Auteur |
Bericht |
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
. als je doelt op die "groene"die ik gepost heb . die heeft ongeveer 5 pagina's met tekst en foto's in de PS
_________________________________________ Nie janken.
|
03 jan 2011 22:42 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Schatje, die tovenaar uit Aalsmeer heeft speciale spuitbussen citroenwasbenzine achtig spul, speciaal voor het oplossen van die troep.. Heeft ie zelf samengesteld omdat hij elke keer die racers moet kaal maken en het anders wel heel lang ging duren.... Top spul, neem maar een bus of 5...
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
03 jan 2011 22:56 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Amandus,
Zoals eerder ook al vermeld.... proefzitten is essentieel. Vriend van me had de R in zijn wagen zitten, maar dat zit echt voor geen meter. Wij vonden hem totaal geen zijdelingse steun bieden. Stoel is dan ook vervangen door een Sparco Pro 2000....
|
03 jan 2011 23:00 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
In dat geval zou ik het helemaal bij side mounts houden. Twee dwarsbalken erin lassen, mee spuiten en zwarte side mounts gebruiken. Bij mij wat uitgevoerd met minder afwerking maar dat was ook niet nodig. Wil je ook 4 punts gordels installeren. Ik zie bij de spraco's geen gaten in de zijkanten voor een 4 punts gordel. als je 4 punts gordels gaat verwerken is het mooi als je deze ook meeneemt in het spuiten van de binnenzijde. Dan is alles mooi afgewerkt. Wat betreft kg, de sparco's zijn 9.5kg de momo's 8.9. Heb je ook bij biesheuvel gekeken, heeft ook veel maar meestal niet in de aanbieding. zoals je ziet ben ik ook op momo's uitgekomen. Deze waren toen ook bij remola flink in de aanbieding en zitten heerlijk. Voor twee stoeltjes scheelt het nodig wat geld.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
03 jan 2011 23:05 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Thnx Bro's , @Steef , handige denk die bussen , kga naar de Aalsmeer dude toe ... @Chelsea , heb niet verdere gekeken dan neus lang is @Pakkie , proef zitten zal ik , doe ik ook als ik WC pot koop @DeniS2 , duidelijke piccies, ga niet voor 4 punts , mijn liefde houd niet van insnoeren en we moeten natuurlijk wel naar Saint Tropez en her en der wat rondjes draaien .Biesheuvel heb ik inmiddels gevonden..
_________________________________________ Timeless objects
|
04 jan 2011 9:51 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
04 jan 2011 10:02 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Niet als je de goeie hebt Als je naar Biesheuvel gaat, rij dan ook nog effe een stukkie verder naar Autosport Company (Waalwijk)
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
04 jan 2011 14:13 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
eens, in bovenstaande stoelen 600km in één dag gereden. geen houten reet wel blij dat ik weer thuis was
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
04 jan 2011 16:49 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Contact gehad met diversen....allemaal melden zij gaan "voor Recaro", dit omdat het FIA goedgekeurd is en de beste zitpositie .
_________________________________________ Timeless objects
|
04 jan 2011 17:00 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Recaro's zijn kwalitatief idd hele goede stoelen, maar dat wil nog niet zeggen dat JIJ er goed in zit
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
04 jan 2011 17:18 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Donderdag middag naar Beek , hopelijk proefzitten en de Billsteins wat strakker zetten ...
_________________________________________ Timeless objects
|
04 jan 2011 17:46 |
|
|
mb carrera
porsche 911 carrera 1986 mosgroentwisk
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
had in een van mijn vorige auto's kuipzetels van sparco gezet , vond ik zelf prima zitten voor een redelijke prijs! qua gewicht ook een goede stoel.
_________________________________________ porsche what else?
|
04 jan 2011 18:23 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
mijn reet is jouw reet niet , goed kan slecht zitten en vice versa, maakt dus geen REET uit of je goeie of slechte hebt ligt aan veel meer dan enkelt de zit, lengte boven/onder benen breed of smalll zitvlak enz enz
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
04 jan 2011 19:01 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
je praat uit je reet...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
04 jan 2011 19:46 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
praat geen poep man. maar effe serieus , je kunt wel proef gaan zitten , maar dan kan nog die stoel bijwijze van spreken niet goed zitten , want in je wagen waardie in komt kan die net te hoog of te laag staan waardoor je onderkant van je boven been bv word afgekneld of juist in de lucht hangt dus dan kan die in een store op de proef wel lkkr zitten maar hoeftie uiteindelijk nog niet lkkr in je wagen te zitten ! zo de juiste probe sitze is natuurlijk in de wagen, beste als iemand ze al in een auto heeft zitten zoals jij hebt om daar proef in te gaan zitten amandoes dus maar vragen hier op het forum waar je eeen proefzitje kan maken ! domenico heeft 2 911jes staan met vesrchillende stoelen erin succes gozert
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
04 jan 2011 20:44 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Gaan DoGo bellen .... Denk dat ik nu al afhaak....nu al last van aambeien van al die adviezen Grappie ...thnx Jeroen enz
_________________________________________ Timeless objects
|
04 jan 2011 20:52 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
In Aalsmeer heb je in ieder geval op dit moment de leukste showroom race kuipen , veel plezier met proefzitten marc!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
04 jan 2011 23:07 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
...en ik dacht dat ik kon tobben
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
05 jan 2011 4:19 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
en, zit lekker he..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
07 jan 2011 10:57 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Gister inderdaad gezeten in de recaro....zitten goed. Tevens stabis laten monteren en Bilsteins wat straffer laten zetten , kon niet testen , veel regen..Ook mn accu is nieuw , scheelt weer 7 kilootjes, zit nu volgens mijn rekensom op 1290 kg, met recaroos kan ik uitkomen op 1260. Gevoels matig merk het nu al , snel is ie in zn 3 Denk nog na of ik zonder reservewiel incluis krik ga rijden ..nog meer die zonder reservewiel rijden
_________________________________________ Timeless objects
|
07 jan 2011 12:31 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ja hoor er zijn hele volkstammen die zonder reserveband en krik rijden, zelfs af fabriek, hebben dan wel meestal runflats....en die wil jij niet.....maar misschien een spuitbusje en/of pompje er in om in ieder geval bij eerste beste pomp/parkeerplaats te geraken, als je dan ook nog eens een anwb abonnement hebt (is ook niet zo zwaar) en met wat kans berekening op een lekke band, afhankelijk van hoe ver je weg gaat, scheelt dat aanzienlijk in de kilo's. Eigenlijk vind ik de overweging om zonder reserve te rijden een "no-brainer" als je zoveel moeite en geld stopt om gewicht te besparen....In het allerergste geval...mobile telefoon en wachten tot iemand die reserve rommel komt brengen... trouwens, alle motorrijders rfijden zonder reserve wiel, meen ik .....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
Laatst bijgewerkt door Marcel op 07 jan 2011 12:38, in totaal 2 keer bewerkt.
|
07 jan 2011 12:36 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
De Ruf van mij had een 92l tank en geen reservewiel....je spaart zeker wat kgs
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
07 jan 2011 12:37 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
de voorkant is bij een 911 niet de plek waar je (het eerste) gewicht kwijt wilt
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
07 jan 2011 12:38 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Thnx Martin , ga gelijk naar Brezan
_________________________________________ Timeless objects
|
07 jan 2011 12:39 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
In de race tegen de KG's moet ie er natuurlijk uit . en zeg nu zelf, hoe vaak heb je in je leven een lekke band?
Ik heb wel eens gehoord dat een reservewiel deel uitmaakt van je kreukelzone. Als dat zo is lever je ook wat passieve veiligheid in.
_________________________________________ Make the most of now!
|
07 jan 2011 12:58 |
|
|