Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
 Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
Nichtje wil Iphone 4 kopen. Heeft een abo dat voorlopig niet verlengd wordt (loopt zakelijk via bedrijf van haar pappa). Wat is nou het handigst? Op MP zo'n simlockvrije kopen? Eentje uit de US of elders vandaan halen? Dank voor de tips. Gr Horn - zelf nog steeds gewoon gsm-met-knopjes-en-mis-mijn-6310i... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 nov 2010 16:12 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zelf aanschaffen en een sim-only abonnement afsluiten is het goedkoopst. Maar wil je optimaal gebruik willen maken van al het kunnen van de iPhone dan zou ik kiezen voor de iPhone icm T-mobile.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 nov 2010 16:24 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
om vervolgens nauwelijks te kunnen bellen dankzij het geweldige netwerk van Tmobile 
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
30 nov 2010 16:26 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Pappie een afspraak laten maken met zijn AMer van de mobi contracten. Die regelt er wel eentje. Anders hier bestellen: http://www.pdashop.nl/product/116423/ap ... roductinfoEN dan hebben wij er weer zo'n verwend nest erbij, die niet weet, wat het woord tevreden betekent.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
30 nov 2010 16:27 |
|
 |
horn
PF #57
|
Nichtje is 16. Wil graag een Eifoon 4. Heeft 1000 euro gespaard door op vrijdag en zaterdag te werken. Ik zei alleen dat er op mijn forum mensen zijn die er meer verstand van hebben dus dat ik even zou vragen of het wel het beste was om zomaar in een winkel in NL een Iphone 4 te kopen voor 800-1000 euro. Vandaar.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 nov 2010 16:46 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
 1000 euro voor een telefoon?! Dat zou ik er niet voor over hebben. Als ze nog even doorspaart kan ze op haar 18e haar eerste auto kopen voor dat geld. Jeugd van tegenwoordig 
|
30 nov 2010 16:57 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
I-Foon zonder abb kost dacht ik 450E in de US!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
30 nov 2010 17:05 |
|
 |
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Moet ook weer iets nieuws uitzoeken alleen geen idee wat. Ik wil graag iets dat je bij een 1 jarig abbo gratis of kleine bijbetaling kan krijgen.
Keek eerst uit naar de HTC Desire HD maar prijs staat me niet aan + ding overleefd het geen jaar bij mij. Nu beetje aan het kijken voor Blackbarrel maar Bold ook te duur en Curve heeft weer een crappy camera.
Iemand nog suggesties? Ik heb momenteel een E72 en hiervoor stuk of wat HTC's gehad.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
30 nov 2010 17:09 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Niet doen, gewoon in Belgie eentje kopen. Simlockvrij, kost je 639 danwel 750, voor 16/32GB ( http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone.cfm). Gewoon iemand in Belgie zo gek zien te krijgen dat ie even langs zo'n winkel koopt. En ja, die iPhone werkt hier in NL ook gewoon 
|
30 nov 2010 17:21 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Mijn iPhone heb ik simlockvrij bij onze zuiderburen gekocht en daar zou ik voor een iPhone 4 weer gaan shoppen.  Edit: Pascal 
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
30 nov 2010 17:22 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Nooit problemen gehad hiermee en ik werk al drie jaar met een iPhone icm T-Mobile. Even een paar dagen wat minder bereik rond de introductie van de iPhone 4 omdat het netwerk overbelast raakte maar die problemen zijn allemaal verholpen. @ Horn, Gewoon even deze site in de gaten houden. Je koopt 'm in Nederland al voor rond de € 700,- zonder abonnement en bij onze zuiderburen voor een tientje of 6 minder.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
30 nov 2010 17:34 |
|
 |
horn
PF #57
|
kan je die zo naar NL (laten) meenemen en dan hier gebruiken? (uiteraard een 220V ladertje scoren neem ik aan, of is de lader gelijk aan de Ipod laders etc?)
|
30 nov 2010 17:38 |
|
 |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Hier kan vrouwlief de telefoon (Iphone) met t mobile abo wel door het raam gooien. Zelf ook 1.5 jaar t mobile gehad. Voor prive gebruik is het voldoende. Toen ik de telefoon ook zakelijk werd gebruikt, merkte ik de nadelen van Tmobile. Snel weer terug naar Vodafone. Sindsdien niet meer de problemen gehad. Met mijn opmerkingen wilde ik ook geen kritiek leveren op de Iphone, maar op het netwerk t mobile.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
30 nov 2010 17:55 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik heb alleen zo'n vermoeden dat het nichtje van Horn geen zakelijk abonnement gaat afsluiten.
|
30 nov 2010 18:01 |
|
 |
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Ga binnenkort toch voor de blackberry Torch, touchscreen en BB toetsenbord ineen, voor mij ideaal!
|
30 nov 2010 18:17 |
|
 |
horn
PF #57
|
ze wil helemaal geen abo afsluiiten. maar ook niet een doos met een blokje hout via MP kopen. via pb al een goed adresje in NL. Was gewoon benieuwd of een Iphone net zo werkt als een simlock vrije 'normale' gsm. Als ik daar mijn kpn/vodafone kaartje in stop, kan ik dan gewoon bellen, internetten, appjes erop zetten en alles wat die Iphone zo bijzonder (?!) maakt?
Ben een volledige noob op eifoon gebied.
|
30 nov 2010 18:23 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Dat kan allemaal. Alleen als ze er ook mee wil internetten, buiten wifi om, dan zou ik me goed laten informeren over de kosten hiervan. Voor de rest geen probleem.
|
30 nov 2010 18:28 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Gebruik tegenwoordig een Sony Ericsson Xperia X10mini pro (oid) Niet te groot, na update van Android een zeer fijn toestel. Toetsenbord en aanraakscherm maken het feest compleet en alles wat je nodig hebt eenvoudig neerladen  Hiervoor een Nokia E71 gehad, deze is niet lang meegegaan. (hoop voor deze is minimaal 1,5 jaar, maar is gelukkig geen duur toestel)
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
30 nov 2010 18:37 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
In principe wel, hou alleen rekening met de micro-sim die erin moet. Je kunt een normale sim op de juiste maat knippen, maar dat zo eng (knippen in je simkaartje  )
|
30 nov 2010 20:31 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Sorry dat ik verwend nest gezegd heb. Ik kom er op terug. Ik meen het niet. 16 jaar en een EIphone 4 met een zakelijk abbo van Pappie en daar heel errug hard voor gewerkt hebben. Ik zou voor het betere alternatief gaan. Scheelt 400 euries. De HTC Desire: http://www.pdashop.nl/product/91189/htc ... ilver.htmlNothing left to be desire. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
30 nov 2010 21:08 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik ga ook eens upgraden want mijn abbo is "op". denk toch de feun4, voor de camera, die schijnt erg goed te zijn.
_________________________________________ oud is beter
|
30 nov 2010 22:25 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
30 nov 2010 22:49 |
|
 |
marino
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
|
Heb begin dit jaar een motortrip gedaan met een professionele fotograaf. Goeie fotoapparatuur bij ons natuurlijk, maar ook wat beelden met de telefoon gedaan, hij met een Iphone en ik met een HTC (hero). De beelden van de HTC waren bij daglicht bijna niet te onderscheiden van de duurste canon camera (6000 euris zonder lens)! Dus wat is goed....
|
30 nov 2010 22:55 |
|
 |
horn
PF #57
|
Zo kan ik het ook. Fotograferen zonder lens. Hoe waren de foto's van die Canon camera maar dan met de lens? 
|
30 nov 2010 23:04 |
|
 |
marino
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
|