede verdediging, goed georganiseerd middenveld en een gevaarlijke aanval. PSV heeft het niet kunnen afmaken tegen een slecht spelend Ajax. Ik blijf bij mijn mening. Twente is op dit moment de best spelende ploeg. Voorlopig nog voldoende spanning in de competitie met 3 mogelijke titelkandidaten en dan reken ik AZ ook bij de 3 kanshebbers. :mrgreen:

21 nov 2010 15:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
helemaal met barolo eens :)

21 nov 2010 15:42
Profiel
Toon schreef:
touche - maar daar kunnen we hier op dit forum bijna niemand van betichten en in de laaste plaats jouw niet.

Mijn wat niet?

21 nov 2010 16:32
Profiel
barolo schreef:
In punten is PSV nu de beste. Waar ik het over heb is hoe goed wordt er gevoetbald. Ik heb het niet over wel of niet verdiende pingels. Nee gewoon goede verdediging, goed georganiseerd middenveld en een gevaarlijke aanval. PSV heeft het niet kunnen afmaken tegen een slecht spelend Ajax. Ik blijf bij mijn mening. Twente is op dit moment de best spelende ploeg.

Dan vraag je je toch af waarom voor de wedstrijd PSV-Twente er werd gesproken over een PSV in bloedvorm en Twente die kwakkelt...

Na die wedstrijd heeft Twente ook niet overtuigd.

Misschien dat alle kenners er geen kijk op hebben?

Citaat:
Voorlopig nog voldoende spanning in de competitie met 3 mogelijke titelkandidaten en dan reken ik AZ ook bij de 3 kanshebbers. :mrgreen:

Hoe het zich gaat ontwikkelen weet niemand. Maar Twente krijgt een paar lastige wedstrijden de komende weken. Zou mij niet verbazen als Groningen er overheen gaat (al dan niet tijdelijk).

Twente is een stabiele ploeg, maar meer niet. PSV heeft veel meer kwaliteit op het veld en op de bank. PSV speelt momenteel vanuit een controle zoals geen ploeg dat heeft en heeft de beste aanval.

PSV kwam voor een punt naar de arena en dat was wat jammer: want als ze er vol voor waren gegaan hadden ze gewonnen van een niet geweldig ajax, maar wel een beter ajax dan de afgelopen weken.

21 nov 2010 16:47
Profiel
Toon schreef:
helemaal met barolo eens :)

Ik ben maar wat onder de indruk van een ploeg die twee wedstrijden op rij verliest...

Dit seizoen heeft Twente nog niet meer dan 2 goede wedstrijden achter elkaar gespeeld. Ze zijn constant.

21 nov 2010 16:48
Profiel
Ondanks dat ik het eens ben dat Suarez een mooie schorsing moet krijgen lijkt het mij niet dat hij geschorst kan worden door tv beelden. Dat kan alleen als de scheids het niet gezien heeft. ALs je de beelden terug kijkt zie je dat de scheids er naast staat en ze daarna meteen uit elkaar haalt.

Daarbij hebben Suarez en Bakal het uitgesproken en zei Bakal dat Suarez niet geschorst hoeft te worden...

21 nov 2010 16:57
Profiel
3.2S
010
Goed he van die Bakal, dat hij de matennaaier onder de voetbalprofs in bescherming neemt. Ik ben benieuwd wat de tuchtcommissie van de KNVB hiermee gaat doen.

21 nov 2010 17:11
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 99  Volgende