Re: Te koop Porsche 911 (993) 3.6 Carrera 2 Blauw Handgescha
Leuk filmpje, en ja zo gaat het wel in de particuliere 993 verkoop helaas voor de verkopers.
Het leuke is dat de bruine man zn telefoonnummer achterlaat, in mijn geval werd er ook daadwerkelijk terug gebeld of ik hem a.u.b. nog wil kopen
En de akk kan ik niet meer vinden............
dacht ik.
Tot dat ik een ouwe rommel kast overhoop haal.. en ja hij is er nog.
Ik zal vertalen in volgorde wat er staat, want het is slecht leesbaar als je niet weet wat er staat volgens mij.
Kleine beurt nodig (laatste 3jaar geen oliebeurt)
motor zweet olie cilinder links en rechts (na revisie dus nog 3k km terug)
Hitteschilden los, (verroest.)
Bougie kabels slecht.
versnellingsbak zweet olie.
glijplaten remklauw opgezwollen, (remblokken waren er met geweld ingeramd)
beschermhoes draagarm ontbreekt.
veren licht geroest.
Geen n codering voor banden (achter versleten 2,6)
Gelukkig staat er ook echt in dat de rechter deur aanloopt.Gasveren voor en achter lek.
achterruitrubber kapot
voorruit diverse putjes.
wisserbladen vervangen.
Vocht in de hemel, niet strak.
Originele vloermatten ontbreken waardoor computer bloot licht.
Er moet gespoten door
onder andere rechts voorschade. (Achterpaneel is een fiets op gedonderd en moet ook.)
Kachelslang rechts onder motor kapot.
aansteker blijft niet zitten, (schiet er als een brandende raket uit.)
Geen alarm certificaat.
Rem schijven krom voor, trillen.
Voorraam zit er niet goed in, dus windruis.
Ik zou nu gaan scannen, helaas komt de kleine net uit bed hoor ik op de babyfoon, dus nog even geduld...
Wat er niet instaat maar wat Blue wel gemaild is en zelf zo kan zien is dat plamuur omhoog komt onder het voorraam rechts, dat de plaat onder de kofferruimte op de bodem zo dik in de zwarte rommel zit dat je niet meer kunt zien dat hij is beschadigd geweest.
Motorkap zit er scheef op, rechts boven heel smal tegen het spatbord, links boven brede naad tegen het spatbord.
Dit klopt ook want het rechter spatbord moet een paar milimeter naar buiten, dan raakt hij de deur ook niet meer maar dan staat het spatbord buiten de deur. Tja...
De deur kan niet verder naar buiten om hem weer gelijk te krijgen met het spatbord, het is wel geprobeerd, maar het uiterste is al gesteld. Je ziet dat het geprobeerd is omdat op de plek waar je de deur kunt stellen opnieuw blauw is geverfd.
Deze halvegare blaaskaak (volgens blue 993) vindt dat je op een liefhebbers forum dus niet meer mag adverteren met originele auto en een must voor elke liefhebber. Je zult dit ding maar kopen in een opwelling zonder keuring, daar wil ik dus iedereen voor waarschuwen. In mijn beleving moet je potentiele Porsche kopers waarschuwen voor dit soort ongein. Ik heb dit niet eerder allemaal openbaar gezet totdat ik werd uitgescholden. Heb de verkoper meerdere malen gemaild dat hij zijn advertentie hier moet aanpassen omdat hij de boel voor de gek houdt.