Auteur |
Bericht |
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
07 jan 2011 14:40 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
heb je al een g bocht, kan die hele achterste demper (onder achterbumper) weg... dan ga je voor je gevoel nog harder
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
07 jan 2011 14:46 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ik meende te lezen dat je de standaard 3 punts gordels wilde blijven gebruiken... dat werkt niet/slecht in dit soort stoelen (tenzij je bovenbenen maatje olifant hebt )
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
07 jan 2011 15:18 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Klopt , en mn bovenbenen hebben een standaard skate maat ...
Daarom ook zo aan het zemelen ...
_________________________________________ Timeless objects
|
07 jan 2011 16:41 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
zoek nou gewoon de mooiste recaro,s ooit, het model de A8 klapbare luxe race kuip fokking dikke stealth darth father stoelen achter schaaltjes in kleur passen je gewone gordels nog op ! deze stoelen zitten beest die had ik in m,n MK 1 golfje gti g60
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 jan 2011 17:24 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
en wegen 400kg (per stuk) en zitten nog altijd niet zo goed als een goed passend kuipje
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
07 jan 2011 17:26 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
net iets over de 10 kg per stuk waren die toen al !
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 jan 2011 18:31 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Mooie stoelen zijn het ...Herr Dr
_________________________________________ Timeless objects
|
07 jan 2011 20:45 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
|
07 jan 2011 20:46 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
reservewiel is bij een 964 idd iets dat je niet weg wilt halen. zoals gezegd vangt hij een deel van de frontale klap op... anders blijft er alleen die kreukeldekreukel bandenbak over...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 jan 2011 20:48 |
|
|
arjan
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Het doel van gewichtsbesparing is toch om hard te gaan, kan dan ook twee kanten op
|
07 jan 2011 20:57 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Net de A8 recaros gegoogled...zijn zeer uniek en onbetaalbaar ..
_________________________________________ Timeless objects
|
07 jan 2011 20:58 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
sabelt stoelen niet wat? laatst ook even in gezeten maar dan met 5 punts gordels zat verbazend goed
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
07 jan 2011 21:59 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
zit er weer minder geld in je portemonnaie benje weer een beetje lichter en dus sneller
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
08 jan 2011 0:30 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Geducht nee, trackday racert ja
_________________________________________ Timeless objects
|
08 jan 2011 9:19 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
Laatst bijgewerkt door drknauf op 09 jan 2011 0:01, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 jan 2011 22:29 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Vooral dat stuur.
_________________________________________ Boxer power.
|
08 jan 2011 23:05 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
ook een uitvoering zonder airbag
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
09 jan 2011 5:39 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
't verhaal RS modificatie is MI nu wel ergens zoek
|
09 jan 2011 12:00 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Wat de mijne betreft is het nooit een RS mod geweest , meer een eigen brouwsel .....
Toch van de week naar Rovako ..prijsopgave doen voor binnen bekleding ..
_________________________________________ Timeless objects
|
09 jan 2011 12:26 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Nomex of alcantara?
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
09 jan 2011 17:54 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Voor op de body , goedkoopste en het lichtste ...
_________________________________________ Timeless objects
|
09 jan 2011 20:55 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
zoiets..lekker licht en goedekoop tis ook handig naar de airco delete
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
09 jan 2011 21:33 |
|
|
amandus
Timeless
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Perverd
_________________________________________ Timeless objects
|
09 jan 2011 21:33 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: RS modificatie (op basis van standaard 964)
Het vervolg van het draadje nog eens gelezen en vandaag nog een ronde gereden in mijn kuipjes en ik zou het toch nog eens overwegen. 4 punts gordels geven de auto een racery look en gezien wat je allemaal van plan bent nog te doen, past dat mi beter. en bij 4 punts hoef je echt niet helemaal ingesnoerd te zitten, bij een gewone 3 punts heb je ook eerst een paar cm voordat die blokkeren. Insnoeren doe je wanneer je het circuit opgaat. op de openbare weg zit je gewoon comfy met wat lossere gordels. 4 punts gordels zijn vervelend voor kleine ritten, voordat je alles vast hebt ben je langer bezig dan bij een 3 punts. In het begin overkomt je het dan ook nog geregeld dat je zit maar dat je niet meer bij de deurgreep kunt om de deur te sluiten. Voor een daily onhandig voor een funcar geen probleem. Gewoon ter overweging, blijft jouw projectje en geld natuurlijk. Succes met de zoektocht
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
09 jan 2011 22:04 |
|
|