Auteur |
Bericht |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Mag je vreemd gaan als je bijna gescheiden bent?
Over twintig jaar kan je van de overwaarde op de rollies gaan rentenieren Als je maar gezond en tevreden bent grote 3.2 vriend
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
13 jan 2011 22:41 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
nee hoor, dat ben ik helemaal niet. bel altijd netjes af.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
13 jan 2011 22:42 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
13 jan 2011 23:00 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
WAS deal van de dag op 5 januari in regio Eindhoven. Maar is nu niet meer van kracht.
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
14 jan 2011 0:59 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Als Tom Selleck erin past... [/quote] hahaha erin past... Heb je gezien waar die hoofdsteun zit!!! Heb zelf geprobeerd om in een Mondial plaats te nemen voor een rit. Toen ik de stoel naar achter wilden schuiven om mijn knie uit mijn oog te halen bleek ie al in de achterste stand te staan. Geen rit dus. En zeker geen Ferrari voor mij !
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
14 jan 2011 6:18 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zelfde ervaring, kon niet achter het stuur komen met mijn 1,94 m Maar de nieuwere type's zijn wel ruimer, dus er is nog hoop
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 jan 2011 8:55 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ach, al zou ik fatsoenlijk achter het stuur passen, dan hoef ik nog geen Ari.
|
14 jan 2011 13:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeg nooit nooit, zei een wijs man
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 jan 2011 14:01 |
|
|
Ewout
|
Met een Porsche kun je je nog redelijk anoniem door het verkeer bewegen. Ik hoef niet zo nodig op te vallen
|
14 jan 2011 14:04 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
als ik rijk word wil ik best zo'n ouwe fiat
_________________________________________ oud is beter
|
14 jan 2011 14:04 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Dat zeg ik dus al.... vanaf de F355 is het prima toeven.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
14 jan 2011 14:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Perceptie. Neem maar eens iemand mee die dat niet is gewend en die ook niet zo nodig op hoeft te vallen en luister naar zijn/haar ervaring.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
14 jan 2011 14:29 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat komt omdat hij ook van Robin Masters was. @ Wolf Doe jij die California maar. Dan pak ik de gewone GTO wel.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 jan 2011 15:03 |
|
|
Ewout
|
Wie wil er nu een fiat zolang je ook dit soort auto's hebt;
|
14 jan 2011 17:15 |
|
|
912
|
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
14 jan 2011 18:51 |
|
|
Toon
|
F355 , hebben die niet de klepgeleiders van alufolie ? mits nog niet aantoonbaar vervangen: niet aan beginnen.
en tot de 348 moet bij elk beetje standaard onderhoud echt het blok eruit en dat is ff andere koek dan bij de P's ...
|
15 jan 2011 12:36 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Vandaag mijn ritje gemaakt, in een zilvergrijze 348 TB Viel eerlijk gezegd wat tegen. Ik had me het meest verheugd op het geluid maar je hoorde de uitlaat minder dan bij mijn 964 met Cup einddemper. Het windgesuis en de vibraties door wat onbalans in de wielen deden daar ook geen goed aan. Koppeling en vooral versnellingsbak van een Ferrari is toch wel back-to-basics. Wat me verder opviel is de erg lange 5e versnelling: overschakelen naar 5 bij 150-160 km/uur of zoiets (niet precies op gelet) terwijl de 964 bij even ver doortrekken qua toeren rond 180-190 km/uur overschakelt. De remmen grepen feller aan dan bij de 964. Al met al toch leuk om een keer te doen, maar mijn volgende hobby-auto wordt toch weer een P
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
03 apr 2011 12:22 |
|
|