Auteur |
Bericht |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: FORUM BAN : tijdelijk of permanent..?
fredsan
|
22 dec 2010 18:06 |
|
|
fredsan
|
bedankt ries
ik kon zo snel niet voor mekaar krijgen
_________________________________________ 911 E 1973 EX 968 1992 EX 944 Turbo 1986
|
22 dec 2010 18:07 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
mag van mij ook wel dicht, gaan we het weer over porkers hebben.. of het verbouwen ervan.. of klokkies
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
22 dec 2010 18:08 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Ik ruik hier een GT5 battle tussen Joep en Marcel.... Heren, hou het netjes en ga niet OFF topic.
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
22 dec 2010 18:09 |
|
|
JP-S
|
Beste gast,
Wat een temperament heb jij zeg.
Ik geef mijn mening over deze kwestie (net als jij doet) en stel een paar hele gewone vragen.
Omdat het niet strookt met jouw mening heb ik een paar posts later bs, tokkie, nitwit en the finger op zak.
En nog vraag jij je niet af of het wellicht ook een beetje aan jezelf ligt?
Laatst bijgewerkt door JP-S op 22 dec 2010 18:13, in totaal 3 keer bewerkt.
|
22 dec 2010 18:10 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ja, dat begrijp ik! Wat ik alleen probeerde aan te geven is dat het 'kwaad dan al is geschied': Als één moderator (is niet persoonlijk bedoeld, maar dient slechts als voorbeeld) besluit om iemand van het forum zónder overleg met andere moderators en zónder individuele waarschuwing(en) vooraf rücksichtslos van het forum te bannen omdat die forummer iets geschreven, opgemerkt, aangegeven heeft op een manier die die moderator niet aanstaat, kan ik me voorstellen dat dit iemand -het 'banslachtoffer'- vervolgens in het verkeerde keelgat schiet. En waar kan hij dan diens ongenoegen anders uiten dan via een e-mail of pb naar de bewuste moderator toe? Op het forum kan niet, want daar issie immers geband... En dat vervolgens de toonzetting van die pb's (die je volgens mij ook niet meer kunt sturen als je geband bent, toch?) of e-mails nogal hard en misschien wel ongenuanceerd is/wordt, c.q. dat daar grote kans op is, is naar mijn bescheiden mening dan verklaarbaar. Als je vervolgens dáár weer op wordt afgerekend, omdat in het vóórtraject iets niet goed gegaan is (de moderator op eigen houtje iemand heeft geband), vind ik op z'n minst dubieus...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
22 dec 2010 18:10 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
gewoon maar een vraagje ,natuurlijk werd ik toen ik net aangaf niet op de hoogte te zijn van de reden van Marco zijn ban ïngelicht"
is werkelijk dan de reden dat hij zou hebben geschreven "dat moderators net scheidsrechters zijn en dat ze geilen om af en toe een gele/rode kaart te geven" als reactie op de ban van Marcel ?
is dan alleen het feit verkeerde plaats en tijd een reden tot permanente ban of hier ook een geval van druppelen in de emmer ?
nogmaals gewoon maar om wat duidelijkheid te zien waardoor een ban ontstaat ?
ben er namelijk niet bekend mee ,omdat ik er nog geen 1 heb gekregen .
en aan mijn zuigvriend (DeniS2) ,dit is geen zuigen maar vragen om duidelijkheid
|
22 dec 2010 18:11 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Sommige zaken begrijpt men niet, andere wilt men niet begrijpen, maar dat is niet nieuws tussen ons.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 dec 2010 18:14 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
22 dec 2010 18:15 |
|
|
Black Betty
|
Eerlijk is eerlijk: als je niet ageert op de posts van gast, krijg je ook geen reactie terug. Met andere woorden: wie kaatst kan de bal verwachten... De een is nou eenmaal wat sensibeler en diplomatieker in z'n reactie dan de ander en zo kan een in een diplomatiek jasje geklede reactie een scherpe en minder diplomatieke reactie uitlokken... Als ik alles even teruglees, zie ik niet dat 'het probleem' alleen bij gast ligt.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
22 dec 2010 18:15 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Tis bijna kerst en VREDE OP AARDE (uhhh... ik bedoel Vrede in ons Porscheland)
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 dec 2010 18:16 |
|
|
JP-S
|
Oprecht geïnteresseerd: waar ga ik over de schreef?
|
22 dec 2010 18:19 |
|
|
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
"GVD" Jongens kan dat nou niet anders! Moeten wij hier zo het jaar mee uit?
|
22 dec 2010 18:24 |
|
|
amandus
Timeless
|
Dudes , gaat nergens meer over ....kappen en lekker ouwe hoeren .. hebben we niet nodig en past niet bij ons ... Zijn al genoeg azijnpissers in de wereld
_________________________________________ Timeless objects
|
22 dec 2010 18:24 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. en zoals ik al (herhaaldelijk) schreef had dat zogeheten kwaad eventueel terug gedraaid kunnen worden Helaas ben je dan verkeerd ingelicht dat was voordat Jurgen zijn uitleg in dat topic had gegeven .. en de druppel was nou juist hetgeen wat Marco na die uitleg schreef ...
|
22 dec 2010 18:26 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
en ? was dat een beetje dezelfde minuut gepost ,bedoel kan het elkaar gekruist hebben maar opzich de opmerking ,er zijn wel zwaardere gevallen ooit echt reden voor een permanente ban maar goed ,we kunnen hier heel lang over doorgaan ,het is een beslissing van de mods ,punten zijn duidelijk gemaakt ,waarschijnlijk niet naar ieders tevredenheid .maar ik zou dit dan lekker sluiten want veel verder komen we hier niet mee ,ik betreur de gang van zaken my2cnts
Laatst bijgewerkt door Richard op 22 dec 2010 18:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 dec 2010 18:30 |
|
|
Black Betty
|
Wat mij betreft ga je nergens 'over de schreef', maar is het wel een gevalletje 'c'est le tone qui faits le musique' (of zoiets ). voorbeeld: Als je reageert onder verwijzing naar een Avatar om iemands 'niveau' te bepalen en je doet dat met zorgvuldig gekozen en in beginsel als objectief waardeerbare termen/woorden, moet je je toch realiseren dat daar een reactie op komt, c.q. in ieder geval op kán komen, zeker als je refereert aan iemand waarvan je bij voorbaat al weet dat die persoon/medeforummer de gewoonte heeft om nogal primair te reageren... Ik heb geen problemen met termen als nitwit enzo en ik zou er niet eens op reageren. Wat moet ik ook anders met zo'n tekenfilmavatar als ik heb...
|
22 dec 2010 18:30 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Had niet verwacht zoveel stof los te maken... Vind het goed om te zien dan men WEL z'n mening kan geven, vind het jammer dat het te persoonlijk word.. Als dit topic nog verder OFF topic gaat zal ik vragen om een slotje.....( dat moet kunnen..)
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
22 dec 2010 18:32 |
|
|
Black Betty
|
Da's waar, maar dit vind ik in het verlengde daarvan wel een belangrijke aanvulling: | | | | Citaat: Als één moderator (is niet persoonlijk bedoeld, maar dient slechts als voorbeeld) besluit om iemand van het forum zónder overleg met andere moderators en zónder individuele waarschuwing(en) vooraf rücksichtslos van het forum te bannen omdat die forummer iets geschreven, opgemerkt, aangegeven heeft op een manier die die moderator niet aanstaat, kan ik me voorstellen dat dit iemand -het 'banslachtoffer'- vervolgens in het verkeerde keelgat schiet. En waar kan hij dan diens ongenoegen anders uiten dan via een e-mail of pb naar de bewuste moderator toe? Op het forum kan niet, want daar issie immers geband...
En dat vervolgens de toonzetting van die pb's (die je volgens mij ook niet meer kunt sturen als je geband bent, toch?) of e-mails nogal hard en misschien wel ongenuanceerd is/wordt, c.q. dat daar grote kans op is, is naar mijn bescheiden mening dan verklaarbaar. Als je vervolgens dáár weer op wordt afgerekend, omdat in het vóórtraject iets niet goed gegaan is (de moderator op eigen houtje iemand heeft geband), vind ik op z'n minst dubieus... | | | | |
Ik hecht er toch aan dat mijn opmerking in de juiste context wordt geplaatst!
|
22 dec 2010 18:34 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Slotje lijkt me (nog) niet wenselijk, want dat vraagt absoluut om de verkeerde reacties.
|
22 dec 2010 18:42 |
|
|
JP-S
|
Ik zal van mijn kant een slotje op de zaak gooien en sluit me aan bij de wijze woorden van amandus: dit niveau is hier niet nodig. Ik wil er niet verder aan bijdragen dat de sfeer hier verslechterd. Als laatste zou ik tegen speedy willen zeggen dat je bij het lezen van een forum van boven naar beneden moet lezen, en niet van beneden naar naar boven Fijne feestdagen, vrede op aarde, en mods bedankt voor de gastvrijheid hier..
|
22 dec 2010 18:43 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ik heb het hier nog nooit met iemand aan de stok gehad Is dat een goed teken,of een slecht
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
22 dec 2010 18:44 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
|
22 dec 2010 18:45 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Waar was dit hele verhaal ookalweer om begonnen, iets met een andere invulling van de Hunt toch? Ik heb een beetje het idee dat hier van een een gemaakt wordt. Als iedereen zichzelf nu even de alom bekende geeft, al dan niet hard via een tempban, dan kunnen we weer gewoon verder.
|
22 dec 2010 18:45 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
+1 Ik kan me nooit zo druk maken om hetgeen hier geschreven wordt en hou het liever luchtig. Kom hier nog steeds voor de Porsches en de gezelligheid.
|
22 dec 2010 19:00 |
|
|