ik ga ook eens upgraden want mijn abbo is "op". denk toch de feun4, voor de camera, die schijnt erg goed te zijn.
Ga je geen spijt van krijgen! Ben erg tevreden.
@ Rob, ondanks een vader die Apple-addict is, kwam bij die 16-jarige van mij alleen de BlackBerry in aanmerking.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
01 dec 2010 0:12
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)
Rotterdam
Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA
@Henk: Heeft F. dit filmpje al eens gezien?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
01 dec 2010 0:30
Henk
PF # 136
Heel sterk!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
01 dec 2010 0:36
Pascal
‘64 Kever
marino schreef:
De beelden van de HTC waren bij daglicht bijna niet te onderscheiden van de duurste canon camera (6000 euris zonder lens)! Dus wat is goed....
Erhmz, dan moet ie ook lenzen kopen die bij die camera passen. No offense, maar dit is natuurlijk kul en dat weet je zelf ook wel. Dat er mooie foto's uit de HTC zullen komen, dat die beter zijn dan bij de iPhone geloof ik wel, maar bovenstaande.....
01 dec 2010 9:40
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Sorry, is geen kul. We hebben ze uitvergroot en tot en met A3 kom je echt heel goed weg. De canon 1DS mark2 was voorzien van diverse toplenzen, zoals de 50mm 1.2 of een 24-70 2.8, echt uitstekend spul. uiteraard ging het alleen op bij still-shots en optimale belichting, maar het was toch erg grappig om te ervaren. Tuurlijk is er uiteindelijk wel een verschil, maar voor een leek was dit niet meer waarneembaar (hebben dit dus getest).
Voor welke reportage dan ook kom je altijd direct te kort (snelheid, bereik etc.) maar was wel leuk om de plaatjes geschoten met die HTC gewoon te gebruiken in de reportage va de reis. De foto's van de iphone leken wel op beelden vanuit de jaren 50, wat ook wel weer grappig was
01 dec 2010 10:02
horn
PF #57
mijn broertje heeft ook een 4, en de foto's die hij vorige week op de tribune van de Arena schoot van onze zoons waren nou niet 'nivo digitale camera'. Leuke snapshots om even naar te kijken, maar verder kan je er weinig mee.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
01 dec 2010 11:10
barolo
3.2S
010
De foto's van HTC en Apple zijn allebei slecht. Een compact camera is een factor 10 beter en een spiegelreflex ia weer een factor 10 beter. Vanmorgen vanuit mijn auto op de Coolsingel te Rdam deze 2 kiekjes gemaakt en meteen op twitter gezet. (Twitter)
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
01 dec 2010 12:24
horn
PF #57
heb je nog wel een mooi paar voor wenig op de kop kunnen tikken? of ben je uiteindelijk maar niet in de rij gaan staan...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
01 dec 2010 12:33
barolo
3.2S
010
Toen ze de eerste dag open gingen stonden er dubbele rijen vanaf het stadhuis. Wij hebben vorig jaar nog UGGS gekocht in Amerika voor iemand. De verkoopster vertelde ons, dat ze alleen maar UGGS verkochten aan Nederlanders en Canadezen. Het scheelt 50% in prijs. UGGS kopen in Las Vegas, het moet niet gekker worden....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
01 dec 2010 12:47
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Trek je je nieuwe UGGs de 12e aan bij de wijnproeverij?
01 dec 2010 12:54
barolo
3.2S
010
Wij hebben ze voor de vriendin van Bruno gekocht. Dusss niet voor ons zelf. UGGS zijn zoooo UGLY....
Dit is een leuke video over welk van de 4 mobiele platforms moet je nu kiezen?
01 dec 2010 13:07
marino
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
@barolo: Bij dat soort omstandigheden is het zeker waar, die discussie wil ik ook niet aangaan. Ik zal de plaatjes waar ik het over had er een keer bij pakken, kun je het zien. Het is overigens alleen goed te beoordelen met de originele beelden naast elkaar op een fatsoenlijk scherm, maar dat terzijde.
Ik schiet verder ook liever met mijn canon's dslr(s) of op z'n minst met mijn canon G10 compact! Was alleen een bijzondere waarneming bij terugkeer van onze motortocht....
01 dec 2010 14:35
barolo
3.2S
010
Ik weet dat bij helder weer met het zonnetje in de rug, dan kan je mooie foto's maken. Zodra de weersomstandigheden iets minder zijn, dan is het resultaat niet om aan te zien.
02 dec 2010 18:14
marino
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
Dit is de eerste messenger die op zowel de EIphone, BB, Nokia en op Android draait.
06 dec 2010 18:38
marino
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Gebruik ik ook al regelmatig inderdaad!
06 dec 2010 19:01
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Al ervaringen met Viber? Gisteren geïnstalleerd en getest, toen deed 'ie het, vandaag paar keer getest, niks. Bizar als dit echt goed gaat werken, gaan de providers niet blij mee zijn!
06 dec 2010 22:29
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 rood
Amersfoort
hmm werkt dus eigenlijk het zelfde als pingen maar dan via mobiel je mobiele nummer.
ben benieuwd hoe het werkt.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
06 dec 2010 22:31
Pascal
‘64 Kever
barolo schreef:
SMS is voorbij het woord is nu aan de nieuwe generatie WHATSAPP. ........ Dit is de eerste messenger die op zowel de EIphone, BB, Nokia en op Android draait.
Erhmz, al ruim een half jaar toch? Je doet net of het nieuw is?
07 dec 2010 11:07
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
MS964 schreef:
Al ervaringen met Viber? Gisteren geïnstalleerd en getest, toen deed 'ie het, vandaag paar keer getest, niks. Bizar als dit echt goed gaat werken, gaan de providers niet blij mee zijn!
doet het prima
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
07 dec 2010 11:09
THE MUD
Forumcrashtestdummy
Gistern toch maar de Crackberry 9780 Bold besteld. Eens kijken of het beetje bevalt .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968Club Sport
07 dec 2010 12:16
barolo
3.2S
010
Viber lijkt weinig nieuws te bieden als je Skype, Fringe of andere VoIP-applicaties gebruikt. Zelf heb ik jaren een Skype account gehad a 2$ per maand, maar gebruik het al een jaar of 2 niet meer. Heb je vrienden of familie in het buitenland, dan is het zeker handig. Skype kan je gewoon op je Nokia & Android phone draaien en op je WIn-PC. De meeste Telecom providers gooien de Skype poort dicht en dan werkt het weer niet. Via diezelfde Skype poort komen ook allerlei virussen en Trojan horses binnen. Ik kon 2 jaar terug alles opnieuw formatteren, veroorzaakt door een Trojan horse via mijn Skype poort binnengekomen en heb het daarna er niet meer opgezet.
WhatsApp is het eerste platform dat door 4 verschillende vendors wordt gesupport voor instant-messaging met ingang van 1 december. Dat is nieuws Pascal.
07 dec 2010 12:25
Pascal
‘64 Kever
Ah, ik gebruik het alleen op de iPhone, vandaar... Maar Whatsapp is dus niet nieuw, enkel dat het nu op andere platformen draait... *check*
07 dec 2010 13:00
barolo
3.2S
010
Mijn stelling is dat Whatsappen het SMSen gaat overnemen. Het is nieuw dat het nu officieel mulitiplatform ondersteund. Voor WhatsApp waren er al andere instant-messengers in de markt zoals eBuddy, PingChat en nog wel een paar andere oplossingen, die nooit echt zijn doorgebroken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum