Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:33

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 204 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
FORUM BAN : tijdelijk of permanent..? 

Poll eindigt op 05 jan 2011 11:39
Een BAN mag permanent zijn 51%  51%  [ 46 ]
Een BAN moet altijd tijdelijk zijn 14%  14%  [ 13 ]
Een BAN is onzin 7%  7%  [ 6 ]
Geen mening, dit laat ik over aan de mods 29%  29%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 91

Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Bericht Re: FORUM BAN : tijdelijk of permanent..?
Voor D.D. :arrow: ik heb gestemd op keuze 1. Een ban mag permanent zijn, zeker als daar waarschuwingen aan vooraf gaan. Forum behoeft geen democratie te zijn (immers eigendom van een persoon) en heeft, kijkend naar de hoeveelheid actieve bezoekers, in deze vorm van non-democratie een uitstekend bestaansrecht.

23 dec 2010 0:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Heb net met verbazing 9 pagina's in zo'n 12 uur tijd zien verschijnen die voor het grootste deel exact aangeven waarom het hele forum de laatste 2 jaar qua niveau bijzonder achteruit is gegaan. :cry:
Maar goed, ik hoop dat die mensen over een tijdje nog eens de moeite nemen alle pagina's door te lezen en er dan achter komen dat de hele discussie eigenlijk over hen zelf gaat waarbij de moderaters in mijn ogen heel geduldig zijn.
Mooie Chinese wijsheid die hier volledig van toepassing is
Citaat:
Degene die het meeste kabaal maakt hoort zelf het minst.

Laten we aub gewoon eens zinnige zaken posten en het hier vooral over auto's en Porsche in het bijzonder hebben. :!: :idea:
Het lijken wel een stel kibbelende wijven hier ipv stoere kerels met een geweldige hobby.
En als je zo narcistisch bent dat je op iedere uiting van een ander zo nodig een reactie moet plaatsen ga dan op dit forum de betweter uithangen

23 dec 2010 0:30
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 924 ex 911 3.2 ex 964 ex 997 audi a5 cabrio/bmw x5 op zoek 964/993(S)
@Maurice; En zo is het we hebben allemaal ons "EGO" ook ik zei de Gek! :mrgreen:

En voor de "Zenuwlijders" onder ons een goede "Nachtrust" toegewenst! :wink:

23 dec 2010 0:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Nog even een late post van mij voor 't slapen gaan ; ik heb na overleg besloten om de ban op Marco 3.2 op te heffen. Marco is iemand die inderdaad nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan en ik heb al van veel mensen moeten horen dat hij zo mogelijk een nog grotere goedzak is dan ik (normaliter) ben. Vind nog steeds dat hij over de- en mijn grens ging, maar ik kan over mijn trots heen stappen en geef hem zijn toegang terug.
Jochem is een ander verhaal ; ik heb daar straks geen zeggen meer over, maar ik hoop dat hij wegblijft. Ik ga daar echter geen woorden aan vuil maken. Jochem zal 't ook vast met plezier lezen dat ik mijn moderatorschap neerleg, 't zal als een overwinning aanvoelen voor een aantal mensen, maar dat is voor mij geen reden om te blijven als mod. ,het is een hobby en geen wedstrijd, en ik heb er gewoon geen zin meer in zo.

Ik volg mijn vriend Harald in zijn stappen en blijf hier nog wel hangen als forummer.

Het was me tot het laatste half jaar een genoegen.
Jurgen

ps als laatste actie sluit ik dit topic, omdat het nu waarschijnlijk toch een andere wending krijgt en ik vind dit negativiteit genoeg voor een dag.
Verder over Porsche mensen
8)

23 dec 2010 0:44
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 204 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9