The American gezien Weinig zeggend verhaaltje (misschien zelfs cliché) maar wel mooie beelden en sfeer (was te verwachten van Corbijn) en goed acteerwerk...
Deel 1 gezien met mijn softbalmaten in Center Parcs. Duurde een maand of 4 voordat ik er over heen was... Denk dat wij deze maar gaan kijken op 15 januari!
_________________________________________ * * *
18 okt 2010 15:43
horn
PF #57
Re: TV, Movie & IMDB
The Brothers Bloom gezien. Echt leuke film. En wat een klassiek mooie vrouw. Rachel Weisz. Wow.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
26 okt 2010 22:03
amandus
Timeless
Aangenaam heur die dame ...
Van de week deze gezien , kunstje van Will Smith , volgens mij is de dude een alleskunner , erg aangename movie ....wel tearjurker maar ach kan mij het bommen ..
Gisteren met TOTMBO naar Jack ass 3D geweest......Vreselijk gelachen en ook een paar keer ff niet gekeken
De efecten waren minder als ik verwacht had ...wel aan het eind een paar keer met me ogen geknipperd om dat de explosies wel erg dicht bij kwam
En de keer dat een paar rubber jippies tot op 50 cm (leek) op je af kwamen
Is wel vermoeiend door de bril kijken
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
04 nov 2010 8:27
horn
PF #57
the other guys met mark wahlberg - veelbelovende cast, wat een k*tfilm
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum