Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 4:25

Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Navigator nodig????? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Alphen aan den rijn
Bericht Navigator nodig?????
Ja jullie zien het zeker wel weer, er is toch weer een OLLANDER nodig om ppp gt3rs aan een broodrooster te behelpen!!!!!!!!
Aan de navigator lach het zeker niet.......Het is gewoon jammer dat ons Paultje een stuk hout onder zijn gaspedaal had zitten waardoor die RS niet vooruit te gooien was.......... :wink:
Dus mocht iemand nog een navigator nodig hebben bij een volgende rit, ik houd mij van harte aanbevolen......

Over de dag zelf kan ik erg kort zijn: Mooi weer, super auto's, super mensen, super rit, in een woord SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s. Dirkie vergeet je niet een omvormer meet te nemen bij de inbouw van die broodrooster, werkt namelijk alleen op 220v.........

04 apr 2005 12:51
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Navigator nodig?????
broertjevanivo964c2 schreef:
Dus mocht iemand nog een navigator nodig hebben bij een volgende rit, ik houd mij van harte aanbevolen......

Ik denk dat je het tegen die tijd nog maar eens moet opperen ..... zo'n draadje als dit raakt hier al snel in de vergetelheid :oops:

05 apr 2005 16:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
De wagen dient wel voorzien te zijn van een goede deurgreep, daar word namelijk stevig in gegrepen. :twisted: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

05 apr 2005 16:32
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Alphen aan den rijn
Bericht 
Er wordt inderdaad stevig in gegrepen alleen is het eerder om alle onderdelen bij elkander te behouden, tís toch doodzonde om alles onderweg te verliezen :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

05 apr 2005 16:52
Profiel
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht Re: Navigator nodig?????
Ja jullie zien het zeker wel weer, er is toch weer een OLLANDER nodig om ppp gt3rs aan een broodrooster te behelpen!!!!!!!!
Aan de navigator lach het zeker niet.......Het is gewoon jammer dat ons Paultje een stuk hout onder zijn gaspedaal had zitten waardoor die RS niet vooruit te gooien was.......... :wink:

Over de dag zelf kan ik erg kort zijn: Mooi weer, super auto's, super mensen, super rit, in een woord SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s. Dirkie vergeet je niet een omvormer meet te nemen bij de inbouw van die broodrooster, werkt namelijk alleen op 220v.........

Hee Hee die heb je vast ook op 12V

05 apr 2005 17:28
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Er wordt inderdaad stevig in gegrepen alleen is het eerder om alle onderdelen bij elkander te behouden, tís toch doodzonde om alles onderweg te verliezen :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

Huh !?! Dus als ik het goed begrijp is het in de deurgreep van de LINKER-deur dat er fel werd ge... :lol: :lol: :lol: :lol:

05 apr 2005 20:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Ook als je zonder benzine valt is "hetbroertjevanIvo964C2" altijd wel behulpzaam ...

Voor de heeeeele ERGE Nederlanders onder ons ... op vriendelijk verzoek wil hij mss wel heel de rit duwen ... toch maar weer lekker voordelig dan hé ... :lol:

Afbeelding

Hoiiii Mich .... oe ist ie ... dat heb ik weer mooi voor je geregeld hé ... :mrgreen:

Groetjes
Dirk
8)

05 apr 2005 22:13
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
He Mich, ook hier :D gezellig :!:
GVD zeg nog meer concurrentie voor een stoeltje :twisted:

06 apr 2005 16:27
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Kevin-GT schreef:
GVD zeg nog meer concurrentie voor een stoeltje

Stoeltje :!: , ik dacht toch dat duidelijk op de foto te zien was waar Micha zijn plaats was. :twisted: En dan l*ll*n dat het niet snel genoeg ging :roll: tenslotte had hij de snelheid onder controle :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

06 apr 2005 22:07
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
ppp 356 schreef:
Kevin-GT schreef:
GVD zeg nog meer concurrentie voor een stoeltje

Stoeltje :!: , ik dacht toch dat duidelijk op de foto te zien was waar Micha zijn plaats was. :twisted: En dan l*ll*n dat het niet snel genoeg ging :roll: tenslotte had hij de snelheid onder controle :wink:
Laat ie het maar niet zien :mrgreen: .....straks eist ie het bruutruuster nog op...... :jump:

06 apr 2005 22:18
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ivo964c2 schreef:
Laat ie het maar niet zien .....straks eist ie het bruutruuster nog op......

sh*t ff vergeten dat broertjevanIvo964c2 iets anders doet van sport dan biljarten :shaking2: :wink:

06 apr 2005 22:23
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ivo964c2 schreef:
Laat ie het maar niet zien .....straks eist ie het bruutruuster nog op......

sh*t ff vergeten dat broertjevanIvo964c2 iets anders doet van sport dan biljarten :shaking2: :wink:
...kommie daar nou bij???...zou hij toch nooit doen.... :eye: :^: , zolang hij maar mee kan :drive: ... :mrgreen: :res:

06 apr 2005 22:28
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 12 berichten ]