Auteur |
Bericht |
havermanst
1970 Porsche 911T Targa / 1999 Audi TT / 2008 Porsche Cayman S / ex 1959 Porsche 356 A Sunroof , ex 1960 Porsche 356 B, ex 1963 Porsche 356 C
|
Essen Motorshow 2010
Het is waarschijnlijk niet echt voor iedereen weggelegd , maar een uitstapje naar de Motorshow in Essen is toch wel de moeite. Je moet er echt zelf géén tuning freak voor zijn, ook voor mensen die zweren bij een standaard wagen is het wel eens leuk om te zien wat er zoal mogelijk is.. en er is véél mogelijk zowel op gebied van uiterlijk als motor prepping enzovoort. Ik heb een verslagje op Liebe zu Ihm gezet ,uiteraard enkel de Porsches, als je de andere autos wil zien, kan je best even zelf er naartoe bollen denk ik
_________________________________________ www.loveforporsche.com
|
26 nov 2010 19:43 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Essen Motorshow 2010
Maandag ga ik iig zelf een kijkje nemen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 nov 2010 21:37 |
|
|
drknauf
|
ja ik ben geweest vandaag , het viel een beetje tegen al zeg ik het zelf , stonden wel een paar leuke porsches state of art was goed vertegenwoordigd veel grOOte namen waren aanwezig vd rest was alles ruim ingedeeld (gangpaden waren wel 3 a 4 meter breed ) in sommige hallen waar wel 100 autoos in konden staan stonden er bijvoorbeeld maar 30 toch nog wel veel bekenden gezien en gzlg gehad m,n camera stond iso op automaat vergeten goed te zetten dus niet echt veel goeie pics gemaakt helaas , maar hier en paar: click pic to enjoy full size
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 nov 2010 21:45 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Vorig jaar was het eigenlijk ook al minder dan de jaren daarvoor.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 nov 2010 22:06 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
_________________________________________ mijn snapshots
|
28 nov 2010 1:58 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Veel babes Berend Heb je er nog meer
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
28 nov 2010 3:00 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Gisteren ook even geweest en ook mij viel het wederom tegen. Lijkt elk jaar wel minder te worden. Alle grote merken blijven thuis en het wordt zo langzamerhand een tuningbeurs met bijhorend petjespubliek. Je krijgt echt hoofdpijn van de "muziek" en de gedrochten die er staan (niet alleen de auto's). Erg jammer allemaal te meer de vroeger nog wel leuke stands met gebruikte auto's het kwalitatief ook erg laten afweten met bijvoorbeeld zeer matige Amerikaanse import Porsches. Denk dat dit voor mij nu toch echt de laatste keer is geweest.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
28 nov 2010 13:01 |
|
|
drknauf
|
essen classica trekt mij veel meer
|
28 nov 2010 21:21 |
|
|
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
Classica vind ik ook leuker....motorshow is aardig voor een keertje...
_________________________________________ kaufen, behalten, genießen...
|
29 nov 2010 20:05 |
|
|
BerendB
|
Yep, bijvoorbeeld Essen 2007 en hopelijk na het weekend weer een nieuwe serie.
|
29 nov 2010 22:59 |
|
|
BerendB
|
Ben afgelopen zaterdag even geweest. Is lekker dichtbij en altijd weer een leuk dagje. Wel veel auto's die er vorig jaar ook al stonden maar al met al hebben we een geslaagde dag gehad. De terugreis ging niet al te snel door wat sneeuwval en een 5 serie zonder neus op de A31. Het viel me wel op dat extreme vormen toch een bijzondere aantrekkingskracht hebben op het publiek. De eerste paar foto's heb ik geüpload. De rest volgt nog wel.
|
07 dec 2010 0:46 |
|
|
drknauf
|
|
07 dec 2010 1:27 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Genoeg siliconen om drie badkamers af te kitten.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
07 dec 2010 15:23 |
|
|
BerendB
|
Voor de googlelaars onder ons: De dame op de bovenstaande foto's schijnt Annina Ucatis te zijn Natuurlijk waren er ook wel auto's te zien op de Motorshow.
|
10 dec 2010 0:16 |
|
|