Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:44

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 204 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
FORUM BAN : tijdelijk of permanent..? 

Poll eindigt op 05 jan 2011 11:39
Een BAN mag permanent zijn 51%  51%  [ 46 ]
Een BAN moet altijd tijdelijk zijn 14%  14%  [ 13 ]
Een BAN is onzin 7%  7%  [ 6 ]
Geen mening, dit laat ik over aan de mods 29%  29%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 91

Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Bericht Re: FORUM BAN : tijdelijk of permanent..?
Ben ik nou de enige die deze week gewoon moet werken en zich niet kan vermoeien met deze onzin.

Ik heb veel bewondering voor de Mods, de heren doen hun werk naar mijn idee naar eer en geweten.

Ik ga mezelf maar ff 'bannen' dit is niet mijn idee van gezellig met je favoriete hobby bezig zijn.

Beste wensen voor 2011

22 dec 2010 21:17
Profiel
Moderator
PF #57
Elferhenkie schreef:
Jij bent trouwens geen mod meer, maar wel iemand die ook vaak negatief reageert als ik iets schrijf

dat is dus oprecht niet bewust. ik ken je niet, heb niks tegen je. en let echt niet meer/minder op jou.

porsche964 schreef:
Ik ga mezelf maar ff 'bannen' dit is niet mijn idee van gezellig met je favoriete hobby bezig zijn.

+1 :salut:

22 dec 2010 21:22
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Marianne schreef:
D.D. schreef:
Had niet verwacht zoveel stof los te maken... :pale:
Dat ga je niet menen........ :!: :shock:

Gelukkig! Ik ben blijkbaar niet de enige met die verbazing. Alsof iemand verbaast kan zijn dat hij wordt gestoken zodra hij met een vinger in een wespennest heeft geprikt :lol: .

miloman schreef:
miloman schreef:
Ben wel voor het verplaatsen van voor anderen weinig interessante topics, waar men naar hartenlust kan diskuzeuren...., naar een apart subforum. Dat hoeft dan ook niet gemonitored in de 'actieve topics'.

Dit hele topic kan zo naar m'n nieuwe subforum: dit is toch het porsche-forum? En graag niet meer opnemen in het actieve topic. Klaas is kees.

:uh: Je kunt toch gewoon een topic niet (meer) lezen, ongeacht in welk (sub)forum het staat? :scratch:

22 dec 2010 21:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
DD zegt ook dat ie netjes door een bocht gaat, je wil niet weten hoeveel stof hij dan losmaakt. :mrgreen:
Wat mij steekt is dat op het Porscheforum in korte tijd zoveel in dit topic geschreven is, terwijl er zoveel moois buiten of in de garage staat waar het eigenlijk over zou moeten gaan.
Verder had ik van een moderator juist wel verwacht dat hij tot 10 zou tellen en het statement "hun blijven weg of anders ga ik weg" krijg ik een raar gevoel bij.

22 dec 2010 21:29
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
John schreef:
Luitjes,

Lang verhaal van John

Prima zo zou het moeten zijn. :thumleft:

22 dec 2010 21:31
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik vrees dat dit nog een lang draadje gaat worden.
Ik ga mij met vrolijker zaken bezighouden.

22 dec 2010 21:33
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Gert schreef:
DD zegt ook dat ie netjes door een bocht gaat, je wil niet weten hoeveel stof hij dan losmaakt. :mrgreen:
Wat mij steekt is dat op het Porscheforum in korte tijd zoveel in dit topic geschreven is, terwijl er zoveel moois buiten of in de garage staat waar het eigenlijk over zou moeten gaan.
Verder had ik van een moderator juist wel verwacht dat hij tot 10 zou tellen en het statement "hun blijven weg of anders ga ik weg" krijg ik een raar gevoel bij.

Ik moet zeggen dat ik dat ook jammer vind.

Zal zo ( kunnen) zijn gegaan: de thuiskomst van een Mod na een lange vervelende dag op zijn werk:

Je komt thuis na een kl....dag van je werk, moeders heeft iets op tafel gezet wat niet te eten is.....zoonlief gooit zijn prut nog eens over je beste overhemd, en je denkt nadat het spul in bed ligt, zo nu even op het forum kijken. Blijkt daar iemand een opmerking te plaatsen die je in het verkeerde keelgat schiet en hup, op de verkeerde plaats en de verkeerde tijd ( of andersom :mrgreen: )

Lijkt me toch niet de strekking moeten zijn.

Effe off topic. Ik zag in mijn mailbox een bericht van deze strekking. 2 PB verwijderd door de PF spamfilter?????

Hoe kan dit?

Verder vind ik het jammer dat er zo wordt gereageerd. Ik denk dat Peter een normale vraag stelde. Conclussie is echter dat je als Mod de regels bepaald ( logisch) maar deze op ieder moment naast je neer kunt leggen.

Ik ben blij dat ik geen Mod ben, want dan zou ik al heel wat mensen van het Forum hebben gegooid omdat ik mij irriteer aan bepaalde posts.

22 dec 2010 21:48
Profiel WWW Facebook 
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Jos Targa schreef:
Effe off topic. Ik zag in mijn mailbox een bericht van deze strekking. 2 PB verwijderd door de PF spamfilter?????

Hoe kan dit?

:shock: Bij mij was er op deze manier 1 verwijderd,maakt me wel nieuwsgierig wat er in stond!

22 dec 2010 21:56
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
... geen idee wat het PF spamfilter is :arrow: mss dat pascal daar 'n antwoord op kan geven.

Elferhenkie schreef:
Volgens mij zijn de mods zelf ook af en toe een beetje aan het zuigen, klein voorbeeldje :arrow: zie Topic van Bassen: 964 gevonden, wachtend op AKK. :arrow:
Allemaal naar De Wijk dan maar, op Dinsdag op 16 Dec. 13:03 Geschreven door Olaf. Ben benieuwd wat er bedoeld wordt?

... dat had je ook in dat topic kunnen vragen :idea:

Is het niet zo dat iedereen nieuwsgierig is/was naar de uitkomst van de AKK op Bassen z'n nieuwe wagen :?:
Daarbij komt dat het natuurlijk we leuk zou zijn om eens met 'n groep Forummers bij TJ op de stoep te staan :idea:

.. maar goed, als jij dat anders leest - of de humor van die opmerking niet kan plaatsen - dan kan ik daar niks aan doen.

Het plaatsen van jouw link naar de oude 3.2 van Bassen was geheel off-topic en hoorde MI in dit topic thuis :arrow: en dacht na 3 keer (is scheepsrecht) vegen dat dat kwartje wel zou vallen - en heb het daarom (inmiddels 'n euro verder) de vierde keer maar laten staan .. :wink:

22 dec 2010 22:21
Profiel WWW Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Kappen, Henkie. :mrgreen:

22 dec 2010 22:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ik kan me vaak niet echt vinden in de manier waarop Jeroen914 zich uitdrukt maar na het lezen van 8 pagina's denk ik dat hij het prima verwoord heeft deze keer.

In het leven buiten op straat ben je het ook niet met iedereen eens toch zoek je niet met iedereen waar je het mee oneeens bent ruzie. Soms is dat omdat je respect hebt voor mensen, soms omdat ze groter/sterker zijn dan jij of omdat ze meer vrienden hebben.... deze afweging zouden mensen hier ook vaker moeten maken. Als je het oneens bent met een mede-forummer kun je je standpunt misschien krachtiger verwoorden dan wanneer je onenigheid hebt met een mod maar deze mensen verdienen respect voor de tijd en moeite die ze nemen om het hier in goede banen te leiden.

M2C

22 dec 2010 22:43
Profiel
‘64 Kever
Olaf schreef:
... geen idee wat het PF spamfilter is :arrow: mss dat pascal daar 'n antwoord op kan geven.

Staat niet op de kaart.... Ik zou zeggen, stuur me die berichten even door, want zover ik weet is er geen spamfilter op dit forum, dat PB's weg kan halen....
Dit is een oprecht verzoek mensen!!!!!

Enne Elferhenkie: Ja, dat is inderdaad willekeur, de ene keer wel, de andere keer niet een PB sturen. Soms denk je dat mensen het wel snappen, soms wil je het toelichten. Valt weinig tegen in te brengen, maar als we alles wat mensen verkeerd zetten moeten gaan verplaatsen :cheesy:

Bij deze ook het verzoek van mijn kant: Zullen we nu maar gewoon weer over Porsche's gaan ouwehoeren?

22 dec 2010 22:48
Profiel Facebook 
Westervoort
Wat ben je laat Pascal? Heb jij wél gewerkt vandaag? :wink:

22 dec 2010 22:54
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 911 3.2 1987 ex 987.1 S 3.2 2005 981 S 3.4 Boxster
's-Hertogenbosch
Heb 't hele topic doorgeploeterd...en begrijp er eigenlijk geen bal van! Het lijkt me vrij normaal om je ook hier te gedragen. De vrijheid hier je mening te posten brengt nu eenmaal verantwoordelijkheid met zich mee. Goede omgangsvormen lijken me daarom hier vanzelfsprekend, net zoals bijvoorbeeld op...een kleuterschool. :mrgreen:

Als iemand zich hier niet weet te gedragen dan lijkt een tijdelijke ban mij op z'n plaats (ga jij maar even in de hoek staan :mrgreen: ). Als iemand zich herhaaldelijk niet weet te gedragen dan hoort 'ie hier wat mij betreft niet thuis. Je kunt 't hier met elkaar oneens zijn (dat maakt een forum attractief), echter men dient te allen tijde fatsoenlijk (ik ben CDA noch Balkenende :mrgreen: )
met elkaar om te gaan. Dit geldt voor iedereen; forummers én mod's.

Complimenten aan diezelfde mod's! Ik vind dat jullie over het algemeen goed werk doen, al zouden jullie zelf ook wat kritischer naar je reacties op het forum mogen kijken. Ik zou het overigens als mod bij tijd en wijle ook moeilijk kunnen opbrengen om al die verbale bagger over me heen te krijgen; dit mag echter nooit een excuus zijn om je op een soortgelijke manier uit te drukken.

Dan de vragen van Richard: die lijken me legitiem en ervaar ik persoonlijk niet als "zuigen". Zelf zou ik deze vragen echter in een PB hebben gesteld.

Ik hoop oprecht dat de recente bans de laatste zijn geweest en zou het enorm waarderen als we hier als volwassen mensen pittige discussies hebben met respect voor elkaars mening. Daarbij hoort een passende uitingsvorm!

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

22 dec 2010 22:56
Profiel
Moderator
PF #18
Wimpie67 schreef:
Ik vind dat jullie over het algemeen goed werk doen, al zouden jullie zelf ook wat kritischer naar je reacties op het forum mogen kijken. Ik zou het overigens als mod bij tijd en wijle ook moeilijk kunnen opbrengen om al die verbale bagger over me heen te krijgen; dit mag echter nooit een excuus zijn om je op een soortgelijke manier uit te drukken.

Tja, niets menselijks is (ook) ons soms vreemd. ;)

22 dec 2010 23:07
Profiel
Moderator
PF #18
Elferhenkie schreef:
Ik vind dat wanneer jullie de moeite nemen om iets te vegen, je het best even aan betreffende persoon door kan geven.....

Dat mag jij vinden ..... en deden we "lang" geleden ook ..... maar daar is inmiddels echt geen beginnen aan, dus doen we inderdaad niet altijd meer.
Deze al eens bekeken?

22 dec 2010 23:13
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Pascal schreef:
Olaf schreef:

Staat niet op de kaart.... Ik zou zeggen, stuur me die berichten even door, want zover ik weet is er geen spamfilter op dit forum, dat PB's weg kan halen....

Grappig dat het niet bestaat, was toch echt in grote witte letters te lezen? Arendrood had het ook al eens gezien.

Wordt het PF een Spookforum :mrgreen:

22 dec 2010 23:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
nou nou nou ...

ik heb dit topic eens een beetje door zitten nemen en kom tot dezelfde conclusie als een jaar geleden .... het nivo op het forum daalt.

Gelukkig is er nog de techniek sectie en de klokkies en voetbal in Overige, de rest is al bijna niet meer de moeite waard mede door dit soort topics en het zielige geleuter er in.

22 dec 2010 23:17
Profiel
‘64 Kever
Elferhenkie schreef:
@ Pascal: Dat bedoel ik nou, kan Olaf zelf niet antwoorden op een persoonlijke vraag?

Jawel hoor, maar persoonlijke vragen horen mijn inziens niet in een publiek topic. ;)

Voor de rest inderdaad: laat maar, gewoon lekker doorgaan met forummen, veel leuker toch?

22 dec 2010 23:18
Profiel Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Toon schreef:
nou nou nou ...

ik heb dit topic eens een beetje door zitten nemen en kom tot dezelfde conclusie als een jaar geleden .... het nivo op het forum daalt.

Gelukkig is er nog de techniek sectie en de klokkies en voetbal in Overige, de rest is al bijna niet meer de moeite waard mede door dit soort topics en het zielige geleuter er in.

:res:

22 dec 2010 23:19
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Pascal schreef:
Olaf schreef:

:mrgreen: hoe kun je die dan doorsturen? Bericht stond er niet,alleen dat er een bericht door het spamfilter verwijderd was :wink: !

22 dec 2010 23:28
Profiel Facebook 
‘64 Kever
In je inbox op het PF? Ik heb echt geen idee... Maar ik zal eens gaan zoeken als ik zin en tijd heb ;)
(begreep dat het een mailtje was toch, vandaar de vraag hoor!)

22 dec 2010 23:30
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Screenprintje Jaap :idea: - en dan even mailen :wink:

22 dec 2010 23:31
Profiel WWW Facebook 
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Het staat er niet meer nu! :shock: Stond boven de lijst met berichten.

22 dec 2010 23:35
Profiel Facebook 
Westervoort
Elferhenkie schreef:
Ik vind dat wanneer jullie de moeite nemen om iets te vegen, je het best even aan betreffende persoon door kan geven.....

Je hebt gelijk dat dit de meest nette manier is, en die hebben we net als Eric ook zegt bijna altijd zo uitgevoerd, echter... je bent er bij lange na niet als je een PB'tje achter een veegactie aan stuurt ; steeds vaker houdt dit in, dat je een hele PB-wisseling krijgt waarin je de actie moet verantwoorden ; hoe vaker dit gebeurt, hoe minder zin je krijgt in het versturen van een nette PB, want je krijgt zelden of nooit begrip. In die zin moeten de goede onder de kwade lijden...dat besef ik terdege. Het is een wisselwerking.

22 dec 2010 23:37
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 204 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende