Auteur |
Bericht |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ehh, duurder stijver? beter? goed voor cafepraat? waar zitten de belangrijkste lasnaden dan? dacht altijd dat de 911 een monocoque was...
_________________________________________ oud is beter
|
01 dec 2010 12:37 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
je bent zelf een monocock , lees je eerst even in Wolfie... stijfheid !!minder torderen!! verschil is verbluffend als je ooit in een 964 rs hebt gereden... schande om zo over onze holy grails te spreken
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 dec 2010 12:45 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ik stel alleen maar vragen steffie. over de lasnaden in een 911. en waar die zich dan bevinden...?
_________________________________________ oud is beter
|
01 dec 2010 13:01 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
was ook maar een geintje ouwe prozacverkoper.. wat ik ervan weet is zeg maar het puntlassen voor de standaard en seamwelding voor de rs.... en waar, ik zou het niet weten, lasklusser kom er maar in
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 dec 2010 13:09 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
01 dec 2010 13:25 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
die stoelen uit de 964 rs zijn toch gewoon van recaro?kunnen die geen stoelen leveren die er op lijken of de zelfde?
anton964
|
01 dec 2010 13:51 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
het frame (dat uit meerdere delen bestaat) van een RS is inderdaad volledig gelast, dus niet op een aantal punten zoals bij een gewone, maar over de volle lengte waar die frame-delen elkaar raken. Daarmee wordt zo'n frame enorm stijf en is er echt sprake van 1-deel. Bij een gewone is dat vanuit comfort en kosten oogpunt niet gedaan. Comfort: door dat er gepuntlast wordt heeft het frame een zeker flexibiliteit bij een gewone. Kosten: het doorlassen gebeurde met de hand, is een secuur werkje en dus de nodige extra uren werk in.
|
01 dec 2010 14:27 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Je bedoelt die monocock in je broekje
_________________________________________ Timeless objects
|
01 dec 2010 14:35 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
recaro pole position
_________________________________________ remmen is angst
|
01 dec 2010 16:02 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Heel mooi , waar kopen die Robbie Dude
_________________________________________ Timeless objects
|
01 dec 2010 16:12 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
01 dec 2010 16:17 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Thnx Bro Maarten Bonnetje .....zo kreeg die andere steenverzamelaar probleempjes met Jan de Boef
_________________________________________ Timeless objects
|
01 dec 2010 16:27 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
wel nomex ipv leder gaarne
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 dec 2010 16:57 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Eg nie , alleen maar letherboys hiero
_________________________________________ Timeless objects
|
01 dec 2010 17:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Tja - iets wat voorheen kon "scharnieren" is nu zo stijf dat het kan "scheuren"
|
01 dec 2010 17:14 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
en scheuren met dat ding is nu net de bedoeling
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 dec 2010 17:30 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
_________________________________________ oud is beter
|
01 dec 2010 17:55 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
kijk, hier kan marcie mee verder, mooi die gouden wielen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 dec 2010 18:04 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Wat een bak letterlijk en figuurlijk , de C2 zonder airbags is gewoon beter !!! Wist het wel , heb altijd gelijk .........bijna dan ... Dank herr Wolf von Darling , kunnen we weer even voort .. Stuurtje heb ik al
_________________________________________ Timeless objects
|
01 dec 2010 18:15 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
heel goed, stuurt super moraal van dit verhaal, voor de sterkte, kooi erin bakken dus gaaf karretje hoor!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 dec 2010 18:38 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
had je zelf de goegel nog niet aangezet? hoe moet dat toch verder met jou?
_________________________________________ oud is beter
|
01 dec 2010 18:51 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Daar heb je een Porsche Forum voor ...
_________________________________________ Timeless objects
|
01 dec 2010 20:27 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
stugger rolkooi lassen stijverrrr beterr enz enz HAHAHAHAHAAAA voor die paar bochten naar de albert heijn die jullie maken sorry hoor ik kon het niet laten fijn hoor zo stug rijden pleuren zo al je nierstenen eruit
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
01 dec 2010 20:51 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Jij wil ook een kooi erin ja? Vandaar die foto 's met die gave 964 met kooien Ook voor over de Veluwe top hoor! De Ah 's liggen hier ook verder uitelkaar
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
01 dec 2010 21:00 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Gaat om de illusie Mickey Bro, moet jij weten als geen ander @Do , als je nou sportskoelen zou hebben ,....
_________________________________________ Timeless objects
|
01 dec 2010 22:36 |
|
|