Tot op heden redelijk vermakelijk leesvoer voor deze gefortuneerde geletterde
Spijtig, maar ik ben niet gefortuneerd en heb helaas ook geen wetenschappelijk onderwijs genoten.
Wat dan wel, meer dan voldoende levenservaring en met een instelling als "geluk dwing je af" en "de enige zekerheid in het leven ben je zelf" (behoudens het vaststaande feit dat wij allemaal ooit komen te overlijden) denk ik te kunnen menen dat dergelijk voorgeschotelde advertenties op zijn minst enige achterdocht kunnen verwachten.
Had ik echter niet op enkele waarden gerekend die deze persoon in kwestie persoonlijk kennen en zelfs voor hem pleiten als een integere (onderdelen)handelaar.
Prima, hier heeft het Forum m.i. dan ook haar nut bewezen, een dubieuze advertentie wordt openbaar gemaakt waarna hier (wellicht) terecht opmerkingen over worden geplaatst en worden ontzenuwd.
De inhoud van deze opmerkingen kunnen eveneens van een dubieuze inhoud worden beticht en indien er personen zijn die zich door mij geplaatste opmerkingen gekwetst voelen, dan vind ik dit bijzonder spijtig.
Een excuus van mijn kant vind ik net iets te ver gaan, aangezien er nog immer heel veel malafide praktijken m.b.t. de handel en wandel van auto's en onderdelen op o.a. Marktplaats plaats vinden.
Kortom, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en laten wij elkaar vooral blijven waarschuwen voor mogelijke mis(ver)standen