Wie kan mij helpen...Google is meestal mijn vrind maar met dit onderwerp levert het weinig op.
Ik ben op zoek naar alles wat te maken heeft met de Porsche Carrera Cup en supercup race serie van 1990 tot '93, dus posters,foto's,dvd's,video,artikels of mss kent iemand een mooi website?
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
02 jan 2011 2:09
Justin
Porsche 964 C4
Re: Porsche 964 Cup race serie fotos/dvd
Mocht er niks zinnigs komen. Stuur maar een PB. Ik heb een mapje op mijn computer staan met foto's en paar artikelen over 964 cup. Ook rapport uitlijning. Heb het recent van een website gehaald, kan even niet meer achterhalen welke dit was.
Trouwens, opzoek na een 964 Cup nu?
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
02 jan 2011 11:40
BTRIII
964 M700
Haha een 964 cup zou leuk zijn
't is wel zeker een long shot, maar ik had meer reacties verwacht kom op mensen iemand moet hebben wat ik zoek
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
02 jan 2011 23:24
amandus
Timeless
Dude , zou je helpen als ik wat zou weten .....echter we hebben dezelfde vrienden .... de enige die mss je verder kan helpen is herr Dr himself Knauff...
En elk jaar heb je ook het boek Porsche Sport, dat alle (grotere) races beschrijft en in beeld brengt waarbij er Porsche's aan de start stonden. Met logischerwijze veel oog voor Carrera Cup en co. Zelf heb ik editie '96 rondslingeren, volgens volgende site startte de reeks in 1993. Misschien waard om na te jagen. http://baszero.ch/racing/1996/11/porsche-sport-1996/
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
03 jan 2011 10:16
BTRIII
964 M700
Bingo!!..Dat bedoel ik!!
wie oh wie heeft meer van deze sort fotos/filmpjes die nog niet op de internet te vinden zijn?
amandus schreef:
herr Dr himself Knauff... Mikey
Goed idee..
03 jan 2011 13:51
Herman S
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
_________________________________________ remmen is angst
04 jan 2011 13:25
BTRIII
964 M700
thanks everyone keep them coming
knauf schreef:
wat zoekje precies? ik heb wel een paar foto beschikbaar maar kweet niet watje zoekt
Eigenlijk Carrera Cup en Supercup geschiedenis..fotos, filmpjes, dvds, videos, van 1990-93 info on drivers, cars livery/sponsor colours etc.. De link Rob heeft gepost boven is een topper
Mooi actie shot
Laatst bijgewerkt door BTRIII op 04 jan 2011 22:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum