Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 166 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Te koop Porsche 911 (993) 3.6 Carrera 2 Blauw Handgeschakeld 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76
Amsterdam
Bericht Re: Te koop Porsche 911 (993) 3.6 Carrera 2 Blauw Handgescha
jacobt schreef:
Moet je op dit forum alles bewijzen, kun je er niet vanuit gaan dat ik niet zit te liegen tot het tegendeel een keer wordt bewezen?

Er kan ook niks ontkend worden door verkoper, dat doet hij ook niet, dus geloof maar dat het waar is.
Al met al hebben veel mensen hier met een zakje popcorn vermakelijk lees voer voorgeschoteld gekregen, at your service :salut: :D :D

Mooi dat je zaken die vlgs jou niet kosjer zijn deelt met anderen. Rationeel kan ik me daar wel in vinden.

Maar hoe fijn zou het zijn als je ook een klein beetje naar je eigen ''emotionele''gedrag kan kijken :scratch: je verhaal aanpassen zoals voorgesteld? Verhalen over iemand die vlgs jou de waarheid niet verteld en dan blijkbaar geirriteerd reageren als anderen niet direct jou verhaal als zoete koek slikken?! Beetje met twee maten meten?

En als hij op jouw reactie niet weer reageert '' geloof maar dat het waar is''?

Grow up...

05 dec 2010 18:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Civiel Technisch
Groningen
Michel Vaillant schreef:
jacobt schreef:
Moet je op dit forum alles bewijzen, kun je er niet vanuit gaan dat ik niet zit te liegen tot het tegendeel een keer wordt bewezen?

Er kan ook niks ontkend worden door verkoper, dat doet hij ook niet, dus geloof maar dat het waar is.
Al met al hebben veel mensen hier met een zakje popcorn vermakelijk lees voer voorgeschoteld gekregen, at your service :salut: :D :D

Mooi dat je zaken die vlgs jou niet kosjer zijn deelt met anderen. Rationeel kan ik me daar wel in vinden.

Maar hoe fijn zou het zijn als je ook een klein beetje naar je eigen ''emotionele''gedrag kan kijken :scratch: je verhaal aanpassen zoals voorgesteld? Verhalen over iemand die vlgs jou de waarheid niet verteld en dan blijkbaar geirriteerd reageren als anderen niet direct jou verhaal als zoete koek slikken?! Beetje met twee maten meten?

En als hij op jouw reactie niet weer reageert '' geloof maar dat het waar is''?

Grow up...

Daar heb je een punt, alhoewel ik niet geirrteerd ben. Alles is duidelijk gemaakt dus ik haak af hier, of de blue moet weer met onzin komen.

05 dec 2010 18:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 993 ex 996
3 december laatste reactie van blue 993 (meer dan 70 reacties) :scratch:

lijkt me inderdaad een goed idee jacob om er een punt achter te zetten
als er niet meer gereageerd wordt door blue 993

gr ton :drive:

05 dec 2010 18:59
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Kan me wel vinden in '2 mensen, 2 schuld'....

De AKK zou volgens velen het sluitende bewijs moeten zijn, maar de scan doet mij eerlijk gezegd niet huiveren bij een 26K 993....en de posts ter aanvulling zijn voor mij net zo veel feit als "m'n broer-zijn-zwager-van-onze-tante tinie-haar-buurman-horen-zeggen"

Dat de auto in zeer goede staat verkeert is ook niet waar, maar hopelijk heeft een koper gezond verstand als hij reageert op een 26K 993....

neemt niet weg dat het een stuk fijner zou zijn als de autohandel wat eerlijker en transparanter zou zijn...maar ja wereldvrede is ook leuk...

06 dec 2010 14:27
Profiel
Maar zelfde advertentie stond eerder voor 32.000 eurie...

06 dec 2010 15:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Maar toen had-ie de AKK nog niet laten doen...

06 dec 2010 16:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Blijf het lastig vinden. De AKK op zich verbaast me niet bij de leeftijd van de auto. Zulke schokkende dingen staan er niet in. Wellicht dacht de verkoper dit ook en heeft gewacht met het aanpassen van de prijs. Misschien nadat hij is gewezen op mogelijk ernstigere mankementen heeft hij de prijs aangepast. Ik weet het niet. Daarom vind ik dit topic niet erg waardevol.

Overigens, op basis van AKK is 'zeer goede staat' wellicht wat overdreven...maar of dit nu zo'n heel topic rechtvaardigd. i dunno...het is wel :popcorn:

09 dec 2010 14:43
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
TS heeft zich niet meer laten horen....staat de advertentie nog in volle positieve glorie op MP?

12 dec 2010 1:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Dan moet je dat ff checken, of hebben ze in regio Arnhem geen marktplaats :mrgreen:

12 dec 2010 11:05
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
heb al ff rond geneusd, maar kwam niks tegen, maar weet dat hier ook een paar handige harry's rond lopen die vaak in een handomdraai wat boven water toveren ;D

12 dec 2010 11:29
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
kon hem vanmorgen ook niet vinden, dus zou best wel eens van MP af kunnen zijn..

12 dec 2010 11:37
Profiel
ex 993 ex 996
verkocht?????? :lol:

12 dec 2010 11:59
Profiel
Moderator
PF #57
beetje bullshit imho. if you can't stand the heat, get out of the kitchen.

12 dec 2010 13:00
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Zoveel mensen, zoveel meningen.... maar het begon meer op een persoonlijke vete tussen beide heren te lijken :scratch:

12 dec 2010 13:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Civiel Technisch
Groningen
horn schreef:
beetje bullshit imho. if you can't stand the heat, get out of the kitchen.
:thumleft: :thumleft:

Jammer dat Blue 993 mij nu de aso noemt..... ook jammer dat we hier niks meer van hem horen hoe het nu werkelijk met zijn auto zit. Hoe zat dat nu met die blok revisie met valse facturen???? Geen reactie meer........

Hij riep al eerder dat hij gekke mail van mij gehad heeft, ik had eerder in dit topic al gevraagd het te laten zien. Want meneer zit weer te liegen. Het is zo makkelijk te weerleggen als ik wel zoiets verstuur, laat het dan gewoon zien.

Ik wacht echt op het moment dat de nieuwe koper van de Blue 993 hier een restauratie topic gaat openen. Dan kan iedereen meekijken wat er echt aan de hand is.

12 dec 2010 21:07
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
jacobt schreef:
Ik wacht echt op het moment dat de nieuwe koper van de Blue 993 hier een restauratie topic gaat openen. Dan kan iedereen meekijken wat er echt aan de hand is.

..... en kan daar verder worden gegaan, want hier vind ik het genoeg geweest dus topic op slot. :salut:

12 dec 2010 21:24
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 166 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7