Auteur |
Bericht |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Re: Weekend Champagnestreek
Olaf, Alain wil naar Frankrijk en niet naar Italië Ergo, La Targa Champenoise Maar de officiele naam verzinnen laat ik aan Alain en Katja over
|
02 jan 2011 23:49 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Heej Alain & Katja ! Ook mijn beste wensen voor jullie uiteraard Indien de datum gunstig is ben ik ook graag van de partij
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
03 jan 2011 0:09 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Alain, ligt enorm aan de datum. Maar past het in de agenda dan zijn we er graag weer bij. Eén persoon kan uitermate genieten van de champagne, de ander is geheel vrijwillig de BOB.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
03 jan 2011 0:21 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Hehe, leuke reacties. We gaan ervoor. Een van de criteria voor een hotel is dat we 's avonds nog gezellig een glaasje kunnen drinken zonder dat we hoeven te rijden @Olaf : dit heeft idd niets met Italië te maken, dus geen targa en nog iets Hoe zullen we de rit noemen ? Tour des bulles ? Schol, rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
03 jan 2011 0:41 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Boire et laissez vous roulez of PVS: pilote volontairement sobre
PVS: Porsche voor saamhorigheid Maar die van jou is leuker
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
03 jan 2011 1:07 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Mijn Frans is (nog) niet zo goed .. en de opmerking was hoofdzakelijk bedoeld als 'n compliment naar jou en alle enthousiastelingen
|
03 jan 2011 7:51 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Re: Weekend Champagnestreek/Tour des bulles
Was bij mij als grapje bedoeld hoor Olaf Als de rest maar goed is hé Olaf haha....Wat zijn we toch lief voor elkaar op deze eerste werkdag van het jaar Heb weer werk aan de winkel. Groetjes, Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
03 jan 2011 10:28 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Maar dat blijft toch nie zo mag ik hopen
|
03 jan 2011 13:22 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Mijn opmerking was ook niet vervelend bedoelt, maar als je een moesserende wijn champagne gaat noemen, of hiermee gaat vergelijken heb je tegenwoordig gelijk een franse advocaat op je nek getuige een EU uitspraak in een zaak tegen een paar Baltische staten waar "Sovjetskoje Sjampanskoje" (Sovjet-champagne) werd verkocht
|
03 jan 2011 15:30 |
|
|
porsche964
964 Targa, 911T hotrod ('70)
EX: 3.2 Coupe
|
Mooi idee en afgaand op de reacties zal het een mooi weekend worden. Heb zelf net dit weekend een rondrit in elkaar gezet langs 3 door nederlanders gerunde luxe chambre's (waarvan 1 een oud kasteeltje) in de Drôme voor 9 dagen. Mooi gebied en mooie bergen. Dus de vrije dagen zijn al weer vergeven, wens daarom iedereen veel plezier die zich bij dit evenement aansluit.
|
03 jan 2011 16:02 |
|
|
Olaf
|
.. had ik ook niet (als) vervelend gelezen .. en 'n champagne daarintegen 'n mousserende wijn noemen net zoals de zoals de Franse Cremant, Italiaanse Spumante en Prosecco, of Spaanse Cava
|
03 jan 2011 16:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ach, het is allemaal zo simpel. Het gebied in Frankrijk is naambepalend.
Champenoise mag ook niet meer, te verwarrend. Champagne komt gewoon uit de Champagne.
|
03 jan 2011 16:51 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Daar staat geen straf op, maar daarin tegen een moesserende wijn uit een ander gebied dan de champagne streek champagne te noemen nou weer wel Maar nou stop ik met de topic vervuiling Sorry Alain
|
03 jan 2011 17:01 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
De laatste keer was geweldig, dus als de datum past zijn we er weer graag bij!
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
03 jan 2011 17:55 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Als alle verwijzingen van bubbelwijnen naar Champagne twijfelachtig zijn, mag er dan wel een repli mee met deze prachtige rit ???
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
03 jan 2011 18:37 |
|
|
Olaf
|
|
03 jan 2011 18:41 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Afhankelijk van de datum willen wij ook graag mee ,klein probleempje is ... dat wij beiden BoB zijn Wanneer is er een wishky tour
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 jan 2011 19:09 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Naar Schotland of Ierland of bedoelde je niet Whiskey ?
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
03 jan 2011 19:16 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
kep errr nett eeentje op.... prooost
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
03 jan 2011 19:33 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Naar Schotland (whisky) of Ierland (whiskey) of bedoelde je dat niet?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 jan 2011 20:37 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Je vergeet wat: De schrijfwijze is afhankelijk van de herkomst van de drank. Whiskey uit Ierland en de Verenigde Staten wordt met een e geschreven, whisky uit Schotland en Canada zonder e. Het meervoud is, volgens de Engelse spellingregels, whiskeys, respectievelijk whiskies. Het Nederlandse meervoud is whiskeys of whisky's.
|
03 jan 2011 21:00 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nee hoor. Ik heb mijns inziens niet relevante informatie bewust achterwege gelaten.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
03 jan 2011 21:25 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ik zie ons ook niet zo snel naar de VS of Canada rijden.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
03 jan 2011 21:26 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Vandaar dat ik het niet relevant vond.
|
03 jan 2011 21:27 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Educatief zo'n Forum on-topic maar weer.....Proost!
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
03 jan 2011 22:24 |
|
|