Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Nou, waar blijft dat bakkie!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
07 jan 2011 9:44 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
Gooije meurege ! Doe de deur open , het weekend staat voor de deur.. Nou als ik naar buiten kijk, laat hem maar beter dicht anders worden we ook nog nat net voor het weekend
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
07 jan 2011 9:57 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
kan me niet genoeg regenen weg die pekel nu aan de koffie
|
07 jan 2011 10:01 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik doe met je mee. De eerste werkweek na de vakantie zit er al weer bijna op. Werk ze allemaal vandaag
|
07 jan 2011 10:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nee, ik sta elke morgen om 4 uur op om hier de bezem door het hok te halen
|
07 jan 2011 10:35 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Vandaag vrijaf en heb al wat klusjes gedaan Kopje koffie staat naast me te dampen en de kat te piepen, hij wil naar buiten Laat de 911 nog maar binnen staan, erg nat en vies buiten Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
07 jan 2011 11:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heb je daar 5 uur voor nodig? Dan doe je toch iets niet goed @Mars, vuurtje stoken ben je toch niet verleerd? Waardeloze auto die 996....helpt dat om weer eens te reageren
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
07 jan 2011 12:58 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat was me al lang op gevallen, je bent plofbestendig geworden, net zoals je P.
|
07 jan 2011 15:42 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Das een goeie
|
07 jan 2011 16:47 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Dat doen wij dus al een hele tijd bij jou Dus....
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
07 jan 2011 18:12 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR EN voor Sigi ->
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
07 jan 2011 18:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
En wie is JIJ in dit geval? Eric...die moet je nou nooit gelijk geven met z'n Beppie En hoe is het met Pim, heeft ie je al een fortuin gekost aan vernielingen. Heerlijk he, zo'n bolletje wol in huis. Gaat het straks nog puberen en dat houdt in: slopen, maar niets is zo leuk als deze lobbus. Je moet er alleen niet op gaan lijken. Zo maar eens wat nuttigs doen, eten koken en daarna rust. Morgen naar Rotterdam, toch maar met de DD, weet niet precies waar ik zijn moet dus neem maar geen parkeerrisico. Dimitri, dank voor de T.
|
07 jan 2011 19:16 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
07 jan 2011 19:59 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Willem ook al volgens mij, kun je dus beter bij hem zijn Vind de Wind wel leuk, maar past geen Berner in. Pim is een erfhond en gaat daar van zelf aan wennen, dus geen maatregelen nemen!!! Opvoeden heet dat. Alleen als de gierwagens rond je huis rijden, dan is het hek van de dam En ja, binnenkort sta ik een keer met de cabrio voor de deur....open of dicht, ik zal Pim zien, de rest van de familie daar, ach is ook leuk. @Eric, je weet dat ik gemiddeld naar niemand luister dus doe lekker waar ik zelf zin in heb.
|
07 jan 2011 21:52 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Lekker weekend is begonnen. Gisteren met een Groupon gegeten bij Tia PiriPiri te Rdam. Met Groupon krijg je 50% korting op een 3 gangen diner. Dus lekker gegeten bij een Portugees restaurant voor nog geen 50 euro met zijn 2en met 4 glazen wijn en espresso toe. Zo zien wij dat graag. Hier een lekker bakkie cappu. Maukse
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 jan 2011 9:57 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 jan 2011 10:49 |
|
|
JMS
|
Goedenmorgen iedereen, hete kip, daar hou ik wel van Maar eerst maar eens een ontbijtje! Fijne dag
|
08 jan 2011 10:59 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Wij kunnen een avondje hete kip organiseren in Rdam?
|
08 jan 2011 11:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou vanavond dan maar, vertrek zo meteen Rotterdam. Moghu trouwens.
|
08 jan 2011 11:36 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat een pokkeweer hier zeg, 2 x met de hond uitgeweest en 2 x zeiknat Ga zomaar boodschapjes doen, this niet anders Wat lees in nu "hete kip", zal voor mij wel een hotdog worden einde dag Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
08 jan 2011 12:21 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Morgen allemaal.... hier schijnt het zonnetje.. denk dat ik zo maar eens de 964 roffel ga starten en een stukkie ga om vierkante wielen tegen te gaan
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
09 jan 2011 11:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, Nadat de zondag hier positief is afgesloten voor een nieuwe pc eigenaar, gaan we maar weer eens wat doen.
|
10 jan 2011 9:02 |
|
|
barolo
3.2S010
|
De trend is men wil goedkoop en lekker eten. Waar kan dat nog? Dat kan als je aangemeld bent bij Groupon en gebruik maakt van de recensies van Iens. Ik was zo enthousiast over het hete kip restaurant dat ik er er gelijk een artikel over heb geschreven. http://www.androidworld.nl/65374/app-va ... 2-iens-2-0
|
10 jan 2011 19:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu, De ijsregen valt met bakken uit de hemel, dus een goede reden om thuis te blijven. Lekkere dag voor een ieder.
|
11 jan 2011 10:17 |
|
|
JMS
|
Lekkere cappu Sigi, is hier wel rustig de laatste tijd
|
11 jan 2011 20:54 |
|