Auteur |
Bericht |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Formule 1, seizoen 2011
Renault wordt Lotus, de auto ziet er wel stoer uit:
_________________________________________ Racefun events
Laatst bijgewerkt door Gert op 21 maart 2011 19:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 dec 2010 14:01 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Lijkt op de oude John Player Special Lotus.
|
08 dec 2010 14:10 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Zo hoort een Lotus eruit te zien.
|
08 dec 2010 16:07 |
|
|
Ruudje
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Brings back memories inderdaad.
|
08 dec 2010 16:08 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
mee eens
|
09 dec 2010 21:33 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
sennanananana
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
09 dec 2010 21:55 |
|
|
Jort
Groningen
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Porno met spoilers.
_________________________________________ Tjolk.
|
10 dec 2010 11:56 |
|
|
Ruudje
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Mag Ronnie ook wel genoemd worden vind ik....
|
10 dec 2010 12:27 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Was al verliefd op die bakken waren de mooiste F1 in die goeie ouwe tijd ... kep met R Peterson & M Andretti in de lift van het Okura gestaan Verbod stalorders in F1 geschrapt PARIJS - Het strikte verbod op stalorders in de Formule 1 is opgeheven. De council van de internationale autosportfederatie FIA heeft de betreffende paragraaf 39.1 uit de reglementen geschrapt Ook afgelopen seizoen waren er weer heftige debatten over de omstreden regel. Zo won Fernando Alonso voor Ferrari de Grand Prix van Duitsland, nadat hij teamgenoot Felipe Massa in de slotfase kon inhalen. Er leek sprake van een teamorder. Ferrari kwam er vanaf met een boete van 100.000 dollar. De FIA houdt zich wel het recht voor in te grijpen als teams de sport bewust schade toebrengen.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
10 dec 2010 19:02 |
|
|
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
JPS auto raakt bij mij hetzelfde gevoel als bij de oudere -luchtgekoelde- Porsche's. Iconen , prachtig. Goed dat Lotus weer terug komt
|
10 dec 2010 19:09 |
|
|
Ruudje
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Damn wat had ik graag eens een praatje met Ronnie gemaakt. *jaloers*
|
10 dec 2010 20:36 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Ja en nee Overigens waarschijnlijk zelfs twee Maleisische F1-teams die allebei de naam "Lotus" hanteren op de grid komend seizoen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 dec 2010 21:22 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Een is volgens mij Lotus als merk/fabrikant en de ander is Lotus als sponsor.
|
11 dec 2010 5:42 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Klopt helemaal.. hunnie Sushi eten en ikke de Sushi voor de volgende dag koud maken
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 dec 2010 9:16 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Had ik ook héééél graag gedaan.....sta je in de lift als 22 jarig Amsterdams Jochie met deze GROOTHEDEN durf je niets te zeggen omdat zij de tactiek of zoiets aan het bepraten waren
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 dec 2010 9:24 |
|
|
Ruudje
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
soms hè, ik had de mazzel om in Dublin, The Clarence hotel, met Bono in de lift te staan gelukkig was ik niet verlegen we hebben zelfs nog wat gedronken. Op auto gebied heb ik ooit Zapatinas en Peter Davis mogen interviewen erg leuk, in the end zijn ook zij maar gewone mensen hè.
|
11 dec 2010 16:12 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Former Benetton, Ligier and Arrows team boss Tom Walkinshaw died this morning at the age of 64. The Scot, who had endured a long battle with cancer, made his last visit to an F1 paddock at Silverstone in July.
Walkinshaw was a successful driver in his own right. Although he competed in F3, F2 and F5000, he was much more successful in touring cars. He won the Spa 24 Hours in 1981 with a Mazda, and in 1984 with a Jaguar XJ-S, while in the latter year he also won the European Touring Car Championship.
It was at that stage that he retired from driving to focus on Tom Walkinshaw Racing, which he launched in the late seventies. He built the company into a motor sport and engineering empire, most famously finding success with Jaguar.
After the ETCC triumphs he took the marque into sportscars in 1985, initially in green livery. The following year the team switched to the iconic Silk Cut colours, going on to win Le Mans in 1988 and ’90, and both the teams’ and drivers’ World Championships in 1987, ’88 and ’91.
Walkinshaw was invited to run Benetton in 1991 and brought his sportscar designer Ross Brawn with him. He was also instrumental in headhunting Michael Schumacher after the German’s sensational debut with Jordan at Spa that year.
He continued to run the engineering side of Benetton until 1994, when Schumacher won the World Championship, although the team’s commercial boss Flavio Briatore had a higher public profile and received much of the credit.
However that year the team was embroiled in several controversies, and as part of the fallout Walkinshaw was ousted. He ended up running Ligier, which was owned by Briatore, in 1995. However, plans for Tom to buy the team outright did not come to fruition, and in early 1996 he switched his focus to Footwork (aka Arrows), where he initially took a 51% stake.
He had high hopes of building up the team and convinced Damon Hill to join in 1997. Hill came close to winning that year’s Hungarian GP, eventually finishing second. Despite some high profile sponsors the team ran out of funding, and folded in the middle of the 2002 season, in large part because of the high costs of customer engines at that time.
The TWR empire also collapsed, but Walkinshaw maintained a foothold in engineering and racing, most notably with Holden in Australia.
Although his off track deals sometimes attacted criticism, Walkinshaw was hugely respected by the drivers who worked with him, and he will be remembered as a true racer.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
12 dec 2010 23:45 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Ik vond de TWR jaguars tijdens "International motorsports" altijd erg indrukwekkend!
In mijn opinie heeft hij op een gegeven moment te veel hooi op de vork genomen. Maar goede toerwagens neerzetten, dat kon hij zeker!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
12 dec 2010 23:54 |
|
|
Jort
Groningen
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Vergeet ook niet de TWR Jaguar XJR-9 waarmee Lammers Le Mans op z'n naam wist te schrijven. Omstreden man, maar RIP.
_________________________________________ Tjolk.
|
13 dec 2010 2:21 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Vergeet vooral dit niet.....Voor mij het hoogtepunt van de nederlandse racegeschiedenis.Dat engelse commentaar.....Priceless Als er iets is wat ik onthouden heb van al die F1 races is dit het wel. Jos the Boss
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
15 dec 2010 22:17 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Ik heb toen indertijd 1984 bij hem het Tuning spul besteld voor mijn Rover 3500 Bastos, man wat ging dat ding erna vooruit. Later er nog een Turbo op later zetten door Mosselman, was een echte Porsche killer, rechtuit dan
|
15 dec 2010 23:49 |
|
|
hans 3
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Wim, verklaar je nader... Heb je ooit deze???? Toen ik nog klein was... was het mijn grote favoriet!!
|
16 dec 2010 0:01 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Je weet nog niet zoveel van mij. Heb er vier gehad, een SD1, 2 vandenPlas en een Vitesse. Inderdaad was het zo eentje, maar dan zonder reclame, maar wel in die kleur stelling.
|
16 dec 2010 0:09 |
|
|
911gt2
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Euhm zou dat per ongeluk zijn dan?
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
16 dec 2010 0:30 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Re: Formule 1, seizoen 2011
Natuurlijk niet maar die kleuren waren niet alleen met Lotus verbonden maar zeker ook met John Player. Volgens mij is JP volgend jaar niet hun sponsor dus had ik persoonlijk niet verwacht dat ze deze uitvoering ooit weer zouden gebruiken. Toch wel dus.
|
16 dec 2010 5:06 |
|
|