Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
Race spellen Xbox 360 Kinect
Als het goed is staat de Xbox 360 met Kinect hiero het weekend Zijn er forummers die hier al ervaring mee hebben Wat zijn de leuke games De race spellen (kinect) , is het wat En verdere ervaringen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
26 nov 2010 9:42 |
|
|
Wimpie77
|
Re: Race spellen Xbox 360 Kinect
Ik heb nog een Nintendo 64... Kan Kinect daar ook op?
_________________________________________ * * *
|
26 nov 2010 11:21 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Waarom zo'n kruisdoos en geen PS3 met Move? Kun je gratis online GT5 spelen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 nov 2010 13:19 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Heb dat ding aangeschaft om TOTMBO meer te laten bewegen . De echte reden is dat ik niet met een controller overweg kan Wel heb ik Battlefield II gespeeld en op de wereld ranking NR 64 heb gehaald als piloot.... met een joystick (heb op shovels gewerkt). (voor de battlefield-kennners : hiero stunt-videootje) Muziek is opmaat gemaakt door mijn zoon
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
26 nov 2010 14:18 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Leuk filmpje met muziek. Creatieve zoon. Dat is gedeeltelijk mijn werk om t.v. filmpjes en bumpers te voorzien van muziek. Alleen gebruik ik dan wel hoofdzakelijk fysieke instrumenten daarvoor.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
26 nov 2010 15:11 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Hier ook een veteraan : BF 1942 : top 100 BF 2 : mastersergeant
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
26 nov 2010 17:55 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
WOEHAHAHA , mensen wat een spel, we spelen het Hiero met 4e.... alleeeeeen maar dubbel van het lachen, en doodoodoodoodood en dood moe word je ervan, maar een echte aanrader voor mensen met beweging tekort.... Het spel reageert met lag, maar als je dat incalculeerd is het aardig te doen
|
27 nov 2010 22:17 |
|
|
boxi
997 GT3 Mk1
|
Er is toch ook dat ForzaIII spel? Daar schijnen wel Porsches in te zitten in tegenstelling tot Granturismo op de PS3. Heeft iemand Forza3? Is dat wat?
Grtz. Boxi
_________________________________________ Fahrspass Pur
|
28 nov 2010 17:13 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Forza en Forza 2 vond ik geweldig. Weet alleen niet of dat met Kinect werkt. Ik speelde het met een stuurtje en dat was geweldig. Wel een hoge leercurve.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
29 nov 2010 9:22 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Hier is net dit weekend zo'n ding naar binnen geschoven, gelukkig met zo'n beestenspelletje.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
29 nov 2010 11:57 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
29 nov 2010 20:15 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Hoe werkt dat precies Erik, en is dat compatibel met de meeste spellen of enkel 'speciale' versies voor die Kinect ? Zit er standaard iets bij van games?
_________________________________________ http://www.customcarcleaning.nl
|
29 nov 2010 22:18 |
|
|