Auteur |
Bericht |
Eric
Achter de duinen.
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Motortje eruit halen en het dak dichtlassen. Heb je de originele stoelen er nog in of lichtgewicht kuipjes?
_________________________________________ Boxer power.
|
24 nov 2010 21:30 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
daar ga je veel plezier aan beleven. Net als mijn 964 is nu echt naar mijn zin, ziet er goed uit, stuurt lekker en gaat prima van z'n plek. ach zal in de toekomst nog wel wat fijn tuning zijn maar voor nu
_________________________________________ remmen is angst
|
24 nov 2010 21:30 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Was de accu vergeten , lichtgewicht ... Eric , orginele 964 stoelen behoud ik , Bar moet ook lekker kunnen zitten . Rob , thnx , moet nog steeds een keer bij komen knagen ... Bully , heheheh eindelijk cool Jurgen , gelukkig hebben we dezelfde leeftijd en geboortedag
_________________________________________ Timeless objects
|
24 nov 2010 21:37 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Kuipjes zitten ook uitstekend maar een standaard stoel veert inderdaad wat beter.
_________________________________________ Boxer power.
|
24 nov 2010 21:41 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Do Bro, paar mooie RS kuipen moet ik hebben schijnt het ....
_________________________________________ Timeless objects
|
25 nov 2010 9:58 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
_________________________________________ Boxer power.
|
25 nov 2010 12:09 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
heee, zijn dat sandwich-stoeltjes?
_________________________________________ oud is beter
|
25 nov 2010 12:14 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Die moeten we dan heel lief aankijken .... Wolf , ik kijk nu heel lief naar jou
_________________________________________ Timeless objects
|
25 nov 2010 12:22 |
|
|
bully
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
|
25 nov 2010 13:48 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Bullen zijn mooi maar ook stapelcrazy
_________________________________________ Timeless objects
|
25 nov 2010 14:17 |
|
|
rarebear
964 C2 marineblauw
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
begin eerst met een RS koppeling en drukgroep en LFW, een RUF uitlaat en een K&N luchtfilter dan is het al een heel andere auto !
_________________________________________ I am from the government and here to help you
Ronald Reagan
Laatst bijgewerkt door rarebear op 25 nov 2010 14:46, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 nov 2010 14:40 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
en doe eens een rondje ring alte
_________________________________________ oud is beter
|
25 nov 2010 14:44 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Ga je mee dan ....
_________________________________________ Timeless objects
|
25 nov 2010 14:49 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
gaaf marc!
pheauteaux!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
25 nov 2010 16:42 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
@steef: fotos van een luchtkasteel @fornuis: yep.
_________________________________________ oud is beter
|
25 nov 2010 16:46 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Steef O Pikkies gaan komen , nog steeds niet zo handig om deze te plaatsen ... @ Wolf , luchtkastelen in je broek zal je bedoelen
_________________________________________ Timeless objects
|
25 nov 2010 16:48 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ik weet dat hij er goed mee bezig is, dus zie graag die visuele bevestiging ! supergaaf project !
Hoest met jouw parel dan ouwe gifmenger?
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
25 nov 2010 18:16 |
|
|
Wimpie77
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Aanrader! Gaaf Amandus! Ben benieuwd...
_________________________________________ * * *
|
25 nov 2010 18:17 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ben zelf ook een beetje aan het kijken voor een rs project, ben er nog niet uit of dit de 2.7 rs word of een 964.
ik denk zelf dat je beter een 964 van markt plaats kan plukken die een goede koets heeft en die helemaal strippen. vervolgens tot in het kleinste puntje op bouwen zoals de rs hoort te zijn. het enige verschil met de echte is dan nog dat het niet in de fabriek is gedaan. je moet veel zelf doen ander kan je hem beter gewoon kopen. ik wacht zelf nog even om er echt aan te beginnen,wil het samen met de twee jongens van mij gaan doen.
gr anton964
|
25 nov 2010 21:58 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
wil ik later ook gaan doen met mijn twee apen!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
26 nov 2010 14:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
- het plezier van zelf zo'n RS bouwen alleen al is natuurlijk onbetaalbaar Ik denk dat je even 'n goed rekensommetje moet maken - en als je zo'n RS echt compleet na wil bouwen met het juiste interieur, techniek, aluminum delen en dunnere ramen je al heel snel in de buurt komt van wat zo'n 964 RS nu kost MI nu al de delen gaan verzamelen en later pas gaan bouwen houden de kosten in verhouding met 'n echte lager
|
26 nov 2010 15:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
kaal maken? Amandus, ben erg benieuwd naar je vorderingen en naar foto's van die kale bak...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 nov 2010 15:48 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Laat maar komen die foto's..... Niet handig zijn met pics hier plaatsen is natuurlijk niet echt een goed excuus Een dergelijke project speelt namelijk ook bij mij steeds meer door mijn hoofd dus ben reuze benieuwd Volledig RS-spec opbouwen zou mij financieel te ver gaan, maar je kunt het origineel wel een aardig eind benaderen....
|
26 nov 2010 15:52 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Geweldig Marc.. 300pks/+-1250kg loose the seats dude it easy weight loss, want de stoelen zijn kei zwaar!! Bank manager lief aankijken
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
30 nov 2010 14:32 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
horen er wel in hoor... weegt inderdaad bijna niets dat carbon
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
30 nov 2010 16:06 |
|
|