Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 13:44

Antwoord op onderwerp  [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Kranten knipsels 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Groene eikels...

04 apr 2005 14:00
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Jurgen schreef:
Groene eikels...

dat die lui zich nergens anders druk over maken, wat een gehannes

04 apr 2005 14:36
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
BN/DeStem (op Zaterdag 9 april) schreef:
Porsche vliegt uit de bocht
STRIJBEEK - Een 40-jarige Belg is donderdagavond rond 18.30 uur op de Strijbeekseweg met zijn Porsche met zeer hoge snelheid van de weg geraakt.
De bestuurder raakte bij het ongeluk niet gewond. Bij een inhaalmanoeuvre raakte de Porsche via de berm een boom. Vervolgens verloor de bestuurder de macht over het stuur en raakte nog meer bomen. Door de snelheid is de motor uit de wagen geslingerd en her en der op de weg terechtgekomen. De auto is total loss. De bestuurder heeft ter plekke een proces-verbaal gekregen voor een onverantwoord rijgedrag.

Denk dat hij de macht over het stuur al redelijk kwijt was toen hij de eerste boom raakte ;)

09 apr 2005 9:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Knal je je Porker in de prak ... staan ze gelijk een bon uit te schrijven ... :roll: :roll:

09 apr 2005 11:16
Profiel
PorscheForum Rakker
500E, Challenge Stradale
Bericht 
Autothema bijlage van Elsevier gelezen?

TüV Auto-Report 2005 bevestigt hoe technisch betrouwbaar onze Porsches zijn.

09 apr 2005 11:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
E.T. schreef:
Autothema bijlage van Elsevier gelezen?

TüV Auto-Report 2005 bevestigt hoe technisch betrouwbaar onze Porsches zijn.

Bij de oudere auto's de meest betrouwbare... 8)

09 apr 2005 11:33
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
dirkie schreef:
Knal je je Porker in de prak ... staan ze gelijk een bon uit te schrijven ... :roll: :roll:

Wat dacht je dan :?: :roll:

09 apr 2005 14:57
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Boerenschuur vol gestolen bolides
De Telegraaf - Zaterdag 16 april 2005

Leimuiden - Een boerenschuur in Leimuiden heeft tijdenlang dienst gedaan als parkeerplaats voor dure gestolen auto's. Ondermeer de gloednieuwe zwarte Porsche van Ajaxes-spits Angelos Charisteas stond er gestald.

De auto's kon ieder moment via de Amsterdamse haven worden verscheept naar Afrika.

16 apr 2005 10:55
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
www.nu.nl schreef:
NIJEGA - Hard rijdende automobilisten die een politieagent met een lasergun zien staan, hoeven voortaan niet meer op de rem te gaan staan. De verkeershandhavers van de politie hebben een nieuw type lasergun die op maximaal negenhonderd meter afstand de snelheid van een auto kan meten.

Op het moment dat de automobilist de politieagenten in de gaten krijgt, staat op het schermpje van de 'Ultra Lyte Long Range 100' allang de gereden snelheid, zo demonstreerde de politie dinsdag op de Wâldwei bij het Friese Nijega.

De oude lasergun kon op 'slechts' 400 meter afstand de snelheid van een motorvoertuig meten, vertelde een woordvoerder van de politie. En daarnaast kan het nieuwe detectiepistool ten opzichte van de oude ook vanuit een politieauto de snelheid meten. Die luxe is niet voor niets. De lasergun van Amerikaanse makelij kost liefst 7000 tot 8000 euro.

Boete

Dat geld lijkt snel te worden terugverdiend. Een uurtje lasergunnen op de Waldwei leverde bij vier automobilisten in totaal al ruim 1200 euro boete op. Politieman Klaas Veenma snapte als eerste overtreder ondernemer Loe Walter. "Ik was mijn vrouw aan het bellen en werd afgeleid. Normaal rijd ik nooit te hard. Ik rijd 45.000 kilometer per jaar, dus vind ik veiligheid erg belangrijk", aldus Walter. Hij doet dan ook niet moeilijk over de boete van 300 euro.

Het werk van Veenma lijkt eenvoudig. Richt de lasergun op een voertuig, haal de trekker over en de snelheid staat op het schermpje. Dat blijkt echter tegen te vallen. Alle aanwezige journalisten hebben de grootste moeite om de snelheid van een voertuig te meten. Tot hun grote teleurstelling lukt het hen niet om zelf een hardrijder te snappen.

26 apr 2005 14:27
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Walter uit de krant schreef:
"Ik was mijn vrouw aan het bellen en werd afgeleid. Normaal rijd ik nooit te hard. Ik rijd 45.000 kilometer per jaar, dus vind ik veiligheid erg belangrijk", aldus Walter. Hij doet dan ook niet moeilijk over de boete van 300 euro.

:roll: :? :scratch:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

26 apr 2005 15:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Marco schreef:
www.nu.nl schreef:
De verkeershandhavers van de politie hebben een nieuw type lasergun die op maximaal negenhonderd meter afstand de snelheid van een auto kan meten.

Slecht nieuws :evil: :cry:

26 apr 2005 15:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Amsterdam - De nieuwe 'superlasergun' van de politie is keurig te jammen met 'garagedeuropener' apparatuur. Leden van de website http://www.flitsservice.nl gingen met hun laser apparatuur op zoek naar controleurs met de nieuwste lasergun. Terwijl 1 bij de agenten keek, reed de ander met de auto op de agenten af, die meteen hun gun trokken en begonnen te schieten op de aanstormende auto. Er verscheen van alles op het display van de gun, behalve snelheid. Pas nadat de 'garagedeuropener' van het type LT-400 van leverancier Target Automotive uitgeschakeld werd, werd de snelheid pas gemeten.

Hiermee worden de zoveelste leugens van verkeersofficier Koos Spee wederom ontkracht. Deze 'superlasergun' zou niet te storen zijn, zo zei Koos Spee in de Telegraaf (red: http://images.flitsservice.nl/cm_php/nieuws/nie...). Grote onzin dus, net als vele andere stellingen van Koos Spee (zoals Speed Kills).

Elke vorm van geblaat uit de hoek van Koos Spee en het BVOM dient met wantrouwen bekeken te worden en geverifieerd te worden bij onafhankelijke bronnen.

Zie hier voor filmpjes van het jammen van een lasergun: http://images.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.p...

mhaschreurs.hyves.nl

26 apr 2005 15:48
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Helaas is een lasergun jammer volgens mij ook nog steeds illegaal obv het hinderen van een ambtenaar bij het uitoefenen van hun functie... :elephant:

26 apr 2005 18:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Rijd dat stukje 2x per dag, eigenlijk altijd (iets) te hard ('t is een dubbelbaans 100km p/u weg), ineens wordt het dan voor een paar honderd meter even 70 kmp/u, daarna 80 km p/u, maar dinsdags is m'n vrije dag...........
Ben dus gewaarschuwd :D voor morgenvroeg !

26 apr 2005 23:00
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
En dan lees je dit in de krant :arrow:

Noorse veroordeeld voor verkrachting man

Een noorse vrouw is veroordeeld tot negen maanden cel voor de verkrachting van een man. Het is de eerste keer in Noorwegen date en vrouw voor zoiets is bestraft. De 23jarige vrouw had ongewild orale seks uitgevoerd, was de klacht van de 31jarige man. Hij was in slaap gevallen toen de vrouw hem verkrachtte.

Snap jij het nog :?: :roll:

29 apr 2005 8:52
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
:mrgreen: Rare jongens, die Noren :wink:

29 apr 2005 9:04
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Staat niet bij wie het orale deel gedaan had toch? ;)

29 apr 2005 10:49
Profiel Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
paSCal schreef:

Olaf schreef:
..... De 23jarige vrouw had ongewild orale seks uitgevoerd .....

Waar zat jij met jouw gedachten :?: :oops: :^:

29 apr 2005 11:03
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
EriC4C schreef:
paSCal schreef:

Olaf schreef:
..... De 23jarige vrouw had ongewild orale seks uitgevoerd .....

Waar zat jij met jouw gedachten :?: :oops: :^:

Staat niet bij wie de 'ontvangende' kant was ;) (al laat het zich wel enigszins raden)... Kan me nog herinneren dat iemand hier een tijd trug riep: "die mag wel op mijn gezicht gaan zitten" :cheesy:

29 apr 2005 11:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Hele aparte manier van "blokfluitles" .... :roll: :wink:

29 apr 2005 11:10
Profiel WWW
Bericht 
www.nu.nl schreef:
BRUSSEL - Vlaamse dienders hebben een nieuwe methode uitgeprobeerd om een automobilist te controleren op dronkenschap. De agenten vroegen een chauffeur bij wie ze een stevige dronk vermoedden, enkele rekensommen op te lossen. Hij is dronken, concludeerden ze toen de automobilist niet de correcte antwoorden kon geven.

De politierechter in Oudenaarde heeft deze methode naar de prullenbak verwezen, schreef dagblad Het Laatste Nieuws vrijdag. De rechter volgde het pleidooi van de advocaat van de automobilist, die gezegd had: "De jongeren kunnen tegenwoordig gewoon niet meer vlot cijferen, want ze hebben nauwelijks hun eerste communie gedaan of ze leren al omgaan met een rekenmachine."

29 apr 2005 11:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
VIVE LA BELGIQUE!!! :lol: :wink:

29 apr 2005 11:15
Profiel WWW
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
Hele aparte manier van "blokfluitles" .... :roll: :wink:

het is dat je er over begint
Afbeelding
het is weer vrijdag vandaag

29 apr 2005 11:16
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #18
Bericht 
paSCal schreef:
Staat niet bij wie de 'ontvangende' kant was ;) (al laat het zich wel enigszins raden)...

paSCal eerder schreef:

Je bedoelde dus eigenlijk "Staat niet bij wie het orale deel gedaan is toch?" :?: :wink: :^:

29 apr 2005 11:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Waarschijnlijk is deze Noor een homo . . . . . 8)

(ik bedenk ook maar wat . . . . . !)

29 apr 2005 23:09
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 418 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende