Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Re: Quote's en foto's
Dacht dat upjes hier verboden waren...
|
06 mei 2009 18:28 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Graag (weer) aandacht hiervoor.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 okt 2009 9:50 |
|
|
carambole
|
Ik moest vroeger nog schrijven met een vulpen,vloeipapier,een potje rode en blauwe inkt.Ik krijg geen foto geplaatst?Normaal als je op foto toevoegen drukt dan komt er bladeren tevoorschijn.Dit ken ik./Het lukt mij hier niet.Thanks.
|
20 nov 2010 23:22 |
|
|
horn
PF #57
|
lees gewoon dit topic even door. weet je alles
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 nov 2010 1:17 |
|
|
arjan
|
Krijg het nog steeds niet voor elkaar om een foto te plaatsen Aanpassen van een avatar geeft geen probleem. Als ik in mijn album een foto heb aangeklikt (heb de maximale groote al gecontroleerd en er één verkleint) en met de rechter muis aanklik loop ik vast. Heb windows 7 en kom niet echt de opties tegen als weergegeven in dit topic, wel het eea geprobeerd. Zal wel aan mij liggen maar kom er tot nu nog niet helemaal uit.
|
23 dec 2010 9:10 |
|
|
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
en eerst de foto in je album selecteren, dan op klikken zodat deze in een apart scherm opent, en dan pas rechtermuisknop op 'properties' klikken? Ik kon niet helemaal uit je verhaal opmaken of je ook daadwerkelijk de foto in een apart scherm hebt geopend.. Edit: net geprobeerd, ik krijg gewoon jouw foto hier op het forum.. Wellicht het bovenstaande even proberen (dus het aanklikken van de foto zodat deze in een apart scherm opent)..
|
23 dec 2010 10:11 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nóg gemakkelijker met foto's die in een PF-album staan: Plaats het nummer ervan in je bericht, selecteer dat en klik vervolgens op de [album]-knop die direct boven het opmaken van je bericht staat . Het resultaat: Quote mijn bericht en zie hoe het in de opmaak van een bericht staat.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 dec 2010 10:30 |
|
|
dodootje
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo.
TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio.
Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
|
Jullie zijn een hulpvaardig team. Dank je.
_________________________________________ De 996 leerde ons een les. De 997 leert ons het échte leven. (hoe je ineens heel véél geld moet uitgeven)!
|
15 maart 2013 15:19 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Niks te danken! * namens het team
|
15 maart 2013 15:41 |
|
|
robert996
|
Hoe plaats ik een afbeelding???? gr r
|
17 nov 2013 20:21 |
|
|
horn
PF #57
|
o.a. door gewoon dit topic door te lezen... of op de oranje letters te klikken en daar te lezen: viewtopic.php?p=877038#p877038viewtopic.php?p=222285#222285
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 nov 2013 20:22 |
|
|
boxster550spyder
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
|
Waarom zie ik regelmatig geen foto maar een vakje met een nummer er in? Het maakt niet uit of ik ingelogd ben of niet, Het maakt niet uit of ik cookies accepteer of niet, Bovendien komt het regelmatig voor dat bij het openen van een nieuwe pagina ik ineens weer moet inloggen...
Wat doe ik fout?
_________________________________________ 996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.
|
06 mei 2015 14:11 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ik vind het niet lastig lezen, en vind het juist duidelijk. Behalve als je een hele lange post quote en dan als reactie eronder zet "vind ik ook" of " ". Maar in andere gevallen vind ik het totaal niet afdoen aan de leesbaarheid, integendeel.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
06 mei 2015 18:15 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Doet wel afbreuk aan de aandacht voor voorgaande bericht met de vraag daarin
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
06 mei 2015 19:50 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Vind ik ook. Sorry erwin996......kon ut niet laten.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
06 mei 2015 20:02 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat mag. Als je zaken dubbel wil lezen, prima. Wij van het forumteam hebben jaren geleden al afgesproken dat we vinden dat het volledig quoten van de laatste post niet gewenst is. Om de aangegeven redenen. Dat je het er niet mee eens bent, prima. Zoals men in de US zegt 'opinions are like assholes; everybody has got one'. En zoals we hier wel eens plegen te zeggen; het is hier geen democratie. We gaan derhalve niet van iedere afspraak, richtlijn, forumregel een discussiepunt maken.
|
06 mei 2015 22:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Zou je me een printscreen van een vakje met een nummer erin kunnen mailen ( horn@porscheforum.nl )? Heb het nog nooit gezien. Wel een kruisje (als de betreffende afbeelding bijv niet langer op de gelinkte plaats staat). Opnieuw inloggen heb ik ook wel eens gehad. Toen ik mijn cache etc geleegd had was dat weer over.
|
06 mei 2015 22:07 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Vraagje: upload er iemand wel eens foto's vanaf een iPhone naar een forum album? Op zich werkt het wel, alleen krijg ik de melding dat 't bestand te groot is. Heeft iOS een optie om resolutie te wijzigen van foto's in de filmrol?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 aug 2015 17:04 |
|
|
veldhuisjr
|
Kan iemand mij in jip en Janneke taal uitleggen hoe ik een foto van uit een bestandsmap van mn desktop kan toevoegen aan een post? Kan ook geen fotos voegen aan album.
zal wel aan mij liggen. Heb alles gelezen en geprobeerd
gr
|
05 mei 2016 14:03 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Upload je foto's of naar je eigen album op PF of naar photobucket oid.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
05 mei 2016 14:56 |
|
|
horn
PF #57
|
Als je alles gelezen hebt hierover en je het nog niet begrijpt kan ik het je niet beter uitleggen.
|
05 mei 2016 15:44 |
|
|
Marquez93
|
Waarschijnlijk is de foto verwijderd uit de oorspronkelijke opslaglocatie
|
18 jun 2016 23:45 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Pssst, je reageert op een bericht uit 2015
|
19 jun 2016 11:45 |
|
|
Marquez93
|
|
21 jun 2016 0:13 |
|
|
horn
PF #57
|
|
21 jun 2016 6:47 |
|
|