Re: Te koop Porsche 911 (993) 3.6 Carrera 2 Blauw Handgescha
hahahaha, ik heb de afgelopen dagen wat gemist zie ik. Tja gt5 is uit........
Lekker hard scheuren over een lege afsluitdijk is heerlijk, en voor jou misschien een goeie afleiding van waar het werkelijk om gaat.
Schade aan mijn 993? Is niet uit de akk gebleken bij psnh, auto stond bij koop vorige eigenaar 6 jaar geleden nog bij de Porsche dealer Eindhoven in de showroom, daar verkopen ze geen rommel!! Uiteraard is jou bron geheim natuurlijk
Met een nette nederlandse klassieke bmw m3 en m5 en nu een 993 erbij ben ik de laatste gefrustreerde man op auto gebied
Maar nu je toch een beetje begint te schelden en stoer te doen zal ik met feiten komen nu je er zelf om vraagt.
Leg hier maar eens uit dat je blok is gereviseerd met gebruikte onderdelen de 1e revisie. De linker kant liep daarna in stront en er werden gebruikte onderdelen gevonden terwijl ze als nieuw op de bon stonden. Ook even uitleggen dat voor de 6600 euro( 2e deel revisie) bij Psnh de rechter kant van je blok niet eens uitelkaar is geweest en met vloeibare (zwetende/lekkende en niet originele) pakking in elkaar is gelijmd tijdens de 1e budget revisie. De rechterkant is nooit uit elkaar geweest nadat links in de soep liep na de 1e budget revisie met gebruikte onderdelen.
Ik hoop voor je dat er nog eens een halvegare bij je langs komt die de plamuur bult rechts onder je raam niet ziet waar de roest onder vandaan komt. Niet aanzitten hoor anders breekt het af

. Dit is anders dan 3 roest plekjes. De auto is op die plek heel hard geraakt. Ik hoop ook dat de volgende halve gare niet ziet dat je rechter deur maximaal naar buiten is afgesteld en nog steeds tegen het chassis zit als hij gesloten is, daarom is de lak daar ook van het chassis af, helaas is de max aan stelruimte al benut en moet de wagen op de richtbank om de a-stijl naar buiten te trekken. Als je de rechter deur open zet kijk dan tussen de deur en het voorspatbord naar beneden, dan snap je misschien het gebruik van andere skirts. enz enz enz. Een must voor elke liefhebber staat nog steeds in de advertentie
Oh ja, ook niet vergeten te vermelden dat je chassisbalk rechtsvoor geen originele lak meer heeft en dat de kitnaden ook vervangen zijn in die hoek van de auto.
Als je dit nu allemaal gelijk verteld aan degene die een akk overweegt voelt hij zich niet bestolen na die tijd. Een must voor elke halvegare (ipv liefhebber) kun je in advertentie zetten
. Als je het nog niet begrijpt wil ik de rest van alle punten uit de akk hier ook wel noemen hoor.
En die nepmails die je hebt zou ik hier maar snel plaatsen anders ben je aardig ongeloofwaardig aan het worden. In de laatse mail die je van mij hebt gekregen op 19-10-10 zal ik 2 regels quoten en mag iedereen een oordeel geven.
1. Quote: "Om niet nog meer slachtoffers te maken adviseer ik je dringend om eerlijk te zijn in je advertentie want je gaat straks een keer problemen krijgen met iemand die het natuurlijk niet pikt.
Of zeg je dan nog een keer dat je het niet wist?"
2. Quote: "Als jij je advertentie niet wijzigd op het Porsche forum, zegt dit genoeg over jezelf, en geloof ik je dus ook niet als je tegen mij zegt: ik ben eerlijk en ik wist van niks.
Als dit werkelijk zo is speel je open kaart."
Meneer is van alles op de hoogte want alle punten uit de akk zijn hem gemaild (aantoonbaar) en er is niks aangedikt. Ook heeft hij navraag gedaan bij psnh waar er ook niet omheen gedraaid is. Toch blijven adverteren met een gladde liefhebbers advertentie, en dan anderen uitschelden en beschuldigen van laster en valse mails. Als je zo ook keukens verkoopt snap ik dat je Porsche rijdt