Auteur |
Bericht |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ja. je kunt niet voorzichtig genoeg zijn als je naar de appie rijdt.
eh horn, je kop mag er weer af hoor.
_________________________________________ oud is beter
|
19 dec 2010 22:33 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ik denk niet dat een set van een gt2 past in een 964, lukt het wel heb je wel weer airbags ( in de stoel)
_________________________________________ remmen is angst
|
19 dec 2010 22:35 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
oke, dan maar jouw geevolueerde neefje erop.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 dec 2010 22:51 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
8 pagina's gekleuter, zero progress...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
20 dec 2010 0:03 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Er zijn mensen die langer over een project doen Jeroen...
|
21 dec 2010 3:07 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
maar daar worden niet eindeloos pagina's over volg gekleuterd
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
21 dec 2010 5:50 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
nou kom er maar in met al die aanpassingen / goeie voornemens
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
03 jan 2011 16:12 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Aan het orienteren naar de Sparco F300 , offerte opgevraagd enne schok me het apezuur of de prijs van de rail , deze nodig om van voor naar achteren te schuiven .
Bedankt voor uw aanvraag De Sparco is leverbaar in F300-R 349,00 en in F300 Sport 339,00 per stuk Onderbevestigingsframe is 69,00 per stuk Wiechers Onderbevestigingsframe is 82,00 per stuk Sparco/OMP Een geleder om de stoel naar voren en naar achteren te “schuiven” is 398,00 per stuk. Zelfmontage, mits technisch inzicht en linker en rechter hand is prima te doen.
oops, bietje boven de begroting ....
_________________________________________ Timeless objects
|
03 jan 2011 16:28 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
heel goed, beetje rare prijs, maar die rails heb je zeker wel nodig...kan ook wel voor iets minder hoor, lijkt me... Harry V van raceforfun had laatst nog twee mooie kuipen staan, helemaal compleet, bel m maar eens, zit bij jou in de achtertuin in aalsmeer welke begroting trouwens
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
03 jan 2011 16:34 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
deze bedoel je toch? waarom gebruik je niet gewoon de rails van je originele stoelen? of kijk even op http://www.autosportcompany.nl en dan bij 'stoelframes' oh ja... stoeltjes altijd eerst even gaan 'proef zitten' en niet zomaar van het internet bestellen dat het er leuk uit ziet wil niet zeggen dat het (voor jou) ook goed/lekker zit
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
03 jan 2011 16:50 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Deze inderdaad , onderstel van de huidige stoelen ....moet ik daarvoor lassen ?
_________________________________________ Timeless objects
|
03 jan 2011 16:56 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Volgens mij zit er een soort flens op dus het lijkt mij dat je het moet kunnen oplossen met boren en bouten.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
03 jan 2011 17:01 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
in principe kan je de zijsteunen van de stoel op de bestaande rails monteren, op de zelfde manier als je standaard stoelen op de railsen zitten ligt een beetje aan de breedte van de stoelen/steunen, maar een evt. aanpassing is redelijk eenvoudig... kan met lassen of bouten/moeren (neem wel stevige, niet die troep van de Gamma)
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
03 jan 2011 17:08 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Wat vraag je per uur .. thnx Jeroen
_________________________________________ Timeless objects
|
03 jan 2011 18:15 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
meeste origineel geleverde geleiderrailsen moetje ook aanpassen zitten meestal veel te hoog kan meestal zomaar 3 a 4 cm vanaf, zitten zowat in het plafond want er zitten maar 3 stelgaatjes op waar je geen bips aan hebt kijk ook nog effe op ebay.de maby slingert er daar nog ergens een interessant setje rond , daar kunje dan lkkr mee prutsen ! ik ben reuze benieuwd alsdie af is amandus
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 jan 2011 18:48 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ik zou trouwens niet de zij-bevestigingen nemen zoals op het plaatje hierboven die hebben nl. geen verstel mogelijkheid (hoogte/kanteling) je kan beter iets als deze nemen: kwa hoogte hoef je je denk ik niet zo snel zorgen te maken de zitting van dit soort stoeltjes is veel lager dan een standaard stoel en bovendien zijn evt. aanpassingen die je moet maken maar een paar mm hoog hier een plaatje van de aanpassing (ik had alleen de bestuurderskant op een slee)
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
03 jan 2011 20:28 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Dus de zwarte platen monteer je op het bestaande onderstel als ik het goed begrijp ..
_________________________________________ Timeless objects
|
03 jan 2011 20:34 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
de zij-bevestigingen van de stoel monteer je op de rails/slee omdat de nieuwe stoelen waarschijnlijk smaller zijn, waardoor de rails/slee niet meer op de originele steunen in de auto passen, moet je nog iets fabrieken dat het weer wel past (de dwarsverbinding in het plaatje hierboven)
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
03 jan 2011 20:42 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Ok Jeroen , ik denk dat het clear is ....
Kga Beek racing een mail sturen ...benieuwd waar zij mee komen ..
_________________________________________ Timeless objects
|
03 jan 2011 20:48 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
die komen met een dikke prijs
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 jan 2011 21:30 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Misschien dat deze firma wat voor je heeft? http://www.hahn-gfk.de/index.html
_________________________________________ Boxer power.
|
03 jan 2011 21:45 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Je kunt ook bij Dutch Power Trading kijken, hebben ook de nodige stoelen en frames ook de Sparco en is de 349 daar de standaard prijs. http://www.remola.nl heeft nog een mooie momo in de aanbieding Remola is een ok adres voor spullen, inbouwen zou ik daar niet snel laten doen. Maar zoals Jeroen al zegt, zitten is weten. Waarom wil je een slide? Ben jij diegene die 99% van de tijd rijdt? Waarom dan geen side mounts nemen en die direct op de carrosserie bevestigen. Zit je maximaal laag en bij een crash is waarschijnlijk de slide je zwakste punt. Met de side mounts heb je maximale sterkte en stijfheid. Heb je nog een beetje gemiddelde lengte dan kunnen anderen er ook nog in rijden. Met mijn 1.93 kunnen mensen van +- 1.75 in mijn auto rijden. persoonlijke mening: De R is een beetje opzichtig tenzij je overal rode accenten gaat aanbrengen.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
Laatst bijgewerkt door DeniS2 op 03 jan 2011 22:05, in totaal 1 keer bewerkt.
|
03 jan 2011 21:58 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Had je dit stuk al eens gelezen van de groene rs look http://porsche-scene.nl/?editieID=20
_________________________________________ Nie janken.
|
03 jan 2011 22:01 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
nog een specifieke reden waarom je de Sparco F300 stoeltjes hebt uitgekozen?
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
03 jan 2011 22:23 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Vind de Sparco mooi en betaalbaar , niet zoals Denis ook al schreef de rode ....
Ook belangrijk het gewicht , scheelt toch gezamelijk weer zon 25 kiloos , dan hoop ik dat ik op 1270 uit ga komen .
Leuke stukkie van de Green Baret RS , wel een beetje kort
Krijg overigens nog een zware klus komende maanden , lijmresten en verf verwijderen , zie daar behoorlijk tegen op maar het moet , ga mn 964 niet stofferen maar mat zwart van binnen spuiten of verfen ...
_________________________________________ Timeless objects
|
03 jan 2011 22:37 |
|
|